nee hoor vanacht knipperde het oog ononderbrokenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:32 schreef chufi het volgende:
Jemig is dat gehaper de hele tijd al aan de gang?
ze is bang voor het oordeel van haar moeder, op het ziekelijke af adoreert ze haar moeder, denk dat haar moeder hele hoge eisen heeft gesteld vroeger aan beppie maar desalnietemin vind ik het een kreng van een griet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:32 schreef B.F.J. het volgende:
[..]
Jo is ook een doorgeslagen in de relatie met haar moeder.
Volgens mij is ze bang geconfronteerd te worden met zichzelf.
OMFGquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk de faal van SST gemist.
[ afbeelding ]
Denk ik ook. En stevig in je schoenen staan betekend (juist) niet gevoelloos zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Alsof Sharon dar gevoelig voor is.
Die staat een stuk steviger in haar schoenen dan alle meiden daar bij elkaar.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:34 schreef trollie67 het volgende:
jullie fokkers zijn in elk geval helamaal topppppp...iedereen heeft zijn/haar eigen favo...maar daar lees ik nooit ruzie of gekibbel over...mooie forum...lieve mensen...
Hell no dat ze Jo dan laten gaan.quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:34 schreef dimi1972 het volgende:
[..]
? hier niet hoor
hangt gewoon volop zonder bewolking in de lucht
zit je er net pas dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:34 schreef trollie67 het volgende:
jullie fokkers zijn in elk geval helamaal topppppp...iedereen heeft zijn/haar eigen favo...maar daar lees ik nooit ruzie of gekibbel over...mooie forum...lieve mensen...
Maik zit steeds met die stekker te klooienquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:34 schreef mevrouwdebok het volgende:
het gaat eerst allemaal anderhalve maand goed en nu gaat het inene mis ??
anders werd het toch wel saai he als we allemaal dezelfde favo hadden en als we elke avond allemaal het zelfde atenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:34 schreef trollie67 het volgende:
haha ja hoor trol kijk je eigen history eens haha naaktfoto's trollie67quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:32 schreef trollie67 het volgende:
[..]
je hebt voor de rest toch wel een echte leven hoop ik
ziekte wet. Kloten griep te pakken ( mijn stem is weg, vind mijn man leuk) maar normaal werk ik in de thuiszorg als verzorgende. Happydepeppie?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:21 schreef iwannabehigh het volgende:
aahahah ik kijk nu een herhaling terug van zon make over programma
zegt een vrouw trots en lachend dat haar man haar altijd zwijntje en zeug noemtt
NOU HE'S DAMN RIGHT
de vrouw kijkt zeker ook SST..
yo
MAAR MENSEN, WERKEN JULLIE NOU WEL OF NEIT, EVEN SERIEUS?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:35 schreef wildstar het volgende:
[..]
Maik zit steeds met die stekker te klooien
Als je 50 tot 70 uur in de week betaalde arbeid werk vind, dan werk ik dusquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:21 schreef iwannabehigh het volgende:
aahahah ik kijk nu een herhaling terug van zon make over programma
zegt een vrouw trots en lachend dat haar man haar altijd zwijntje en zeug noemtt
NOU HE'S DAMN RIGHT
de vrouw kijkt zeker ook SST..
yo
MAAR MENSEN, WERKEN JULLIE NOU WEL OF NEIT, EVEN SERIEUS?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:34 schreef trollie67 het volgende:
hmm ja verzorgende is best zwaar hee..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:36 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
ziekte wet. Kloten griep te pakken ( mijn stem is weg, vind mijn man leuk) maar normaal werk ik in de thuiszorg als verzorgende. Happydepeppie?
nee...zag 3 afleveringen en vond het wel goed...stelt niets voor..maar dat kommentaar hier is om te brullen...en ze laten wel in elkaars waarde...ook als er iemand een ander favo heeftquote:
Het zijn gewoon een stel sufkutten daar. Misschien is dit de nieuwe troef van Fons.Brilfakkingjant.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:34 schreef akveor het volgende:
OMFG
Een reünie doe je toch pas nadat het programma is afgelopen. Dus dat lijkt me positief.![]()
Echt joh wat een idioten daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |