Ze zei voor het zwart werd hier. dat haar schoonmoeder vindt dat ze te veel voor Dennis zorgtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:30 schreef beequeen het volgende:
Wat zegt de schoonmoeder van Jo? Ik miste het even.
Volgens mij kan dat mens haar bloed wel drinken.
Wat bedoel je met deze smilie?quote:
je hebt voor de rest toch wel een echte leven hoop ikquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:30 schreef meneertje1972 het volgende:
Ja STEM nu zie je het eens als het beeld elke keer wegvalt he, dat hebben wij dus tig keer per dag met die k** streamlocks van je.
Ja sharon!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:30 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
maar ze mag gerust een poging wagen van mij hoor. Is er morgen weer eentje vertrokken
Jo is ook een doorgeslagen in de relatie met haar moeder.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:29 schreef Sjalalamantha het volgende:
Nee Jo is aan het vertellen over haar relatie met Dennis. Dat hij nooit boos wordt.
Tevens zegt ze dat hij echt een man is en voor zich laat zorgen en dat zij dat graag doet. Daar is ze een beetje in doorgeslagen, dat geeft ze toe, dat vindt haar schoonmoeder ook.
Dat is nu wel duidelijk ja.
Yep zwaar irritant en toch blijf ik kijkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:32 schreef mevrouwdebok het volgende:
hebben julie ook zon storing steeds ?
Ah, thanx. Daarom doet Mamadennis een Gerdaatje.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:31 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ze zei voor het zwart werd hier. dat haar schoonmoeder vindt dat ze te veel voor Dennis zorgt
Dat is Jo die praat, gaat net zo hahahahaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:32 schreef chufi het volgende:
Jemig is dat gehaper de hele tijd al aan de gang?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:32 schreef mevrouwdebok het volgende:
dat de zon schijnt zie je die bril dan nietquote:
jaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:32 schreef mevrouwdebok het volgende:
Alsof Sharon dar gevoelig voor is.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:25 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
ze is sharon aan het bedreigen omdat die haar met de nek aankijkt ,is ze niet gewend
Ik ookquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:32 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Yep zwaar irritant en toch blijf ik kijken
De productie is hard bezig om deze storing op te lossenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:32 schreef chufi het volgende:
Jemig is dat gehaper de hele tijd al aan de gang?
Ga maar. Het is het niet waard om naar dit gehaper te blijven kijken. Ik ga ook maar eens wat doen aan mijn studie, want dit is te irritantquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:33 schreef Reksie1981 het volgende:
Zon schijnt hier ook, wil naar buiten!
? hier niet hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:32 schreef mevrouwdebok het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |