Ik volg ook fok en de streams vanaf het werkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
doodserieus: ik werk en ik werk veul, vooral veul de eerste twee weken van de maand, de laatste twee weken van de maand heb ik het heel rustig, werk ik vanaf thuis en de rest van die twee weken heb ik vrij. Daarbij: volgens mij zijn er ook genoeg mensen, zoals meneertje zelf, die op hun werk gewoon Fok en de streams zitten te volgen
Oh, het lijkt DGK wel. Maar Sharon staat haar mannetje wel hoor.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:24 schreef mevrouwdebok het volgende:
jo is aan het dreigen ,omdat sharon niet tegen der praat ,ze zegt gebeurt me thuis niet ,mijn familie slaat er meteen op
ze is sharon aan het bedreigen omdat die haar met de nek aankijkt ,is ze niet gewendquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:24 schreef Urb het volgende:
Tussen de storingen door is alles wat ik hoor van Joanna" IK IK IK IK IK IK IKKUHHHH "![]()
![]()
je hebt groot gelijk, zou ook op m'n werk fok volgen, alleen kan dat niet, en da's dan weer jammerrrrrrquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:24 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Yup volg op mijn werk Fok, Thuis de streams en Fok!
en dat zie ik graagquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, het lijkt DGK wel. Maar Sharon staat haar mannetje wel hoor.
Ow, mag ik even op bezoek dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:24 schreef mevrouwdebok het volgende:
jo is aan het dreigen ,omdat sharon niet tegen der praat ,ze zegt gebeurt me thuis niet ,mijn familie slaat er meteen op
toppie, drom kom ik er ookquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:24 schreef trollie67 het volgende:
dit is gewoon een schijtprogram....laten we even eerlijk zijn...ik werk 6 dagen in de week..meestal 5 of 6 uur..fysiek...post en reklame rond brengen...en dan kom ik hier kijken..want je zit een beetje vast aan de eerste big brother...maar de wijfen zijn barbies van 23...nu al opgeblazen door botox en piercings en tattoes...willen wij dat voor onze eigen dochters???dacht het niet...die mannen..uhm..ja mannen...gerard is wel leuk in het spel...maar die vettige spghettislierten...wat haar moet zijn...no thnxxx!!!!de reden warom ik hier kijk is de forum..ik zit op neplog...en na 5 minuten heb ik al een wodeaanval...allemaal halfnaakte wijfen in de de spot a laa jo...hier op de forum valt op dat iedereen elkaar in de waarde laatr...al heeft iemand een ander favo bewoner..de gezelligheid wordt er niet minder om..ik kijk hier ff 10 minuten in de ochtend en avonds....de streams volg ik al niet meer...wordt er schijtziek van...deze forum is ecxht heel erg leuk...mensen laten elkaar nog in de waarde en kunnen lacherig doen over hun keuzes..heerlijk
daarom, maar het was weer eens een kort door de bocht van meneertje koekepeertje, en je zal ze koffie moeten brengen elke dag die elke dag op hun werk FOKKEN, niks mis mee hoor.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
doodserieus: ik werk en ik werk veul, vooral veul de eerste twee weken van de maand, de laatste twee weken van de maand heb ik het heel rustig, werk ik vanaf thuis en de rest van die twee weken heb ik vrij. Daarbij: volgens mij zijn er ook genoeg mensen, zoals meneertje zelf, die op hun werk gewoon Fok en de streams zitten te volgen
serieus dat heb ik niet meegekregen probeert ze het nu op zo'n manier af te dwingen dat iedereen haar leuk moet vinden. Dit werkt toch zeker averechtsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:24 schreef mevrouwdebok het volgende:
Ik denk niet dat het verstandig zou zijn van Jo om met sharon te vechten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, het lijkt DGK wel. Maar Sharon staat haar mannetje wel hoor.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:24 schreef trollie67 het volgende:
dit is gewoon een schijtprogram....laten we even eerlijk zijn...ik werk 6 dagen in de week..meestal 5 of 6 uur..fysiek...post en reklame rond brengen...en dan kom ik hier kijken..want je zit een beetje vast aan de eerste big brother...maar de wijfen zijn barbies van 23...nu al opgeblazen door botox en piercings en tattoes...willen wij dat voor onze eigen dochters???dacht het niet...die mannen..uhm..ja mannen...gerard is wel leuk in het spel...maar die vettige spghettislierten...wat haar moet zijn...no thnxxx!!!!de reden warom ik hier kijk is de forum..ik zit op neplog...en na 5 minuten heb ik al een wodeaanval...allemaal halfnaakte wijfen in de de spot a laa jo...hier op de forum valt op dat iedereen elkaar in de waarde laatr...al heeft iemand een ander favo bewoner..de gezelligheid wordt er niet minder om..ik kijk hier ff 10 minuten in de ochtend en avonds....de streams volg ik al niet meer...wordt er schijtziek van...deze forum is ecxht heel erg leuk...mensen laten elkaar nog in de waarde en kunnen lacherig doen over hun keuzes..heerlijk
Zei Flip dat?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:27 schreef Sjalalamantha het volgende:
Jo: Dennis wordt nooit boos.
ik wil jou wel eens boos zien worden op Dennis als je hoort dat hij bij je weg is skatje
eeeeeeh, toverheks, laat ze lekker oordelen, zal jou toch je kont roesten, zolang je het zelf maar beter weet, toch?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daarom, maar het was weer eens een kort door de bocht van meneertje koekepeertje, en je zal ze koffie moeten brangen elke dag die elke dag op hun werk FOKKEN, niks mis mee hoor.
maar echt dat domme geleuter van hem wordt er moedeloos van, mensen oordelen zo makelijk als je een paar uurtjes per dag op FOK door brengt.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
eeeeeeh, toverheks, laat ze lekker oordelen, zal jou toch je kont roesten, zolang je het zelf maar beter weet, toch?
maar ze mag gerust een poging wagen van mij hoor. Is er morgen weer eentje vertrokkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:28 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het verstandig zou zijn van Jo om met sharon te vechten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |