Je zou kunnen speculeren dat de oudbewoners weer het huis inkomen. Maar zo dom zullen ze toch niet zijn? Ik heb nog geen enkele RLS gezien waar dat echt gewaardeerd werd. Niet van de kijkers en niet van de bewoners.quote:
oud nieuws staat al lang hier op FOK en nog meer foto`s van hunquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:17 schreef meneertje1972 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/j(...)0Philip%20uitgelekt!
Ik kan het me nog wel herinneren van BB6 dat ze zoiets gedaan hadden, weet niet meer precies hoe dat viel bij de kijkers en de bewoners maar echt geslaagd was het niet dacht ikquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Je zou kunnen speculeren dat de oudbewoners weer het huis inkomen. Maar zo dom zullen ze toch niet zijn? Ik heb nog geen enkele RLS gezien waar dat echt gewaardeerd werd. Niet van de kijkers en niet van de bewoners.
daaromquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:17 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Vind het al kortzichtig dat deze meneer er klakkeloos vanuit gaat dat we, als we overdag hier zitten, ook allemaal werkeloos zijn.
nog bedankt daarvoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:08 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ja hard werken he voor m'n geld en belasting betalen voor mensen die hier de hele dag van mijn centen kunnen zitten.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:17 schreef meneertje1972 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/j(...)0Philip%20uitgelekt!
hebben ze toch maling aan, net zoals iedereen het een waardeloos prog. vind en nog niet verbeteren, en dan zoals gisteren met die kleutermissie`s heb het niet eens afgekeken zit niet naar sesamstraat te kijkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Je zou kunnen speculeren dat de oudbewoners weer het huis inkomen. Maar zo dom zullen ze toch niet zijn? Ik heb nog geen enkele RLS gezien waar dat echt gewaardeerd werd. Niet van de kijkers en niet van de bewoners.
Jij hebt duidelijk de faal van SST gemist.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:18 schreef akveor het volgende:
domme kortzichtige mensen, die een paar zgn. dure woorden kennen, zullen altijd blijven bestaan, Een ding is zeker met hen valt nooit iets te winnen.quote:
Ik vond dat echt om te kotsen. Het ging niet meer om de overgebleven bewoners maar om de mensen waarvan je eerder blij was dat ze opgetyft waren.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik kan het me nog wel herinneren van BB6 dat ze zoiets gedaan hadden, weet niet meer precies hoe dat viel bij de kijkers en de bewoners maar echt geslaagd was het niet dacht ik.
doodserieus: ik werk en ik werk veul, vooral veul de eerste twee weken van de maand, de laatste twee weken van de maand heb ik het heel rustig, werk ik vanaf thuis en de rest van die twee weken heb ik vrij. Daarbij: volgens mij zijn er ook genoeg mensen, zoals meneertje zelf, die op hun werk gewoon Fok en de streams zitten te volgenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:21 schreef iwannabehigh het volgende:
aahahah ik kijk nu een herhaling terug van zon make over programma
zegt een vrouw trots en lachend dat haar man haar altijd zwijntje en zeug noemtt
NOU HE'S DAMN RIGHT
de vrouw kijkt zeker ook SST..
yo
MAAR MENSEN, WERKEN JULLIE NOU WEL OF NEIT, EVEN SERIEUS?
Yup volg op mijn werk Fok, Thuis de streams en Fok!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
doodserieus: ik werk en ik werk veul, vooral veul de eerste twee weken van de maand, de laatste twee weken van de maand heb ik het heel rustig, werk ik vanaf thuis en de rest van die twee weken heb ik vrij. Daarbij: volgens mij zijn er ook genoeg mensen, zoals meneertje zelf, die op hun werk gewoon Fok en de streams zitten te volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |