quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:17 schreef meneertje1972 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/j(...)0Philip%20uitgelekt!
hebben ze toch maling aan, net zoals iedereen het een waardeloos prog. vind en nog niet verbeteren, en dan zoals gisteren met die kleutermissie`s heb het niet eens afgekeken zit niet naar sesamstraat te kijkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Je zou kunnen speculeren dat de oudbewoners weer het huis inkomen. Maar zo dom zullen ze toch niet zijn? Ik heb nog geen enkele RLS gezien waar dat echt gewaardeerd werd. Niet van de kijkers en niet van de bewoners.
Jij hebt duidelijk de faal van SST gemist.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:18 schreef akveor het volgende:
Je zou kunnen speculeren dat de oudbewoners weer het huis inkomen. Maar zo dom zullen ze toch niet zijn? Ik heb nog geen enkele RLS gezien waar dat echt gewaardeerd werd. Niet van de kijkers en niet van de bewoners.
domme kortzichtige mensen, die een paar zgn. dure woorden kennen, zullen altijd blijven bestaan, Een ding is zeker met hen valt nooit iets te winnen.quote:
Ik vond dat echt om te kotsen. Het ging niet meer om de overgebleven bewoners maar om de mensen waarvan je eerder blij was dat ze opgetyft waren.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik kan het me nog wel herinneren van BB6 dat ze zoiets gedaan hadden, weet niet meer precies hoe dat viel bij de kijkers en de bewoners maar echt geslaagd was het niet dacht ik.
doodserieus: ik werk en ik werk veul, vooral veul de eerste twee weken van de maand, de laatste twee weken van de maand heb ik het heel rustig, werk ik vanaf thuis en de rest van die twee weken heb ik vrij. Daarbij: volgens mij zijn er ook genoeg mensen, zoals meneertje zelf, die op hun werk gewoon Fok en de streams zitten te volgenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:21 schreef iwannabehigh het volgende:
aahahah ik kijk nu een herhaling terug van zon make over programma
zegt een vrouw trots en lachend dat haar man haar altijd zwijntje en zeug noemtt
NOU HE'S DAMN RIGHT
de vrouw kijkt zeker ook SST..
yo
MAAR MENSEN, WERKEN JULLIE NOU WEL OF NEIT, EVEN SERIEUS?
Yup volg op mijn werk Fok, Thuis de streams en Fok!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
doodserieus: ik werk en ik werk veul, vooral veul de eerste twee weken van de maand, de laatste twee weken van de maand heb ik het heel rustig, werk ik vanaf thuis en de rest van die twee weken heb ik vrij. Daarbij: volgens mij zijn er ook genoeg mensen, zoals meneertje zelf, die op hun werk gewoon Fok en de streams zitten te volgen
Ik volg ook fok en de streams vanaf het werkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
doodserieus: ik werk en ik werk veul, vooral veul de eerste twee weken van de maand, de laatste twee weken van de maand heb ik het heel rustig, werk ik vanaf thuis en de rest van die twee weken heb ik vrij. Daarbij: volgens mij zijn er ook genoeg mensen, zoals meneertje zelf, die op hun werk gewoon Fok en de streams zitten te volgen
Oh, het lijkt DGK wel. Maar Sharon staat haar mannetje wel hoor.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:24 schreef mevrouwdebok het volgende:
jo is aan het dreigen ,omdat sharon niet tegen der praat ,ze zegt gebeurt me thuis niet ,mijn familie slaat er meteen op
ze is sharon aan het bedreigen omdat die haar met de nek aankijkt ,is ze niet gewendquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:24 schreef Urb het volgende:
Tussen de storingen door is alles wat ik hoor van Joanna" IK IK IK IK IK IK IKKUHHHH "![]()
![]()
je hebt groot gelijk, zou ook op m'n werk fok volgen, alleen kan dat niet, en da's dan weer jammerrrrrrquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:24 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Yup volg op mijn werk Fok, Thuis de streams en Fok!
en dat zie ik graagquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, het lijkt DGK wel. Maar Sharon staat haar mannetje wel hoor.
Ow, mag ik even op bezoek dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:24 schreef mevrouwdebok het volgende:
jo is aan het dreigen ,omdat sharon niet tegen der praat ,ze zegt gebeurt me thuis niet ,mijn familie slaat er meteen op
toppie, drom kom ik er ookquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:24 schreef trollie67 het volgende:
dit is gewoon een schijtprogram....laten we even eerlijk zijn...ik werk 6 dagen in de week..meestal 5 of 6 uur..fysiek...post en reklame rond brengen...en dan kom ik hier kijken..want je zit een beetje vast aan de eerste big brother...maar de wijfen zijn barbies van 23...nu al opgeblazen door botox en piercings en tattoes...willen wij dat voor onze eigen dochters???dacht het niet...die mannen..uhm..ja mannen...gerard is wel leuk in het spel...maar die vettige spghettislierten...wat haar moet zijn...no thnxxx!!!!de reden warom ik hier kijk is de forum..ik zit op neplog...en na 5 minuten heb ik al een wodeaanval...allemaal halfnaakte wijfen in de de spot a laa jo...hier op de forum valt op dat iedereen elkaar in de waarde laatr...al heeft iemand een ander favo bewoner..de gezelligheid wordt er niet minder om..ik kijk hier ff 10 minuten in de ochtend en avonds....de streams volg ik al niet meer...wordt er schijtziek van...deze forum is ecxht heel erg leuk...mensen laten elkaar nog in de waarde en kunnen lacherig doen over hun keuzes..heerlijk
daarom, maar het was weer eens een kort door de bocht van meneertje koekepeertje, en je zal ze koffie moeten brengen elke dag die elke dag op hun werk FOKKEN, niks mis mee hoor.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |