Drugs wekken niets op. Ze voegen iets toe.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks wat een beetje drugs niet opwekken, Mata
Ik zeg helemaal niet wat beter is. Ik zeg alleen dat ik een aantal opties wil die de iPad niet heeftquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga echt de discussie niet aan, maar ik heb liever een tablet die het doet.
He, snotquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Drugs wekken niets op. Ze voegen iets toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Nichts muss, alles kann.quote:
Ik heb ook al over zo'n ding gedacht maar kan mij geen omstandigheid voorstellen waarbij ik er eentje kan gebruiken. Jij wel?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:07 schreef stbabylon het volgende:
Het tabletvirus heeft ook mij geinfecteerd
Nu nog uitzoeken welke ik het meest wil. En ws. wachten, want ik denk dat ik het al weet en hij is nog niet uit
Dat kan, opzich. Ik zie niet in welke als ik de specs zie, maar goedquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet wat beter is. Ik zeg alleen dat ik een aantal opties wil die de iPad niet heeft
Dat heb ik ook, zou hem waarschijnlijk alleen op de bank of lui in bed gebruikenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb ook al over zo'n ding gedacht maar kan mij geen omstandigheid voorstellen waarbij ik er eentje kan gebruiken. Jij wel?
Ik wel, genoeg. Maar goed, heb er nog ff geen geld voor (over). Moet ook nog op vakantie dit jaar. En een nieuwe fiets. En nog veel meer.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb ook al over zo'n ding gedacht maar kan mij geen omstandigheid voorstellen waarbij ik er eentje kan gebruiken. Jij wel?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:12 schreef El_Matador het volgende:
Dames, niet vechten. Krea heeft meer paardenkrachten, Samzz.
Deze ook:
[ afbeelding ]NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Moet, moet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wel, genoeg. Maar goed, heb er nog ff geen geld voor (over). Moet ook nog op vakantie dit jaar. En een nieuwe fiets. En nog veel meer.
Gaat me ook niet om de harde warenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan, opzich. Ik zie niet in welke als ik de specs zie, maar goed.
Dat komt door dat vervloekte weer!quote:
Dat was het punt niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen dan ook al lang toegeven dat ik iemand heb.Alleen dat is niet iemand van Fok.
Dass freut mich sehr...quote:
En bovendien moet je niet alles met een tablet willen. Internetten, filmpje, mail. Whoppa.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga echt de discussie niet aan, maar ik heb liever een tablet die het doet.
Jepz. Ik reis veel en neem nu telkens een laptop mee. Ik doe daar eigenlijk alleen maar browserzaken en video kijken op. Dan is een tablet veel handzamerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Is dat het? Verdoriequote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat komt door dat vervloekte weer!
Geen drugs nodig dusquote:
Daarvoor zou ik er ook wel eentje willen hebben, heb toch geen zin om mn MBP van 1200 euro overal mee naar toe te slepen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jepz. Ik reis veel en neem nu telkens een laptop mee. Ik doe daar eigenlijk alleen maar browserzaken en video kijken op. Dan is een tablet veel handzamer
Klopt helemaalquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
En bovendien moet je niet alles met een tablet willen. Internetten, filmpje, mail. Whoppa.
Samengevat: 90% van wat ik nu met mn laptop doe.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
En bovendien moet je niet alles met een tablet willen. Internetten, filmpje, mail. Whoppa.
Manbearhorse. Aangenaam.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:07 schreef El_Matador het volgende:
Lulmaat hoeven we niet meer te vragen, dat scheelt.
quote:
En ik met m'n telefoonquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Samengevat: 90% van wat ik nu met mn laptop doe.
Je hebt het nog steeds niet begrepen he?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat het? Verdorie
[..]
Geen drugs nodig dus
Het telt ook wel een beetje mee dat jij anti-apple bent, toch?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gaat me ook niet om de harde warenGaat mij om de google integratie. Ik doe nu al alles met google (mail, docs, talk) en dat hou ik graag zo. Daarbij heb ik al een klein kapitaal uitgegeven op de market en dat is niet device gebonden
Wat moet je dan nog meer dan een iPad kan. Vraag ik me af.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Samengevat: 90% van wat ik nu met mn laptop doe.
Charmante foto. Echt Samzz' type. Wellicht kan ze je natekenen?quote:
Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt het nog steeds niet begrepen he?
Jij gaat nuchter Zwart Crossen?
En liefde + drugs = nog mooier...
Apil feestmaand!
Downloaden.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat moet je dan nog meer dan een iPad kan. Vraag ik me af.
Apple is niet slecht, hun marketing is geniaal maar hun shareability (bestaat dat?) is gewoon kut.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het telt ook wel een beetje mee dat jij anti-apple bent, toch?
Zijn piemel is groot genoeg, hij hoeft niets te compenseren.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heeft er voor gezorgd dat ik nu helemaal google ben. Mijn luiheid houdt me tegen om alles om te gooienquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Door andere middelen wel.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk nietIk word alleen niet verliefder door alcohol
Anders Krea, niet meer, andersquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat moet je dan nog meer dan een iPad kan. Vraag ik me af.
Da's waar. Babs heeft een lekkere leuter.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Zijn piemel is groot genoeg, hij hoeft niets te compenseren.
Ik zei ook niet dat Apple slecht is. Nou ja, iTunes is dat welquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Apple is niet slecht, hun marketing is geniaal maar hun shareability (bestaat dat?) is gewoon kut.
Maar die neem ik niet op de Zwarte Crossquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Door andere middelen wel.
Het is echt een ervaring om samen te ontdekken.
Een half pilletje kan echt geen kwaad.
Chrome is echt bagger. Doe mij maar FireFox.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat heeft er voor gezorgd dat ik nu helemaal google ben. Mijn luiheid houdt me tegen om alles om te gooien
Ik zeg het zelf niet, ik schep niet op over mijn piemel, maar ik zal dit zeker niet tegensprekenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Zijn piemel is groot genoeg, hij hoeft niets te compenseren.
Ik vind Google minstens net zo eng als Apple. Met hun harvesting van data.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat heeft er voor gezorgd dat ik nu helemaal google ben. Mijn luiheid houdt me tegen om alles om te gooien
Alleen op Windows. De Mac versie is geweldig.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat Apple slecht is. Nou ja, iTunes is dat wel, natuurlijk.
Ik vind Chrome eigenlijk ook wel fijn...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Chrome is echt bagger. Doe mij maar FireFox.
Daar zou het redelijk out of (sp)place zijn...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat Apple slecht is. Nou ja, iTunes is dat wel, natuurlijk.
[..]
Maar die neem ik niet op de Zwarte Cross
En dat.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vind Google minstens net zo eng als Apple. Met hun harvesting van data.
Oh, nee, dat is het helemaal niet. Ik roep al vanaf mijn 12de dat Apple kut is. Dat is meer dan 20 jaar. Dat heeft geen fuck te maken met engheid of zo. Dat is meer zo gegroeid, meer een ik ben voor Ajax of Feyenoord, en niet weten waarom eigenlijk, maar zo voelt het wel prettigquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vind Google minstens net zo eng als Apple. Met hun harvesting van data.
Ja zie wel, voorkeursbehandeling hequote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Alleen op Windows. De Mac versie is geweldig..
Ja, datquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar zou het redelijk out of (sp)place zijn...
Hoewel ik met carnaval ook goed gelachen heb. Met Q-Night eerste keer oranje spacen.
iTunes is echt bagger
Knock-Out, 9 apil (geen spelfoutquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
El_M![]()
Wanneer zie ik je weer op het volgende feestje?!
Ik ben nergens voor of tegen. Als het werkt werkt het.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, nee, dat is het helemaal niet. Ik roep al vanaf mijn 12de dat Apple kut is. Dat is meer dan 20 jaar. Dat heeft geen fuck te maken met engheid of zo. Dat is meer zo gegroeid, meer een ik ben voor Ajax of Feyenoord, en niet weten waarom eigenlijk, maar zo voelt het wel prettig
Ik ben dus ook niet tegen de iPad (zucht), ik ben alleen voor mij, meer voor een Honeycomb tablet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben nergens voor of tegen. Als het werkt werkt het.
Dan heb ik een weekendje wegquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Knock-Out, 9 apil (geen spelfout)
Ben je erbij? Wordt goed man!
Muziek afspelen (en visuals kijken) met WinAmp, ik gebruik iTunes alleen om die verdomde iPod vol te gooien. Een mooi maandje muziek komt er straks op. We hebben het nodig. Ik ga nog een speaker kopen, iemand verstand van die dingen? Op stroom EN batterijen, Watt of 20 en rond de 100-120 euro?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja zie wel, voorkeursbehandeling he
[..]
Ja, datHet programma staat er nog op omdat ik 'm als stream gebruik, maar anders had ik 'm weggepleurd. De iPod doet 't toch niet meer door 't wassen.
Haha dank je (meer spacekostuums in mijn fobo).quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dan heb ik een weekendje weg
Vond jij Qlimax dit jaar ook tegenvallen dit jaar ?
Jullie zagen er wel weer goed uit
Die heb ik op de laptop nog niet geinstalleerd, maar zodra ik dat (vanavond) gedaan heb, gaat iTunes weg. Ik heb er toch niks aan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Muziek afspelen (en visuals kijken) met WinAmp, ik gebruik iTunes alleen om die verdomde iPod vol te gooien. Een mooi maandje muziek komt er straks op. We hebben het nodig. Ik ga nog een speaker kopen, iemand verstand van die dingen? Op stroom EN batterijen, Watt of 20 en rond de 100-120 euro?
Emporium isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha dank je (meer spacekostuums in mijn fobo).
Nja, beetje wel, maar toen ik de afterDVD bekeek, besefte ik pas de vette grootsheid van het feest. En we hebben ons geniaal vermaakt toch?
Volgende feestje is techno (Q-Night) en daarna misschien Emporium, daar heb ik hele goeie dingen over gehoord en is vlakbij.
Ik vond het te sensation white aanvoelen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha dank je (meer spacekostuums in mijn fobo).
Nja, beetje wel, maar toen ik de afterDVD bekeek, besefte ik pas de vette grootsheid van het feest. En we hebben ons geniaal vermaakt toch?
Volgende feestje is techno (Q-Night) en daarna misschien Emporium, daar heb ik hele goeie dingen over gehoord en is vlakbij.
Winamp niet? Dat is oldscool, deed alles wat iTunes kan en veel meer, al lang voordat iTunes bestondquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die heb ik op de laptop nog niet geinstalleerd, maar zodra ik dat (vanavond) gedaan heb, gaat iTunes weg. Ik heb er toch niks aan.
Ja, daar ben ik ook achterquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Winamp niet? Dat is oldscool, deed alles wat iTunes kan en veel meer, al lang voordat iTunes bestond
Voor muziek gebruik ik ook Winampquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Winamp niet? Dat is oldscool, deed alles wat iTunes kan en veel meer, al lang voordat iTunes bestond
Check en check.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor muziek gebruik ik ook Winamp![]()
Voor video is er maar 1 speler: VLC
Die laatste heb ik dan weer wel. Waarom weet ik niet, want ik kijk nooit films op de laptopquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor muziek gebruik ik ook Winamp![]()
Voor video is er maar 1 speler: VLC
Mooi, lekker gevarieerd ook.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Emporium isweer zo iets waar ik al jaren niet meer ben geweest. Soms vraag ik me af wat ik de afgelopen jaren heb gedaan
hahaquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi, lekker gevarieerd ook.
Maar de week erna mijn feestje, ff kijken of ik dat trek.
Het was wel commercieel, dat zeker. Maar ach, ik vond alles leuk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik vond het te sensation white aanvoelen.
Emporium is inderdaad geniaal.
Valt alleen samen met een heel groot outdoor feest hier in de buurt
Winamp heb ik nu ook op de telefoonquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Check en check.
Hoop dat beide ook op Android draaien
Ierland? Hoe gaat het met de zaken?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hahaEmporium hoop ik dit jaar te missen door waar ik zit
Al zit er totaal geen schot in voor mijn gevoel
Nicequote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Winamp heb ik nu ook op de telefoon
Winamp is geweldig.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Netbook.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nice![]()
Mn handen jeuken echt om een netbook te kopen en daar Android op te draaien
Ik heb er 3 gehad, alle 3 kutquote:
LastFM.streaminglists...quote:
Ierland ja. Donderdag gesprek in A'dam, komt iemand uit Dublin en Californië hierheen. Ze wilden het woensdag, maar dat was de enige dat in 2 weken dat ik écht iets gepland had (dagje oldtimers fappen in Essen). Toen hebben ze t voor me verplaatstquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ierland? Hoe gaat het met de zaken?
Om Steve Jobs te quoten: "Netbooks aren't better at anything!" They are just cheap laptops.quote:
Dingen zijn gewoon te traag, accu is niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Om Steve Jobs te quoten: "Netbooks aren't better at anything!" They are just cheap laptops.
Wie? Ik ja. Echt van alles ja.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
LastFM.streaminglists...
Jij luistert ook van alles he?
Dan moet je echt ZIEK hard hebben geredenquote:
Ik heb 'm iig al aangemaakt voordat een ander ermee aan de haal gaat.quote:
Welkequote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb 'm iig al aangemaakt voordat een ander ermee aan de haal gaat.
Jammer BCN niet, dat is echt zo gaaf.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ierland ja. Donderdag gesprek in A'dam, komt iemand uit Dublin en Californië hierheen. Ze wilden het woensdag, maar dat was de enige dat in 2 weken dat ik écht iets gepland had (dagje oldtimers fappen in Essen). Toen hebben ze t voor me verplaatstDat zou de laatste ronde moeten zijn, daarna zijn het formaliteiten. Als ik het word.
Verder gehoord dat Barcelona niet door gaat, in A'dam gaat ook niet door. Nu nog iets bij HP lopen in Dublin ook en een 2e functie bij Google. Waar ik wel meteen bij t 3e gesprek mag instromen op basis van mn huidige traject
Weet alleen nog niet of en wanneer ik m ga gebruiken.quote:
Als je nog dingen weet in Barca, binnenkort wordt mn CV kostenloos verbouwd door een pro, door een hele lieve oud collega van je paquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jammer BCN niet, dat is echt zo gaaf.
Hmm benieuwd. Ik weet zelf ook nog niks meer. Binnen 2 dagen moet ik bericht hebben. De Colombiaanse optie trekt me steeds meer trouwens. Ff kijken wat er te versieren valt...
Pffffquote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Weet alleen nog niet of en wanneer ik m ga gebruiken.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je nog dingen weet in Barca, binnenkort wordt mn CV kostenloos verbouwd door een pro, door een hele lieve oud collega van je pa
Dat heeft het al!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |