Enige kutte is, toen wij bij level 30 waren was de ray gun upgegrade niet meer sterk genoeg om ze in 1x dood te maken, je moest ze 4x raken. En zo moesten we hele tijd andere wapens kopne omdat we neit genoeg ammo meer hadden.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:22 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Idd, quadriple headshots geven als ze allemaal mooi in een rijtje lopen.. als een gek sprayen met double tap root beer
Ja dat is idd kut... Zet je dan wel ieder level weer die traps?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:49 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Enige kutte is, toen wij bij level 30 waren was de ray gun upgegrade niet meer sterk genoeg om ze in 1x dood te maken, je moest ze 4x raken. En zo moesten we hele tijd andere wapens kopne omdat we neit genoeg ammo meer hadden.
Bij het rondjes lopen doen we er een paar aan, maar die staan maar voor 20sec aan en dan moeten ze weer een tijdje afkoelen dus het is altijd weer keuzes maken.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:00 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ja dat is idd kut... Zet je dan wel ieder level weer die traps?
Level 40 moet toch gewoon te halen zijn he... Ik ga ook weer eens oefenen deze week. Op welke console speel je?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:22 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Bij het rondjes lopen doen we er een paar aan, maar die staan maar voor 20sec aan en dan moeten ze weer een tijdje afkoelen dus het is altijd weer keuzes maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:32 schreef Rossdale het volgende:
Een verhaaltje anders?
Mijn knappe vriendin en ik waren al meer dan een jaar met elkaar en we besloten het erop te wagen. De huwelijksdatum werd vastgelegd maar er was één ding dat mij parten bleef spelen: haar bloedmooie jongere zusje.
Mijn toekomstige schoonzusje was 22, droeg ultrakorte minirokjes en liep gewoonlijk zonder beha. Als ze in mijn buurt was, gebeurde het regelmatig dat ze zich bukte en mij een hemels zicht op haar boezem gunde. Dat kon geen toeval zijn. Ze deed zoiets nooit bij anderen. Op een dag belde het 'kleine zusje' om te vragen of ik even langs kon komen om de huwelijksaankondigingen met haar door te nemen.
Ze was alleen thuis toen ik aankwam en fluisterde dat ze gevoelens en verlangens voor mij koesterde die ze niet kon overwinnen. Ze bekende mij dat ze één keer met mij seks wilde hebben voor ik zou trouwen en ik haar zuster tot vrouw zou nemen. Ze zei met hese stem: "Ik ga naar boven, naar mijn kamer. Als je nog een laatste wilde beurt wil, storm dan de trap op en neem me."
Ik stond als aan de grond genageld, kon mijn oren niet geloven, toen ik haar heupwiegend de trap op zag gaan. Op de bovenste trede stroopte ze haar panty af en gooide die mij toe. Ik stond een ogenblik perplex, draaide me toen om en beende recht naar de voordeur.
Ik opende de deur en liep naar mijn auto. Daar stond heel mijn schoonfamilie verzameld. Ze klapten allen in de handen. Met tranen in de ogen legde mijn schoonvader zijn arm om mij heen en sprak: "Wij zijn zo blij dat je onze test hebt doorstaan. We kunnen ons geen betere schoonzoon wensen!"
Moraal van het verhaal:LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
All good things are wild and free.
Een verhaaltje anders?
Mijn knappe vriendin en ik waren al meer dan een jaar met elkaar en we besloten het erop te wagen. De huwelijksdatum werd vastgelegd maar er was één ding dat mij parten bleef spelen: haar bloedmooie jongere zusje.
Mijn toekomstige schoonzusje was 22, droeg ultrakorte minirokjes en liep gewoonlijk zonder beha. Als ze in mijn buurt was, gebeurde het regelmatig dat ze zich bukte en mij een hemels zicht op haar boezem gunde. Dat kon geen toeval zijn. Ze deed zoiets nooit bij anderen. Op een dag belde het 'kleine zusje' om te vragen of ik even langs kon komen om de huwelijksaankondigingen met haar door te nemen.
Ze was alleen thuis toen ik aankwam en fluisterde dat ze gevoelens en verlangens voor mij koesterde die ze niet kon overwinnen. Ze bekende mij dat ze één keer met mij seks wilde hebben voor ik zou trouwen en ik haar zuster tot vrouw zou nemen. Ze zei met hese stem: "Ik ga naar boven, naar mijn kamer. Als je nog een laatste wilde beurt wil, storm dan de trap op en neem me."
Ik stond als aan de grond genageld, kon mijn oren niet geloven, toen ik haar heupwiegend de trap op zag gaan. Op de bovenste trede stroopte ze haar panty af en gooide die mij toe. Ik stond een ogenblik perplex, draaide me toen om en beende recht naar de voordeur.
Ik opende de deur en liep naar mijn auto. Daar stond heel mijn schoonfamilie verzameld. Ze klapten allen in de handen. Met tranen in de ogen legde mijn schoonvader zijn arm om mij heen en sprak: "Wij zijn zo blij dat je onze test hebt doorstaan. We kunnen ons geen betere schoonzoon wensen!"
Moraal van het verhaal:hahha nice oneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een verhaaltje anders?
Moraal van het verhaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sorry if i made you feel akward.no homoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:41 schreef tliciouz het volgende:
Nee hoor ben er nog gewoon. Durf alleen niet meer zo goed te reageren.
Mocht je eigenlijk eerder naar huis dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:42 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
sorry if i made you feel akward.no homo
Ja daar zou ik wel kapot aan gaan ja.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:23 schreef Bozz187 het volgende:
Of tliz plaatst wat pica's
Maar oke genoeg zo straks gaat kutkabouter nog kapot over dat pica gepraat
ja dat ga ik zo maar eens overleggenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mocht je eigenlijk eerder naar huis dan?
allebij?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:53 schreef KneusTeun het volgende:
twijfel, BO ruilen tegen homefront.....
precies, ik zag nooit echt meer "de gezellige groep" online.quote:
had het er laats nog met michhas over dat we weer eens een server moesten kapen, waarop hij zei dat gaat niet lukken want niemand is meer op live.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
precies, ik zag nooit echt meer "de gezellige groep" online.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:06 schreef KneusTeun het volgende:
Ik heb BO al geruild tegen homefront. Ga ik eerst wel samen met rossdale beetje homefront uit spelen en dan komt BF3 wel een keer.
op MP zie ik ze al met code voor 30 euro.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:22 schreef Bozz187 het volgende:
Ben pas begonnen met mw2 maar hoe duur is homefront?
hmm dus miss ook wel ergens 2de hands te fixenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
op MP zie ik ze al met code voor 30 euro.
Home front lijkt me het battlefield element wel leuk, het is meer een oorlog dan een rondren shooter, die heb ik namelijk wel ff genoeg gespeeld.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:23 schreef KoningStoma het volgende:
Homefront overwegen als je ook Crysis 2 kan nemen![]()
Homefront heeft een kut multiplayer en een kut singleplayer.
Crysis 2 heeft een kenzergeile singleplayer en een nog kenzergeilerdere multiplayer.
Bwoah zekers, die lang vervlogen tijden van toen ik Edwinuss nog aardig vondquote:
Ja is dat nog steeds harde ruzie?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bwoah zekers, die lang vervlogen tijden van toen ik Edwinuss nog aardig vond
Dat had ik dus ookquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Home front lijkt me het battlefield element wel leuk, het is meer een oorlog dan een rondren shooter, die heb ik namelijk wel ff genoeg gespeeld.
Heb hem al ruim een jaar niet gezien denk ik, hoeft van mij ook niet zo nodigquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja is dat nog steeds harde ruzie?
ZEKER TE WETEN!!!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:30 schreef Bozz187 het volgende:
Gaat er iemand btw nog bf3 halen als ie uit komt
Ik hoop dat de patches dan snel komen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook
Homefront is door de punten opbouw waarmee je vehicles kunt komen erg tof. Je hebbt drie ronden, de eerste is nog iedereen te voet, maar de laatste ronde is tanks vs heli's vs raketwerpers vs drones vs jeeps. Pure choas
De game kent veel fouten en heeft een hoop patches nodig, maar in de basis is hij echt heel erg tof
Hij deed in het begin met MW2 nog wel eens mee toch?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb hem al ruim een jaar niet gezien denk ik, hoeft van mij ook niet zo nodig
Dat is toch ook al ruim een jaar geleden?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:31 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Hij deed in het begin met MW2 nog wel eens mee toch?
Ja. Het was ook meer een bevestigingsvraag omdat ik het niet zeker meer wist.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is toch ook al ruim een jaar geleden?
Indeed, ben bij Homefront al na de 2de missie gestopt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:23 schreef KoningStoma het volgende:
Homefront overwegen als je ook Crysis 2 kan nemen![]()
Homefront heeft een kut multiplayer en een kut singleplayer.
Crysis 2 heeft een kenzergeile singleplayer en een nog kenzergeilerdere multiplayer.
Dan heb ik wel jouw hulp nodigquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:39 schreef Bozz187 het volgende:
Oke then it settled iedereen haalt homefront en live!!! JETZ
Kan je dat been nou echt niet gebruiken? Toen ik m'n knieschijf verneukt had ben ik na 3 weken gewoon weer gaan lopen. En het was niet eens loopgips wat ik had. Op een gegeven moment zat er bij mijn knie een vouw in het gips van het lopen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dan heb ik wel jouw hulp nodigZou jij hem dan voor mij op willen pikken en gelijk wat games van mij in willen ruilen?
Als ik ermee door de stad ga lopen kan het zijn dat het kraakbeen weer losschiet. Dan begint het hele feest weer van vooraf aan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:42 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Kan je dat been nou echt niet gebruiken? Toen ik m'n knieschijf verneukt had ben ik na 3 weken gewoon weer gaan lopen. En het was niet eens loopgips wat ik had. Op een gegeven moment zat er bij mijn knie een vouw in het gips van het lopen.
Feest is BIERquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als ik ermee door de stad ga lopen kan het zijn dat het kraakbeen weer losschiet. Dan begint het hele feest weer van vooraf aan.
En dus goed.quote:
Ik heb een wiiquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:51 schreef dreamzk het volgende:
We kunnen ook allemaal een Wii kopen en elkaar de tering in slaan met Super Smash Bros
Zitten er hitmarkers in?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:51 schreef Rossdale het volgende:
En nou niet allemaal gaan lopen bitchen als Homefront tegen blijkt te vallen he![]()
Ik zeg nogmaals dat het geen topper is en veel fouten bevat. Stoma zou een hartverlamming krijgen zullen we maar zeggenMaargoed de patches zijn incoming
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:51 schreef Rossdale het volgende:
Stoma zou een hartverlamming krijgen zullen we maar zeggen![]()
Ik heb geen Wii maar ik weet vrijwel zeker dat jij achter mij eindigt bij mario kart.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb een wiiIk race je eruit met mario kart!
omdat ie dan al bijna een rondje voorsprong heeft zeker ja hahahahhaa!!!1 einzquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:53 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik heb geen Wii maar ik weet vrijwel zeker dat jij achter mij eindigt bij mario kart.
Jij bent echt een van de weinige die positief over Black Ops is.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:00 schreef Fsmxi het volgende:
Ben ik dan de enige die blackops niet echt storend vind, zolang je maar in een groep gaat?Misschien komt het omdat ik sowieso solo gamen niet echt boeiend vind in dat soort games.
Ik ben over haast elk spel wel positief. Ach, een kinderhand is gauw gevuld?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jij bent echt een van de weinige die positief over Black Ops is.
Conclusie: Noob!
Speel dit en verbaas jequote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:03 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ik ben over haast elk spel wel positief. Ach, een kinderhand is gauw gevuld?
Ok, misschien niet haast elk spel, maar ik ben relatief snel tevreden met een spel danquote:
are you a pedofile?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:03 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ik ben over haast elk spel wel positief. Ach, een kinderhand is gauw gevuld?
Ik heb ook een wiiquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb een wiiIk race je eruit met mario kart!
Ik zat net te denken hoe fout je dat spreekwoord eigenlijk op kan vatten.quote:
ja klaas de buurtpedo gebruikt het ook altijdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik zat net te denken hoe fout je dat spreekwoord eigenlijk op kan vatten.
Heet hij sinter van z'n voornaam?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:21 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja klaas de buurtpedo gebruikt het ook altijd
nee hij heet klaas van de Pquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:24 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Heet hij sinter van z'n voornaam?
Familie van:quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:29 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee hij heet klaas van de P
Ik heb altijd al gezegt iemand wiens achternaam maar 1 letter heeft is niet te vertrouwen
geen idee hij had wel een goede vriend die robert m heet maar die zie ik de laatste tijd ook nooit voorbij komenquote:
Stond die niet samen met Hugo T in de krant?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:34 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
geen idee hij had wel een goede vriend die robert m heet maar die zie ik de laatste tijd ook nooit voorbij komen
nee dat klopt niet het was Daan Zquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Stond die niet samen met Hugo T in de krant?
Oh ja ik weet het weer. Hugo T was iets met bejaarden beroven in samenwerking met Pieter W.quote:
dude jij hebt echt problemenquote:
nee dat was een neef van me die is opgepakt voor roofmoord op een oud vrouwtje in duivenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:49 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Oh ja ik weet het weer. Hugo T was iets met bejaarden beroven in samenwerking met Pieter W.
Wtf gast.quote:
Nu is het wel weer mooi geweest.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:52 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee dat was een neef van me die is opgepakt voor roofmoord op een oud vrouwtje in duiven
This is just wrongquote:
nee dankzij mijn collegee kon ik niet om 2uur naar huis. Waardoor ik godverdomme niet ff kan motorrijden. Kakzooi!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je moet toch belasting betalen Bozz
Want dat kan wat later op de avond niet?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:11 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee dankzij mijn collegee kon ik niet om 2uur naar huis. Waardoor ik godverdomme niet ff kan motorrijden. Kakzooi!
Hoe laat mag je nu weg dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:11 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee dankzij mijn collegee kon ik niet om 2uur naar huis. Waardoor ik godverdomme niet ff kan motorrijden. Kakzooi!
dan is het weer fockin druk op de dijken en dat is kutquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Want dat kan wat later op de avond niet?
Genoeg tijd om Homefront te halenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:19 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
weet niet hoe laat ik ga miss een uurtje eerder
Met je stalen 2wielige ros op de dijken rijden in de zon.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:18 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dan is het weer fockin druk op de dijken en dat is kut
Dan ga je offroad! Je wil je motor toch wegdoenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:18 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en met de verkoop wil ik wel winst maken op het aankoop bedragquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan ga je offroad! Je wil je motor toch wegdoen
Ik heb hem denk ik pas morgenquote:
hey boy hoe duur is parkeren bij jou om de hoek?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ben volledig afhankelijk van Bozz
Ohhh wou je mij ophalen, woon namelijk heel dicht bij de dijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:18 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
Jongen, ik kan hem toch ook halen voor je. Maar dat mag weer niet dat is volgens jou weer te veel gevraagd. Zeiksnor.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ben volledig afhankelijk van Bozz
2 euro ofzo voor een uur, misschien iets meer, misschien iets minder.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:53 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hey boy hoe duur is parkeren bij jou om de hoek?
Ja maar Bozz gaat deze week toch, kan hij er net zo goed een voor mij meenemen tochquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jongen, ik kan hem toch ook halen voor je. Maar dat mag weer niet dat is volgens jou weer te veel gevraagd. Zeiksnor.
50% kans dat hij het doet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ohhh wou je mij ophalen, woon namelijk heel dicht bij de dijk.
you are straight skandalouz.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ohhh wou je mij ophalen, woon namelijk heel dicht bij de dijk.
Ja ik was vandaag in de stad, en morgen vroeg ben ik er weer. Is een kleine moeite voor me. Maar goed ik heb het aangeboden ..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja maar Bozz gaat deze week toch, kan hij er net zo goed een voor mij meenemen toch
Het is altijd 50%. Wel of niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:59 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
als jij het vroeg schat was het 100procent
Ja maar hoe kan ik nou weten dat jij vandaag in de stad wasquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik was vandaag in de stad, en morgen vroeg ben ik er weer. Is een kleine moeite voor me. Maar goed ik heb het aangeboden ..
quote:
Ik doe niet boos, maar je weet goed dat ik elke dinsdag en woensdag in de stad moet werken. Heb ik je al 100x verteld.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja maar hoe kan ik nou weten dat jij vandaag in de stad wasToen we besloten Homefront te gaan halen was jij al aan het werk
Niet zo boos doen
Accepteert ze ook "vrachtwagens"?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gratis parkeren bij tliciouzEnige inparkeervaardigheden zijn wel vereist
hahah maar oke ik probeer zo nog ffkes vlug te halen. Dus leg je games klaar en dan kom ff langs gerend. En als ik het niet red door verkeer dan uiterlijk donderdahquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gratis parkeren bij tliciouzEnige inparkeervaardigheden zijn wel vereist
Ik ben vergeetachtig, dat soort dingen onthoud ik dus écht niet, hoe vaak je het ook verteldquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik doe niet boos, maar je weet goed dat ik elke dinsdag en woensdag in de stad moet werken. Heb ik je al 100x verteld.Ik bedoelde het goed.
Ga je wel naar de GameMania dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:03 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hahah maar oke ik probeer zo nog ffkes vlug te halen. Dus leg je games klaar en dan kom ff langs gerend. En als ik het niet red door verkeer dan uiterlijk donderdah
Ik accepteer alleen de motor van Boz.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:03 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Accepteert ze ook "vrachtwagens"?
Geen rolstoelen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik accepteer alleen de motor van Boz.
Met been en al erin.quote:
*voelt zich vereerd*quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik accepteer alleen de motor van Boz.
Heb ik haar aangeraakt dan?quote:
"en heel zwart".quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:23 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en haar vriend is groot en heel zwart goodluck
oke maar ik mensen geslagen met honkbal knuppels die het zelfde zeiden. Familie liefde weetjewelquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:25 schreef kutkabouter het volgende:
Haha wat is iedereen toch weer meteen lekker op z'n teentjes getrapt.
Het is maar een compliment man.
moi behoord ook tot de doelgroep zwart, when is het mijn beurtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:23 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en haar vriend is groot en heel zwart goodluck
Dit soort ongein over andermans familia wordt hier niet gewaardeerdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:25 schreef kutkabouter het volgende:
Haha wat is iedereen toch weer meteen lekker op z'n teentjes getrapt.
Het is maar een compliment man.
Thts how we roll in tha hoodquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:26 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
oke maar ik mensen geslagen met honkbal knuppels die het zelfde zeiden. Familie liefde weetjewel
de dag dat ik je hart opeet dan mag jequote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:26 schreef badboynova het volgende:
[..]
moi behoord ook tot de doelgroep zwart, when is het mijn beurt
als in Friese familie liefde op zolder achter de dozen ghe ghe.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:26 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
oke maar ik mensen geslagen met honkbal knuppels die het zelfde zeiden. Familie liefde weetjewel
Dan heb je geen sausje nodig, want heb al een vet hart.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:28 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
de dag dat ik je hart opeet dan mag je
leukquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:30 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dan heb je geen sausje nodig, want heb al een vet hart.
50% van de mensen lijkt mijquote:
Klopt.quote:
"als ik."quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:33 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb geen zus of zusje, en al was dat wel zo geweest waren ze niet zo knap als mij.
i will not want zelf vindt ik het ook niet chillquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:33 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Klopt.
Maargoed, dat mag je proberen van mij.
Jij hebt 3 broers/neven.quote:
Och, ik kan er niet zo mee zitten. Waarom zou ze niet mogen doen van mij wat ze zelf wil. Ik heb daar niks over te zeggen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:34 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
i will not want zelf vindt ik het ook niet chill
Pics.quote:
Voor jou helemaal niet, ze zijn ook te oud voor jequote:
Geen operatie, moet alleen 6 weken plat liggen. Maar vind extra zielig omdat ze eerst nog weer bulten in haar nek had 3 weken terug, en ze daar helemaal para van was omdat ze bang was dat de kanker terug was, gelukkig was dit niet zo en nu ditquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Geen operatie, moet alleen 6 weken plat liggen. Maar vind extra zielig omdat ze eerst nog weer bulten in haar nek had 3 weken terug, en ze daar helemaal para van was omdat ze bang was dat de kanker terug was, gelukkig was dit niet zo en nu dit
Niet voor niks een emo.gif erachter.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Voor jou helemaal niet, ze zijn ook te oud voor je
Oh gelukkig dat dat allemaal goed bleek te zijn!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Geen operatie, moet alleen 6 weken plat liggen. Maar vind extra zielig omdat ze eerst nog weer bulten in haar nek had 3 weken terug, en ze daar helemaal para van was omdat ze bang was dat de kanker terug was, gelukkig was dit niet zo en nu dit
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh dat filmpje had ik gezien. Die tetten.
Wat huh?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:20 schreef kutkabouter het volgende:
Waar is pierre? Ik wil even tuesday boozeday lezen voordat ik ga borrelen.
Zo moeilijk is het toch niet?quote:
Niet te geloven nog een nieuwe call of duty. Gelukkig dat er maar 300 uit zijn gekomen de afgelopen 8 jaar. Echt geweldig nog een!!!!!!!!!!!!!!quote:Call of Duty 9 is in aantocht
Bron: Gamerzines
Dat we dit jaar een Call of Duty mogen verwachten is vrijwel zeker, naar verluidt hoopt een samenwerkingsverband tussen Infinity Ward, Sledgehammer en Raven Software voor 2011 weer het zoveelste deel binnen de uitermate populaire serie te produceren. Maar als je toch al wat aantekeningen in je digitale agenda aan het maken bent: het lijkt er sterk op dat een Call of Duty 9 eind volgend jaar ook een feit te noemen is.
Ontwikkelaar Treyarch, die het laatste deel in de serie Black Ops produceerde, heeft namelijk op haar website verscheidene banen aangeboden voor een nieuw project, wat naar alle waarschijnlijkheid een nieuwe Call of Duty is. Zo staat er bij de omschrijving van één baan dat de persoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt he, ben stilletjes aan het hopen dat een porno producer veel geld aan haar biedt om naakt voor de camera te gaanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh dat filmpje had ik gezien. Die tetten.
Ik ga niet tuesday boozedayen vandaag. Verschrikkelijk maar waar.quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ga niet tuesday boozedayen vandaag. Verschrikkelijk maar waar.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Neger whaaatquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maar... Maar...
Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen
quote:
Mag ik dan je thuesday boozeday deze keer overnemen? Ik ga nl wel meerdere biertjes pakken tot een uurtje of 5 denk ikquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:13 schreef PierreTT het volgende:
Ah, misschien wel eventjes... maar wordt geen allout party ben ik bang
Donderdag wordt voor de verandering de klapper van de week. Eerst een Diep In De Zee-party, daarna afterparty tot 8quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:15 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Mag ik dan je thuesday boozeday deze keer overnemen? Ik ga nl wel meerdere biertjes pakken tot een uurtje of 5 denk ik
Donderdag kan ik dan weer juist niet drinkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Donderdag wordt voor de verandering de klapper van de week. Eerst een Diep In De Zee-party, daarna afterparty tot 8
Jeweet het zelf niggahquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:55 schreef Michhas het volgende:
Wie gaat er vanavond nog BO doen? Teun? Pierre? Bozz? Rossdale?
Heel misschien laat op de avond nog, maar dan alleen zombiesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:55 schreef Michhas het volgende:
Wie gaat er vanavond nog BO doen? Teun? Pierre? Bozz? Rossdale?
Als ik zie dat m'n nat weer op strict is gesprongen hoef ik 99% van de keer ofzo de router alleen maar te resettenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Na en uur kloten heb ik mijn NAT weer op open gekregen
Werkte bij mij niet :pquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:04 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Als ik zie dat m'n nat weer op strict is gesprongen hoef ik 99% van de keer ofzo de router alleen maar te resetten
Zombies knallen, BZP's ass whoopen en een winstreak van in de 20 halen in team tactical dat was epic.quote:
Het was sinds tijden weer eens écht leukquote:Op woensdag 30 maart 2011 02:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zombies knallen, BZP's ass whoopen en een winstreak van in de 20 halen in team tactical dat was epic.
Zolang ik maar host heb hequote:Op woensdag 30 maart 2011 02:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het was sinds tijden weer eens écht leuk
cool story broquote:Op woensdag 30 maart 2011 04:57 schreef dreamzk het volgende:
Weet je wat pas epic is? 3 nummers krijgen, keuzes overal, en de chick die ik mee naar huis heb gekregen is nu op de wc dus ik zeg, keep it real keep it gangsta, ik doe het iig veillig. Yoooo
Ben er al!quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:02 schreef Bozz187 het volgende:
Werk is nog niet begonnen en ik verveel me al.
Tam?
Hoe laat ben je klaar?quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:16 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hoi, zal ik je eens wat vertellen. Ik ben met de motor.
En ik maar wachten tot jullie eens dood gingen met zombies, duuuuurde veel te lang. Ben op den duur maar gaan slapenquote:Op woensdag 30 maart 2011 02:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het was sinds tijden weer eens écht leuk
Ik hoop als ik vandaag weer thuis komquote:
hehe kunnen we doen probleem alleen is ik weet niet hoe laat ik er kan zijn en/of ik uberhaubt die game kan ophalen vandaagquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:13 schreef tliciouz het volgende:
He maar boz, nu we beide de stad in moeten voor iets kunnen we ook wel samen gaan?
Zolang mijn benen nog witter zijn dan een melkfles trek ik geen rokje aan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:55 schreef Bozz187 het volgende:
Maar tliz we zouden eigenlijk zaterdag moeten meeten.
Want dan is er een van de eerste proper korterokjesdag
zonnestudie en toch witte benen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zolang mijn benen nog witter zijn dan een melkfles trek ik geen rokje aan.ga voor niets zo vaak naar de zonnestudio.
Nee alles word bruin behalve mijn benen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:00 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
zonnestudie en toch witte benen?
Hoe ga jij 2 mins
Niet bij mij helaas.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:05 schreef Rossdale het volgende:
Je hoeft maar 1 keer een middag een rokje te dragen met witte benen en daarna zijn ze toch al snel bruinig? lijkt mij dan tochIs met mijn armen iig wel zo.
Dan ga je met Bozz op vakantiequote:Op woensdag 30 maart 2011 10:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niet bij mij helaas.als ik een paar uur in de zon zit zijn mijn armen, buik etc bruin. En mijn neus is meestal verband.
en mijn benen wit. Die werden pas echt bruin toen ik op vakantie was.
aangezien jij toch containers met geld verdiend wil jij die vakantie best voor ons betalen dan gaan tam en ik wel bruin worden in verweggiestanquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:13 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
aangezien jij toch containers met geld verdiend wil jij die vakantie best voor ons betalen dan gaan tam en ik wel bruin worden in verweggiestan
sssh gratis vakantie fixen. Plus jij hebt al geen geld voor xboxlive laat staan voor een extra vakantiequote:Op woensdag 30 maart 2011 11:19 schreef tliciouz het volgende:
Hallo boz, wie zegt dat ik geen geld heb dan?
Idd wel een droge gast, iig wat anders dan normale gameplay filmpjesquote:
Daar heb je me.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:20 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
sssh gratis vakantie fixen. Plus jij hebt al geen geld voor xboxlive laat staan voor een extra vakantie
kijk dan ross deze arme meid heeft zonlicht nodig steun haar dan financieel jij bent die de rijkste jij kan dat, doe het juiste stuur haar op vakantiequote:
You need me to be yo sugahdaddy?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:24 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
kijk dan ross deze arme meid heeft zonlicht nodig steun haar dan financieel jij bent die de rijkste jij kan dat, doe het juiste stuur haar op vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |