op MP zie ik ze al met code voor 30 euro.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:22 schreef Bozz187 het volgende:
Ben pas begonnen met mw2 maar hoe duur is homefront?
hmm dus miss ook wel ergens 2de hands te fixenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
op MP zie ik ze al met code voor 30 euro.
Home front lijkt me het battlefield element wel leuk, het is meer een oorlog dan een rondren shooter, die heb ik namelijk wel ff genoeg gespeeld.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:23 schreef KoningStoma het volgende:
Homefront overwegen als je ook Crysis 2 kan nemen![]()
Homefront heeft een kut multiplayer en een kut singleplayer.
Crysis 2 heeft een kenzergeile singleplayer en een nog kenzergeilerdere multiplayer.
Bwoah zekers, die lang vervlogen tijden van toen ik Edwinuss nog aardig vondquote:
Ja is dat nog steeds harde ruzie?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bwoah zekers, die lang vervlogen tijden van toen ik Edwinuss nog aardig vond
Dat had ik dus ookquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Home front lijkt me het battlefield element wel leuk, het is meer een oorlog dan een rondren shooter, die heb ik namelijk wel ff genoeg gespeeld.
Heb hem al ruim een jaar niet gezien denk ik, hoeft van mij ook niet zo nodigquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja is dat nog steeds harde ruzie?
ZEKER TE WETEN!!!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:30 schreef Bozz187 het volgende:
Gaat er iemand btw nog bf3 halen als ie uit komt
Ik hoop dat de patches dan snel komen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook
Homefront is door de punten opbouw waarmee je vehicles kunt komen erg tof. Je hebbt drie ronden, de eerste is nog iedereen te voet, maar de laatste ronde is tanks vs heli's vs raketwerpers vs drones vs jeeps. Pure choas
De game kent veel fouten en heeft een hoop patches nodig, maar in de basis is hij echt heel erg tof
Hij deed in het begin met MW2 nog wel eens mee toch?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb hem al ruim een jaar niet gezien denk ik, hoeft van mij ook niet zo nodig
Dat is toch ook al ruim een jaar geleden?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:31 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Hij deed in het begin met MW2 nog wel eens mee toch?
Ja. Het was ook meer een bevestigingsvraag omdat ik het niet zeker meer wist.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is toch ook al ruim een jaar geleden?
Indeed, ben bij Homefront al na de 2de missie gestopt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:23 schreef KoningStoma het volgende:
Homefront overwegen als je ook Crysis 2 kan nemen![]()
Homefront heeft een kut multiplayer en een kut singleplayer.
Crysis 2 heeft een kenzergeile singleplayer en een nog kenzergeilerdere multiplayer.
Dan heb ik wel jouw hulp nodigquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:39 schreef Bozz187 het volgende:
Oke then it settled iedereen haalt homefront en live!!! JETZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |