op MP zie ik ze al met code voor 30 euro.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:22 schreef Bozz187 het volgende:
Ben pas begonnen met mw2 maar hoe duur is homefront?
hmm dus miss ook wel ergens 2de hands te fixenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
op MP zie ik ze al met code voor 30 euro.
Home front lijkt me het battlefield element wel leuk, het is meer een oorlog dan een rondren shooter, die heb ik namelijk wel ff genoeg gespeeld.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:23 schreef KoningStoma het volgende:
Homefront overwegen als je ook Crysis 2 kan nemen![]()
Homefront heeft een kut multiplayer en een kut singleplayer.
Crysis 2 heeft een kenzergeile singleplayer en een nog kenzergeilerdere multiplayer.
Bwoah zekers, die lang vervlogen tijden van toen ik Edwinuss nog aardig vondquote:
Ja is dat nog steeds harde ruzie?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bwoah zekers, die lang vervlogen tijden van toen ik Edwinuss nog aardig vond
Dat had ik dus ookquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Home front lijkt me het battlefield element wel leuk, het is meer een oorlog dan een rondren shooter, die heb ik namelijk wel ff genoeg gespeeld.
Heb hem al ruim een jaar niet gezien denk ik, hoeft van mij ook niet zo nodigquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja is dat nog steeds harde ruzie?
ZEKER TE WETEN!!!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:30 schreef Bozz187 het volgende:
Gaat er iemand btw nog bf3 halen als ie uit komt
Ik hoop dat de patches dan snel komen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook
Homefront is door de punten opbouw waarmee je vehicles kunt komen erg tof. Je hebbt drie ronden, de eerste is nog iedereen te voet, maar de laatste ronde is tanks vs heli's vs raketwerpers vs drones vs jeeps. Pure choas
De game kent veel fouten en heeft een hoop patches nodig, maar in de basis is hij echt heel erg tof
Hij deed in het begin met MW2 nog wel eens mee toch?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb hem al ruim een jaar niet gezien denk ik, hoeft van mij ook niet zo nodig
Dat is toch ook al ruim een jaar geleden?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:31 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Hij deed in het begin met MW2 nog wel eens mee toch?
Ja. Het was ook meer een bevestigingsvraag omdat ik het niet zeker meer wist.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is toch ook al ruim een jaar geleden?
Indeed, ben bij Homefront al na de 2de missie gestopt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:23 schreef KoningStoma het volgende:
Homefront overwegen als je ook Crysis 2 kan nemen![]()
Homefront heeft een kut multiplayer en een kut singleplayer.
Crysis 2 heeft een kenzergeile singleplayer en een nog kenzergeilerdere multiplayer.
Dan heb ik wel jouw hulp nodigquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:39 schreef Bozz187 het volgende:
Oke then it settled iedereen haalt homefront en live!!! JETZ
Kan je dat been nou echt niet gebruiken? Toen ik m'n knieschijf verneukt had ben ik na 3 weken gewoon weer gaan lopen. En het was niet eens loopgips wat ik had. Op een gegeven moment zat er bij mijn knie een vouw in het gips van het lopen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dan heb ik wel jouw hulp nodigZou jij hem dan voor mij op willen pikken en gelijk wat games van mij in willen ruilen?
Als ik ermee door de stad ga lopen kan het zijn dat het kraakbeen weer losschiet. Dan begint het hele feest weer van vooraf aan.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:42 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Kan je dat been nou echt niet gebruiken? Toen ik m'n knieschijf verneukt had ben ik na 3 weken gewoon weer gaan lopen. En het was niet eens loopgips wat ik had. Op een gegeven moment zat er bij mijn knie een vouw in het gips van het lopen.
Feest is BIERquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als ik ermee door de stad ga lopen kan het zijn dat het kraakbeen weer losschiet. Dan begint het hele feest weer van vooraf aan.
En dus goed.quote:
Ik heb een wiiquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:51 schreef dreamzk het volgende:
We kunnen ook allemaal een Wii kopen en elkaar de tering in slaan met Super Smash Bros
Zitten er hitmarkers in?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:51 schreef Rossdale het volgende:
En nou niet allemaal gaan lopen bitchen als Homefront tegen blijkt te vallen he![]()
Ik zeg nogmaals dat het geen topper is en veel fouten bevat. Stoma zou een hartverlamming krijgen zullen we maar zeggenMaargoed de patches zijn incoming
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:51 schreef Rossdale het volgende:
Stoma zou een hartverlamming krijgen zullen we maar zeggen![]()
Ik heb geen Wii maar ik weet vrijwel zeker dat jij achter mij eindigt bij mario kart.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb een wiiIk race je eruit met mario kart!
omdat ie dan al bijna een rondje voorsprong heeft zeker ja hahahahhaa!!!1 einzquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:53 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik heb geen Wii maar ik weet vrijwel zeker dat jij achter mij eindigt bij mario kart.
Jij bent echt een van de weinige die positief over Black Ops is.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:00 schreef Fsmxi het volgende:
Ben ik dan de enige die blackops niet echt storend vind, zolang je maar in een groep gaat?Misschien komt het omdat ik sowieso solo gamen niet echt boeiend vind in dat soort games.
Ik ben over haast elk spel wel positief. Ach, een kinderhand is gauw gevuld?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jij bent echt een van de weinige die positief over Black Ops is.
Conclusie: Noob!
Speel dit en verbaas jequote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:03 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ik ben over haast elk spel wel positief. Ach, een kinderhand is gauw gevuld?
Ok, misschien niet haast elk spel, maar ik ben relatief snel tevreden met een spel danquote:
are you a pedofile?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:03 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ik ben over haast elk spel wel positief. Ach, een kinderhand is gauw gevuld?
Ik heb ook een wiiquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb een wiiIk race je eruit met mario kart!
Ik zat net te denken hoe fout je dat spreekwoord eigenlijk op kan vatten.quote:
ja klaas de buurtpedo gebruikt het ook altijdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik zat net te denken hoe fout je dat spreekwoord eigenlijk op kan vatten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |