moi behoord ook tot de doelgroep zwart, when is het mijn beurtquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:23 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en haar vriend is groot en heel zwart goodluck
Dit soort ongein over andermans familia wordt hier niet gewaardeerdquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:25 schreef kutkabouter het volgende:
Haha wat is iedereen toch weer meteen lekker op z'n teentjes getrapt.
Het is maar een compliment man.
Thts how we roll in tha hoodquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:26 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
oke maar ik mensen geslagen met honkbal knuppels die het zelfde zeiden. Familie liefde weetjewel
de dag dat ik je hart opeet dan mag jequote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:26 schreef badboynova het volgende:
[..]
moi behoord ook tot de doelgroep zwart, when is het mijn beurt
als in Friese familie liefde op zolder achter de dozen ghe ghe.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:26 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
oke maar ik mensen geslagen met honkbal knuppels die het zelfde zeiden. Familie liefde weetjewel
Dan heb je geen sausje nodig, want heb al een vet hart.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:28 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
de dag dat ik je hart opeet dan mag je
leukquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:30 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dan heb je geen sausje nodig, want heb al een vet hart.
50% van de mensen lijkt mijquote:
Klopt.quote:
"als ik."quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:33 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb geen zus of zusje, en al was dat wel zo geweest waren ze niet zo knap als mij.
i will not want zelf vindt ik het ook niet chillquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:33 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Klopt.
Maargoed, dat mag je proberen van mij.
Jij hebt 3 broers/neven.quote:
Och, ik kan er niet zo mee zitten. Waarom zou ze niet mogen doen van mij wat ze zelf wil. Ik heb daar niks over te zeggen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:34 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
i will not want zelf vindt ik het ook niet chill
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |