Mag ik dan je thuesday boozeday deze keer overnemen? Ik ga nl wel meerdere biertjes pakken tot een uurtje of 5 denk ikquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:13 schreef PierreTT het volgende:
Ah, misschien wel eventjes... maar wordt geen allout party ben ik bang
Donderdag wordt voor de verandering de klapper van de week. Eerst een Diep In De Zee-party, daarna afterparty tot 8quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:15 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Mag ik dan je thuesday boozeday deze keer overnemen? Ik ga nl wel meerdere biertjes pakken tot een uurtje of 5 denk ik
Donderdag kan ik dan weer juist niet drinkenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Donderdag wordt voor de verandering de klapper van de week. Eerst een Diep In De Zee-party, daarna afterparty tot 8
Jeweet het zelf niggahquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:55 schreef Michhas het volgende:
Wie gaat er vanavond nog BO doen? Teun? Pierre? Bozz? Rossdale?
Heel misschien laat op de avond nog, maar dan alleen zombiesquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:55 schreef Michhas het volgende:
Wie gaat er vanavond nog BO doen? Teun? Pierre? Bozz? Rossdale?
Als ik zie dat m'n nat weer op strict is gesprongen hoef ik 99% van de keer ofzo de router alleen maar te resettenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Na en uur kloten heb ik mijn NAT weer op open gekregen
Werkte bij mij niet :pquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:04 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Als ik zie dat m'n nat weer op strict is gesprongen hoef ik 99% van de keer ofzo de router alleen maar te resetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |