hehe kunnen we doen probleem alleen is ik weet niet hoe laat ik er kan zijn en/of ik uberhaubt die game kan ophalen vandaagquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:13 schreef tliciouz het volgende:
He maar boz, nu we beide de stad in moeten voor iets kunnen we ook wel samen gaan?
Zolang mijn benen nog witter zijn dan een melkfles trek ik geen rokje aan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:55 schreef Bozz187 het volgende:
Maar tliz we zouden eigenlijk zaterdag moeten meeten.
Want dan is er een van de eerste proper korterokjesdag
zonnestudie en toch witte benen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zolang mijn benen nog witter zijn dan een melkfles trek ik geen rokje aan.ga voor niets zo vaak naar de zonnestudio.
Nee alles word bruin behalve mijn benen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:00 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
zonnestudie en toch witte benen?
Hoe ga jij 2 mins
Niet bij mij helaas.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:05 schreef Rossdale het volgende:
Je hoeft maar 1 keer een middag een rokje te dragen met witte benen en daarna zijn ze toch al snel bruinig? lijkt mij dan tochIs met mijn armen iig wel zo.
Dan ga je met Bozz op vakantiequote:Op woensdag 30 maart 2011 10:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niet bij mij helaas.als ik een paar uur in de zon zit zijn mijn armen, buik etc bruin. En mijn neus is meestal verband.
en mijn benen wit. Die werden pas echt bruin toen ik op vakantie was.
aangezien jij toch containers met geld verdiend wil jij die vakantie best voor ons betalen dan gaan tam en ik wel bruin worden in verweggiestanquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:13 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
aangezien jij toch containers met geld verdiend wil jij die vakantie best voor ons betalen dan gaan tam en ik wel bruin worden in verweggiestan
sssh gratis vakantie fixen. Plus jij hebt al geen geld voor xboxlive laat staan voor een extra vakantiequote:Op woensdag 30 maart 2011 11:19 schreef tliciouz het volgende:
Hallo boz, wie zegt dat ik geen geld heb dan?
Idd wel een droge gast, iig wat anders dan normale gameplay filmpjesquote:
Daar heb je me.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:20 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
sssh gratis vakantie fixen. Plus jij hebt al geen geld voor xboxlive laat staan voor een extra vakantie
kijk dan ross deze arme meid heeft zonlicht nodig steun haar dan financieel jij bent die de rijkste jij kan dat, doe het juiste stuur haar op vakantiequote:
You need me to be yo sugahdaddy?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:24 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
kijk dan ross deze arme meid heeft zonlicht nodig steun haar dan financieel jij bent die de rijkste jij kan dat, doe het juiste stuur haar op vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |