quote:Op maandag 28 maart 2011 17:49 schreef Rossdale het volgende:
Ik blijf deze fantastisch vindenMooi lip sync ook
Whehehequote:
Niet goedquote:Op maandag 28 maart 2011 18:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En zondag op een terrasje zitten ging wel?
Jazeker was wel goed dat die maat van mij er bij kwam hij is wel echt pro in zombiesquote:Op maandag 28 maart 2011 21:00 schreef Bozz187 het volgende:
oke net was wel een chill potje zombies met ross en stef
ja jullie 2 hebben wel een goeie strategie met zombies, iig beter dan ross en ik die normaal nooit voorbij ronde 8 komen. en we konden zelfs mee helpen tot ronde 20 wat normaal ook anders is.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jazeker was wel goed dat die maat van mij er bij kwam hij is wel echt pro in zombies
toen had ik ook nog hk en rpk pack n punched ray gun was iets laterquote:Op maandag 28 maart 2011 21:24 schreef Rossdale het volgende:
Tot ronde 17 ofzo was het echt een eitje, maar vanaf dat punt begon ik wel behoorlijk te falen aangezien jullie allemaal een raygun of thunder gun hadden en ik nog met mijn HK rondhobbelde
Als je eenmaal in de latere rondes vaak neergaat blijf je maar jugger kopen schiet dan niet meer opquote:Op maandag 28 maart 2011 21:24 schreef Rossdale het volgende:
Tot ronde 17 ofzo was het echt een eitje, maar vanaf dat punt begon ik wel behoorlijk te falen aangezien jullie allemaal een raygun of thunder gun hadden en ik nog met mijn HK rondhobbelde
Jugger? Daarbij denk ik aan de juggernaut. Godverdomme, als ik dat deuntje al hoorde dat hij er aan kwam gooide ik de controller al op de grond.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je eenmaal in de latere rondes vaak neergaat blijf je maar jugger kopen schiet dan niet meer op
ja dan heb je meer health ga je niet zo snel dood, erg handig met het stappen trouwensquote:Op maandag 28 maart 2011 21:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jugger? Daarbij denk ik aan de juggernaut. Godverdomme, als ik dat deuntje al hoorde dat hij er aan kwam gooide ik de controller al op de grond.![]()
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:32 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja dan heb je meer health ga je niet zo snel dood, erg handig met het stappen trouwens
En terecht.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha ik roep dat nu de hele tijd.YEAAAH buddy.
Omg, net op mtv die snooki op het strand.quote:
Noobs, level 30 net gehaaldquote:Op maandag 28 maart 2011 21:20 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja jullie 2 hebben wel een goeie strategie met zombies, iig beter dan ross en ik die normaal nooit voorbij ronde 8 komen. en we konden zelfs mee helpen tot ronde 20 wat normaal ook anders is.
In je eentje? Mijn hoogste is 25.. als ik met vrienden speel loop ik alleen maar iedereen te reviven de hele tijd en kom ik sowieso niet verder dan 15 ofzo.quote:
Nee met 2 maten van me, waren tot level 31 gekomen en door domme fouten dood gegaanquote:Op maandag 28 maart 2011 23:18 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
In je eentje? Mijn hoogste is 25.. als ik met vrienden speel loop ik alleen maar iedereen te reviven de hele tijd en kom ik sowieso niet verder dan 15 ofzo.
Of je nou bij level 7 of 25 doodgaat (verder ben ik nooit gekomen), het zijn altijd fouten die niet hadden gehoeven... En idd, je bent zo fucking lang bezig en daarna heb je echt geen zin meer om opnieuw te beginnen. Five ook al veelvuldig gespeeld?quote:Op maandag 28 maart 2011 23:43 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nee met 2 maten van me, waren tot level 31 gekomen en door domme fouten dood gegaan3 uur spelen weg
Nee vind alleen Kino leuk, lekker rondjes rennen of campen in de allyquote:Op maandag 28 maart 2011 23:45 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Of je nou bij level 7 of 25 doodgaat (verder ben ik nooit gekomen), het zijn altijd fouten die niet hadden gehoeven... En idd, je bent zo fucking lang bezig en daarna heb je echt geen zin meer om opnieuw te beginnen. Five ook al veelvuldig gespeeld?
Idd, quadriple headshots geven als ze allemaal mooi in een rijtje lopen.. als een gek sprayen met double tap root beerquote:Op maandag 28 maart 2011 23:48 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nee vind alleen Kino leuk, lekker rondjes rennen of campen in de ally
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |