Wil er niet voor pleiten dat Nederlanders naar Afrika of het Midden-Oosten gaan om het zelf te zien, dat moeten ze zelf weten, maar je ziet wel de andere kant van de medaille in ieder geval. Of je er wat mee doet (of nietquote:
Het kan zomaar gebeuren dat de tweede kans sneller komt dan jij denkt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:45 schreef Sjaakz het volgende:
Wat een lekker zonnetje... prima weer om in een gezellige volksbuurt voor je deur te zitten met een krantje bier terwijl de buurman de muziek wat harder zet en het raam open gooit. Gemiste kans helaas.
Of juist niet, ik voelde me veel meer thuis in Australië om maar een ander land te noemen. Maar inderdaad, het is handig over de grens te kijken en te beleven.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:49 schreef KoosVogels het volgende:
Dat is weer een ander verhaal. Maar het kan voor mensen in ieder geval geen kwaad dat zij eens een ander continent bezoeken. Dan leer je ons manier van leven wel waarderen.
Australie is een tikkeltje te steriel naar wat ik heb begrepen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Of juist niet, ik voelde me veel meer thuis in Australië om maar een ander land te noemen. Maar inderdaad, het is handig over de grens te kijken en te beleven.
Is het ook, stel je een land voor dat niet kan kiezen tussen Europees te zijn of Amerikaans te zijn, en dus maar voor beiden probeert te gaan. Gooi daar een mengsel massa-immigratie van Aziaten bij en je hebt Australië.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Australie is een tikkeltje te steriel naar wat ik heb begrepen.
Law Abiding Citizen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:54 schreef eriksd het volgende:
Iemand suggestie voor een goede film. Thriller ofzo.
Ken ik al. Toffe film.quote:
Denk dat mijn baas het niet tof gaat vinden als ik voor de voordeur van het kantoor bier ga drinken en muziek ga draaien.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:45 schreef Sjaakz het volgende:
Wat een lekker zonnetje... prima weer om in een gezellige volksbuurt voor je deur te zitten met een krantje bier terwijl de buurman de muziek wat harder zet en het raam open gooit. Gemiste kans helaas.
Was wel ok, maar niet echt bijzonder vond ik. Ben affleck als 'bad guy' vond ik niet zo geloofwaardig en het verhaal niet bepaald origineel.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ken ik al. Toffe film.
The Town met Ben Affleck schijnt goed te zijn.
Limitless was leuk vermaak, doch geen thriller. Unthinkable al gezien?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:02 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Was wel ok, maar niet echt bijzonder vond ik. Ben affleck als 'bad guy' vond ik niet zo geloofwaardig en het verhaal niet bepaald origineel.
Topic is dicht, laten we hopen dat er geen nieuw deel wordt geopend.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |