Oh, wist je niet dat ik hier al heel lang lurk? Ik zeg bijna nooit wat, maar ik ken de mensen wel. We zeggen wel eens watquote:
Laatste wat ik vind zo is 30.000 ongeveer, maar dat was met 2003 cijfers.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen idee. Hoeveel verdient de gemiddelde armoedzaaier in Duitsland?
Leuk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, wist je niet dat ik hier al heel lang lurk? Ik zeg bijna nooit wat, maar ik ken de mensen wel. We zeggen wel eens wat
quote:The most expensive wage costs were recorded in Germany, where the average worker costs E50,057 but only takes home E27,679. The highest take-home pay came in Luxembourg, where wage costs average at E46,395 and average take-home pay is E36,703.
It is not easy to get work in Germany. In March 2005, Germanys seasonally adjusted national unemployment rate increased to 12%, or nearly 5.2 million people. Both statistics were post-war records. Unemployment approached 20% in some states in the East, where high wages are not matched by productivity. By September 2005 overall unemployment was 11.2%, or 4.65 million people.
Source(s):
http://www.businessworld.ie/livenews.htm
http://en.wikipedia.org/wiki/Economy_of_
Ja, dat is het zeker. Een jaar geleden was POL niet zo plezierig als nu. Maar nu is NWS weer minder leuk, teveel mensen gebruiken het als hun troll- en afvoerputje. Erg jammer!quote:
God ik ben echt slecht met multi-tasken, Google isn't my friend.quote:
Is niet echt een visitekaartje voor de afschaffing van het minimumloon, dunkt mij.quote:
Het was een duif, echt waar.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:18 schreef eriksd het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)xcursie__.html?p=2,1
??
Ach, het is ook geen 600 Euro bruto in ieder geval.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is niet echt een visitekaartje voor de afschaffing van het minimumloon, dunkt mij.
Nee, maar het helpt in ieder geval niet de werkloosheid te bestrijden. Lets face it; we hebben onze zaakjes gewoon goed voor elkaar in NL.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, het is ook geen 600 Euro bruto in ieder geval.
Jammer genoeg wel, anders hadden we wel iets waar we op konden kankeren dat er echt toe doet. Moet ook eerlijk zeggen dat wanneer ik hier over straat loop ik zelfs na 2 maand weer in Nederland af en toe gewoon stil sta en denk; God wat is het hier toch ook perfect allemaal.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, maar het helpt in ieder geval niet de werkloosheid te bestrijden. Lets face it; we hebben onze zaakjes gewoon goed voor elkaar in NL.
Dat klopt, daarom gaat 3/4 van het politieke spel nergens over.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, maar het helpt in ieder geval niet de werkloosheid te bestrijden. Lets face it; we hebben onze zaakjes gewoon goed voor elkaar in NL.
Jammer dat slechts weinigen dat lijken te beseffen. Als je bijvoorbeeld zo'n Wilders of een Roemer hoort lullen, dan zou je denken dat we het hier toch een partij slecht hebben.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jammer genoeg wel, anders hadden we wel iets waar we op konden kankeren dat er echt toe doet. Moet ook eerlijk zeggen dat wanneer ik hier over straat loop ik zelfs na 2 maand weer in Nederland af en toe gewoon stil sta en denk; God wat is het hier toch ook perfect allemaal.
Van al die ellende naar gezellige wijken met lampjes, mensen die hondjes uitlaten, voor de tv zitten en samen 't glas heffen in een kroegje. De eerste keer dat ik een wandeling maakte terug in Nederland weer (begon al in Londen overigens toen ik daar aankwam) kon ik serieus een paar tranen niet bedwingen.
Klopt als een bus. Als je ziet welke onderwerpen aan bod komen in een debat, dan moet je toch bijna huilen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat klopt, daarom gaat 3/4 van het politieke spel nergens over.
Het kan altijd beter en beleid kan altijd anders, maar slecht hebben we het zeker niet nee. En dat kan ik aardig persoonlijk beamen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jammer dat slechts weinigen dat lijken te beseffen. Als je bijvoorbeeld zo'n Wilders of een Roemer hoort lullen, dan zou je denken dat we het hier toch een partij slecht hebben.
Hmm, we zijn het eens. Dat betekent dat ik toch weer een kreet moet slaken om dat te compenseren.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt als een bus. Als je ziet welke onderwerpen aan bod komen in een debat, dan moet je toch bijna huilen?
Daarom. Same here.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het kan altijd beter en beleid kan altijd anders, maar slecht hebben we het zeker niet nee. En dat kan ik aardig persoonlijk beamen.
Ik spring niet in de bres voor mensen die frauderen. Bovendien ga ik zo lekker thuis op mijn balkon lunchen. Ik moet vanavond namelijk pas weer aan het werk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hmm, we zijn het eens. Dat betekent dat ik toch weer een kreet moet slaken om dat te compenseren.
Koos, je allerzwaksten roeren zich weer ; Allochtonen zonder zorgverzekering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |