quote:Op maandag 28 maart 2011 20:00 schreef Leonos het volgende:
Oke, nieuwe request. Goedkopere laptop please !
dan krijg je dat kutding weer van 2gig ramquote:Op maandag 28 maart 2011 20:00 schreef Leonos het volgende:
Netbook, goedkoop notebook en tablet zijn allemaal al langsgekomen...quote:Op maandag 28 maart 2011 20:00 schreef Leonos het volgende:
Helaas heb ik niet tijd om heel de dag tijd te kijkenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:01 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Netbook, goedkoop notebook en tablet zijn allemaal al langsgekomen...
Deze is trouwens wel leuk. Met USB 3 zelfs.
Ninja-editquote:Op maandag 28 maart 2011 20:03 schreef Blistering het volgende:
Als deze een i7 zou hebben dan had ik 'm waarschijnlijk wel gehaald trouwens.
Tsja, als je zoiets wil moet je offers brengen. Keuzes, keuzes.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:02 schreef Leonos het volgende:
[..]
Helaas heb ik niet tijd om heel de dag tijd te kijken
ik heb je vanmiddag rond een uur of 4 al zien zeggen op de chat dat je nu echt ging kappenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:50 schreef vanBinsberge het volgende:
ik weet niet waarom ik nog steeds kijk vanaf 13:00 vanmiddag, maar het trekt aan me. die meuk die ze bij de bristol weg halen.
ja mang, zit nou weer in de iboodchat.tkquote:Op maandag 28 maart 2011 20:05 schreef Ikbeneenbrabo het volgende:
[..]
ik heb je vanmiddag rond een uur of 4 al zien zeggen op de chat dat je nu echt ging kappen
quote:ibood iBOOD
Voor alle Twitter volgers, hier een hint: We hebben straks een product wat afgelopen vrijdag is gelanceerd en niet het nummer 2 heeft...
Die is al 3 keer langsgekomen ofzo.quote:
Hoe veel kostte die toen dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:12 schreef PP. het volgende:
[..]
Yup, als een van de eerste items al..
http://www.ibood.com/nl/n(...)ndo_3DS_Lagoon_Blue/
199,95 ex verzend als ik me niet vergisquote:
Kloptquote:Op maandag 28 maart 2011 20:14 schreef knoffel het volgende:
[..]
199,95 ex verzend als ik me niet vergis
10?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:16 schreef exaCtly het volgende:
Zozo, hier hebben ze meer op voorraad dan gedacht
Dat is kut :/quote:Op maandag 28 maart 2011 20:16 schreef Kwork het volgende:
Sorry, er is een foutje ontstaan op de pagina Probeer het nog eens.
Het is dat ik met firmware updates zit.. anders had ik het zeker overwogen..quote:Op maandag 28 maart 2011 20:19 schreef exaCtly het volgende:
[..]
Deze is al minstens 2 keer voorbijgekomen (samen met 10 andere mediaspelers)
dit dusquote:Op maandag 28 maart 2011 20:21 schreef RacerDKB het volgende:
Een mediaspeler na een mediaspelerFlikker op
Ik kan daar alleen maar mee instemmenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:22 schreef PP. het volgende:
Weer zo'n b-keuze mediaspeler. Ik wil een popcornhour!
Indien serierus:quote:Op maandag 28 maart 2011 20:22 schreef PP. het volgende:
Weer zo'n b-keuze mediaspeler. Ik wil een popcornhour!
Hier een Popcorn A110 van de vorige hunt... Interesse?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:22 schreef bladerdeegroller het volgende:
[..]
Ik kan daar alleen maar mee instemmen
Kost dat?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:23 schreef exaCtly het volgende:
[..]
Hier een Popcorn A110 van de vorige hunt... Interesse?
Ik heb dr een gehad, prima bevallen, maar wil een A-210.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:22 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Indien serierus:
popcorn hour is niet meer het summum van mediaspelers.
Ik denk niet als ze grootschalig bij de bank inkopen dat ze daar fikse kortingen krijgen dan, zodat ze er zelf ook nog iets op kunnen verdienen.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
Waarom doen ze nou niet eens:
10.000 euro voor 100 euro, dat lijkt me wel een goeie deal toch?
Mogen van mij best oude Euro's zijn hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 20:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk niet als ze grootschalig bij de bank inkopen dat ze daar fikse kortingen krijgen dan, zodat ze er zelf ook nog iets op kunnen verdienen.
Denk ik dan he
Is het normaal eerder afgelopen?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ze houden het lang vol, deze hunt!
jepquote:
Dat je niet hoeft te draaien maar op een knopje moet drukkenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:34 schreef Gemaskerde het volgende:
Wat moet ik mij voorstellen bij elektrische peper- en zoutmolens?
Druk op een knopje en er valt peper/zout uit.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:34 schreef Gemaskerde het volgende:
Druk op het knopje en hij maalt het voor je.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:34 schreef Gemaskerde het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:35 schreef JamFlava het volgende:
Je drukt op een knopje.. en dan komt het eruit..
Gaat malen als je op het knopje drukt.
Wel of niet uitverkocht.. 1 is uitverkochtquote:Op maandag 28 maart 2011 20:36 schreef Habork het volgende:
Wat betekend de volgende code trouwens precies?
[ code verwijderd ]
Product id, voorraad en??
Er staat altijd een 0, als het uitverkocht is komt er een 1.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:36 schreef Habork het volgende:
Wat betekend de volgende code trouwens precies?
[ code verwijderd ]
Product id, voorraad en??
Voor al je .doc bestandenquote:
Hier niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:38 schreef JamFlava het volgende:
afgelopen? zwaailichten zijn bij mij weg.
Die hele site is weg bij mijquote:Op maandag 28 maart 2011 20:38 schreef JamFlava het volgende:
hier doet ie helemaal niskquote:
Zijn er hier nog, en een Hercules router.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:38 schreef JamFlava het volgende:
Bij mij staan ze nog om de fraaie designrouter heen.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:38 schreef JamFlava het volgende:
Zie het nu pasquote:Op maandag 28 maart 2011 20:38 schreef bladerdeegroller het volgende:
[..]
Ik zou mijn data niet aan een recertified externe schijf toevertrouwen
Die zijn er vanochtend wel geweest volgens mij, dacht ze te hebben gezien tussen die lijst.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:40 schreef Nizno het volgende:
de avond op stap geweest en nog geen kussens gemist...... ik gok dat ik pech heb deze hunt.
die heb ik al.... dus hoef ik niet meer.quote:
Maar je hebt het wel gemist.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
die heb ik al.... dus hoef ik niet meer.
ja vannacht... toen waren er blijkbaar maar 1 of 2 van elk product...quote:Op maandag 28 maart 2011 20:40 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Die zijn er vanochtend wel geweest volgens mij, dacht ze te hebben gezien tussen die lijst.
Tja, zo kunnen ze alles goedkoop laten lijken.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:41 schreef MisterSqueaky het volgende:
Ibood houdt wel van refurbished zeg...
uiteraard... alle producten die ze terug krijgen met een klein mankement kunnen ze opnieuw verkopen.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:41 schreef MisterSqueaky het volgende:
Ibood houdt wel van refurbished zeg...
Ik wilde het net zeggen.. De verhouding is een beetje loos.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:46 schreef MisterSqueaky het volgende:
4 minuten vliegen, 60 minuten opladen.
Altijd beetje jammer met dit soort dingen...
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:46 schreef Blistering het volgende:
Fuck, ik wil douchen roken maar 10 tegen 1 dat ik dan m'n laptop mis![]()
te veel blijkbaar.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:00 schreef Sjechov het volgende:
Hoeveel van die krengen hebben ze wel niet?
10 miljoen miljard types..quote:Op maandag 28 maart 2011 21:00 schreef Sjechov het volgende:
Stuk of 100 nu.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:00 schreef Sjechov het volgende:
de teller springt zenuwachtig van 6% naar 9% en weer naar 5% en weer naar 7%quote:Op maandag 28 maart 2011 21:12 schreef Leonos het volgende:
Mensen ! Kopen die handel.
Wil de volgende
laat ze dan toevallig een set kussens niet goed verkocht hebbenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:12 schreef drumstickNL het volgende:
Denk niet dat er nu nog goede dingen gaan komen, meer wat ze niet verkocht hebben eerst.
Zie het. Het einde misschien ?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:12 schreef bladerdeegroller het volgende:
[..]
de teller springt zenuwachtig van 6% naar 9% en weer naar 5% en weer naar 7%
Ze blijven doosjes vinden in het magazijn..
Die moet ik ook hebben !quote:Op maandag 28 maart 2011 21:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
laat ze dan toevallig een set kussens niet goed verkocht hebben
ik eerst!!!quote:
Ik wil mn eigen kussens! joh... wat denk jij nou zegquote:
Allebei tegelijk samen kopen joh !quote:Op maandag 28 maart 2011 21:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik wil mn eigen kussens! joh... wat denk jij nou zeg
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:20 schreef muzas het volgende:
Ik zocht nog een mediaspeler.
Of een op afstand bestuurbare volkswagen kever...
Zocht je ook nog een mooie prullebak, of een lekker parfum?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:20 schreef muzas het volgende:
Ik zocht nog een mediaspeler.
Of een op afstand bestuurbare volkswagen kever...
Heulemaal nietsquote:Op maandag 28 maart 2011 21:35 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Dus, wat hebben jullie allemaal gekocht tijdens de hunt?
Heb zelf de Beyerdynamic Oordoppen weten te kopen
klopt... En daarom heb ik nu geen nieuwe kussensquote:Op maandag 28 maart 2011 21:45 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik vond het trouwens wel echt verdacht dat het 's nachts zo extreem snel ging.
Onrealistisch snel gewoon.
Haha, jij met die kussens van jequote:Op maandag 28 maart 2011 21:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt... En daarom heb ik nu geen nieuwe kussens
Ik heb nog wel een kever maar daar moet je toch echt in gaat zitten om hem te besturen.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:22 schreef Nizno het volgende:
ja die kever wil ik ook!!!
Iemand toevallig ééntje over?
Wat iBOOD verkoopt is dit:quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:53 schreef vanBinsberge het volgende:
zitten 2 hdds bij, maar op de tweakers pricewatch is al gauw te zien dat je die dan voor 300 euro bij elkaar hetzelfde product hebt.
Er staan echter 2 in de pricewatch: eentje met harde schijven er al bij, en eentje zonder. Ik neem aan dat het bij ibood dit keer gaat om degene mét hdds van Netgear?
Maargoed alsnog ben je goedkoper uit door de NAS+2 schijven te kopen...
idd. maar ik zie nergens op de site van netgear staan dat er die twee hitachis in zitten?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:00 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wat iBOOD verkoopt is dit:
http://tweakers.net/price(...)-4tb.html#tab:prices
Dit is echter een kant en klaar pakket, als je het zou willen kan je:
http://tweakers.net/price(...)eadynas-ultra-2.html
en twee keer deze:
http://tweakers.net/price(...)star-5k3000-2tb.html
kopen. Dan heb je exact wat iBOOD verkoopt, alleen dan voor ¤417,60 (excl verzendkosten).
Dat was omdat je zelf mag weten welke schijven je er in zet, Netgear verkoopt alleen de behuizing.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:39 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
idd. maar ik zie nergens op de site van netgear staan dat er die twee hitachis in zitten?
ja. maar ik bedoel die netgear versie, waar 4 tb alvast in zit. Zijn dat dezelfde schijven dan als ibood? valt nergens te vinden op de site.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:36 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat was omdat je zelf mag weten welke schijven je er in zet, Netgear verkoopt alleen de behuizing.
Op iBOOD waren toevallig die schijven, zou er persoonlijke andere inzetten (scheelde ook weer een tientje).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 april 2011 11:46 schreef Habork het volgende:
Zijn er ook mensen hier die via iBood dingen kopen en gelijk weer verkopen via marktplaats en dergelijke? Mij valt de laatste tijd vaak op dat dit wel eens rendabel zou kunnen zijn.
Zeker als ze dan de afbeelding van iBood gebruiken op marktplaatslol. dan faal je wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een mail gestuurd naar diegene dat ik de navigatiesysteem morgen wil ophalen.
Ben benieuwd.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2011 15:15:45 ]
ach hij maakt dr geen winst op...quote:Op woensdag 6 april 2011 15:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
lol. dan faal je wel.
Ik heb een mail gestuurd naar diegene dat ik de navigatiesysteem morgen wil ophalen.
Ben benieuwd.
Zijn er ook mensen hier die via iBood dingen kopen en gelijk weer verkopen via marktplaats en dergelijke? Mij valt de laatste tijd vaak op dat dit wel eens rendabel zou kunnen zijn.
Zeker als ze dan de afbeelding van iBood gebruiken op marktplaatsBijna nooit, je hebt te maken met extra verzendkosten en de populaire dingen zijn niet zo veel goedkoper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker als ze dan de afbeelding van iBood gebruiken op marktplaatsmensen die tijdens de hunten alleen maar kopen om t weer door te verkopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ? Vrij normaal...quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:45 schreef Pino112 het volgende:
Uuuh, HDMI met ethernet?
http://www.ibood.com/nl/nl/
Ja, HDMI 1.4 heeft ethernet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:45 schreef Pino112 het volgende:
Uuuh, HDMI met ethernet?
http://www.ibood.com/nl/nl/
En dat voor maar ¤549!quote:SONY BRAVIA 46EX402 LCD TV
SPECIFICATIES
117 Inch Full HD tv, 4 xHDMI poorten
BRAVIA ENGINE 2, Live colour creation
ECO , 2 Jaar garantie
Jammer dat die inches op magische wijze cms worden bij de specificatiesquote:Op vrijdag 22 april 2011 09:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
Mooie aanbieding bij Wehkamp!
http://www.wehkamp.nl/Win(...)ybwLCjC-AfBfzT%0d%0a
[..]
En dat voor maar ¤549!
en dan halen ze er zelfs nog wat af ook!!quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:56 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Jammer dat die inches op magische wijze cms worden bij de specificatiesHet lijken wel Fok pielemausjes.
Cheap idd, even kijken of het wat is.quote:
Verhoudingsgewijs valt dat natuurlijk reuze mee, 250GB voor ¤26,- terwijl 1TB schijfjes van Seagate voor ¤76,- weg gaan inclusief verzenden.quote:
Dat is ook een externe?quote:Op zondag 24 april 2011 11:55 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Verhoudingsgewijs valt dat natuurlijk reuze mee, 250GB voor ¤26,- terwijl 1TB schijfjes van Seagate voor ¤76,- weg gaan inclusief verzenden.
Ik weet wel wat ik zou kiezen iig.
Klopt maar dat maakt het dus niet automatisch een goede aanbieding.quote:Op zondag 24 april 2011 12:03 schreef Pino112 het volgende:
Dat is ook een externe?
Ah, ik zie em; http://tweakers.net/price(...)drive-1tb-zwart.html
Zal dan wel komen door de 'lage' prijs. Iets van 20 euro koop je toch sneller dan iets van 70.
Ik vind het juist een voordeel om de garantie rechtstreeks bij de fabrikant kan. Dan heb je tenminste geen tussenpersoon die de boel vertraagt.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:38 schreef Catkiller het volgende:
iBood![]()
Paar dagen geleden Guitar Hero 5 Superbundel gekocht, brak er gister al wat af van het drumstel, stuur je een mail, verwijzen ze je lekker makkelijk door naar Activision voor je garantie. Eerste en laatste keer..
De fabrikant heeft echter geen enkele verplichting om je te helpen. Die heeft immers geen contract met je.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik vind het juist een voordeel om de garantie rechtstreeks bij de fabrikant kan. Dan heb je tenminste geen tussenpersoon die de boel vertraagt.
Zit hier naar te kijken, heeft iemand hem toevallig?quote:Op maandag 23 mei 2011 09:57 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
LG Optimus Chic E720 – Smartphone met capacitive Multi-touchscreen, GPS, Android v2.2 Froyo en 2GB
¤ 319,99
Nu! ¤ 139,95 + (5,95)
Nog niet.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zit hier naar te kijken, heeft iemand hem toevallig?
ik had gehoopt deze nachtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:36 schreef DivZero het volgende:
Zit weer een vlaamse iBOOD Hunt aan te komen. Dus misschien over een maandje ofzo weer een voor nederland
De vorige hunt was vorige maand. relax relax.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:51 schreef Syphixx het volgende:
komaaaaaan hunt in 10 mins... stel me aub ni teleur!
ik ben Vlaming dus reken er maar op dat ik een mailtje gekregen hebquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
De vorige hunt was vorige maand. relax relax.
En we hebben geen meel gehad
Beter bewaren ze die receivers voor de Hunt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:00 schreef Syphixx het volgende:
Yamaha 7.1 Receiver met Zeven HDMI 1.4 Aansluitingen en 3D Doorgave
morgen opnieuw proberen
Schieten NL'ers daar wat mee op? Of moet je dan kennissen in BE hebben?quote:
Inderdaad, je moet een Belgisch adres hebbenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:17 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Schieten NL'ers daar wat mee op? Of moet je dan kennissen in BE hebben?
Oe, zie ook dat ze in Oostenrijk zitten, dat wist ik al die tijd niet!
Beetje zwak...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:14 schreef Saninl het volgende:
De iBood van vandaag gekocht;
http://nl-nl.forum.ibood.(...)en_tegelijk_opladen/
[ afbeelding ]
Die heb ik ook besteld jaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:14 schreef Saninl het volgende:
De iBood van vandaag gekocht;
http://nl-nl.forum.ibood.(...)en_tegelijk_opladen/
[ afbeelding ]
Zeer nette laptop inderdaad, zeker voor die prijs.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:14 schreef Rekkie het volgende:
http://www.ibood.com/nl/n(...)_A6-3400M_processor/
[ afbeelding ]
Ik overweeg hem serieus!
Denk het wel ja, gewoon doenquote:Op maandag 27 juni 2011 01:30 schreef StijnDa het volgende:
Ik ga eerst even slapen, raakt zo'n aanbieding snel uitverkocht?
Dat zou ik echt niet leuk vinden nl
Tja ik kom nu even 200E te kort op mijn rekening die ik wel ergens hebquote:
Asus K53TAquote:Op maandag 27 juni 2011 01:37 schreef Floris-Roderick het volgende:
Wat een goede laptop. Weet iemand welke Asus dit is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |