Dat je niet hoeft te draaien maar op een knopje moet drukkenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:34 schreef Gemaskerde het volgende:
Wat moet ik mij voorstellen bij elektrische peper- en zoutmolens?
Druk op een knopje en er valt peper/zout uit.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:34 schreef Gemaskerde het volgende:
Druk op het knopje en hij maalt het voor je.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:34 schreef Gemaskerde het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:35 schreef JamFlava het volgende:
Je drukt op een knopje.. en dan komt het eruit..
Gaat malen als je op het knopje drukt.
Wel of niet uitverkocht.. 1 is uitverkochtquote:Op maandag 28 maart 2011 20:36 schreef Habork het volgende:
Wat betekend de volgende code trouwens precies?
[ code verwijderd ]
Product id, voorraad en??
Er staat altijd een 0, als het uitverkocht is komt er een 1.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:36 schreef Habork het volgende:
Wat betekend de volgende code trouwens precies?
[ code verwijderd ]
Product id, voorraad en??
Voor al je .doc bestandenquote:
Hier niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:38 schreef JamFlava het volgende:
afgelopen? zwaailichten zijn bij mij weg.
Die hele site is weg bij mijquote:Op maandag 28 maart 2011 20:38 schreef JamFlava het volgende:
hier doet ie helemaal niskquote:
Zijn er hier nog, en een Hercules router.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:38 schreef JamFlava het volgende:
Bij mij staan ze nog om de fraaie designrouter heen.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:38 schreef JamFlava het volgende:
Zie het nu pasquote:Op maandag 28 maart 2011 20:38 schreef bladerdeegroller het volgende:
[..]
Ik zou mijn data niet aan een recertified externe schijf toevertrouwen
Die zijn er vanochtend wel geweest volgens mij, dacht ze te hebben gezien tussen die lijst.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:40 schreef Nizno het volgende:
de avond op stap geweest en nog geen kussens gemist...... ik gok dat ik pech heb deze hunt.
die heb ik al.... dus hoef ik niet meer.quote:
Maar je hebt het wel gemist.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
die heb ik al.... dus hoef ik niet meer.
ja vannacht... toen waren er blijkbaar maar 1 of 2 van elk product...quote:Op maandag 28 maart 2011 20:40 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Die zijn er vanochtend wel geweest volgens mij, dacht ze te hebben gezien tussen die lijst.
Tja, zo kunnen ze alles goedkoop laten lijken.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:41 schreef MisterSqueaky het volgende:
Ibood houdt wel van refurbished zeg...
uiteraard... alle producten die ze terug krijgen met een klein mankement kunnen ze opnieuw verkopen.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:41 schreef MisterSqueaky het volgende:
Ibood houdt wel van refurbished zeg...
Ik wilde het net zeggen.. De verhouding is een beetje loos.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:46 schreef MisterSqueaky het volgende:
4 minuten vliegen, 60 minuten opladen.
Altijd beetje jammer met dit soort dingen...
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:46 schreef Blistering het volgende:
Fuck, ik wil douchen roken maar 10 tegen 1 dat ik dan m'n laptop mis![]()
te veel blijkbaar.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:00 schreef Sjechov het volgende:
Hoeveel van die krengen hebben ze wel niet?
10 miljoen miljard types..quote:Op maandag 28 maart 2011 21:00 schreef Sjechov het volgende:
Stuk of 100 nu.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:00 schreef Sjechov het volgende:
de teller springt zenuwachtig van 6% naar 9% en weer naar 5% en weer naar 7%quote:Op maandag 28 maart 2011 21:12 schreef Leonos het volgende:
Mensen ! Kopen die handel.
Wil de volgende
laat ze dan toevallig een set kussens niet goed verkocht hebbenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:12 schreef drumstickNL het volgende:
Denk niet dat er nu nog goede dingen gaan komen, meer wat ze niet verkocht hebben eerst.
Zie het. Het einde misschien ?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:12 schreef bladerdeegroller het volgende:
[..]
de teller springt zenuwachtig van 6% naar 9% en weer naar 5% en weer naar 7%
Ze blijven doosjes vinden in het magazijn..
Die moet ik ook hebben !quote:Op maandag 28 maart 2011 21:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
laat ze dan toevallig een set kussens niet goed verkocht hebben
ik eerst!!!quote:
Ik wil mn eigen kussens! joh... wat denk jij nou zegquote:
Allebei tegelijk samen kopen joh !quote:Op maandag 28 maart 2011 21:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik wil mn eigen kussens! joh... wat denk jij nou zeg
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:20 schreef muzas het volgende:
Ik zocht nog een mediaspeler.
Of een op afstand bestuurbare volkswagen kever...
Zocht je ook nog een mooie prullebak, of een lekker parfum?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:20 schreef muzas het volgende:
Ik zocht nog een mediaspeler.
Of een op afstand bestuurbare volkswagen kever...
Heulemaal nietsquote:Op maandag 28 maart 2011 21:35 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Dus, wat hebben jullie allemaal gekocht tijdens de hunt?
Heb zelf de Beyerdynamic Oordoppen weten te kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |