Ik vind het juist een voordeel om de garantie rechtstreeks bij de fabrikant kan. Dan heb je tenminste geen tussenpersoon die de boel vertraagt.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:38 schreef Catkiller het volgende:
iBood![]()
Paar dagen geleden Guitar Hero 5 Superbundel gekocht, brak er gister al wat af van het drumstel, stuur je een mail, verwijzen ze je lekker makkelijk door naar Activision voor je garantie. Eerste en laatste keer..
De fabrikant heeft echter geen enkele verplichting om je te helpen. Die heeft immers geen contract met je.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik vind het juist een voordeel om de garantie rechtstreeks bij de fabrikant kan. Dan heb je tenminste geen tussenpersoon die de boel vertraagt.
Zit hier naar te kijken, heeft iemand hem toevallig?quote:Op maandag 23 mei 2011 09:57 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
LG Optimus Chic E720 – Smartphone met capacitive Multi-touchscreen, GPS, Android v2.2 Froyo en 2GB
¤ 319,99
Nu! ¤ 139,95 + (5,95)
Nog niet.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zit hier naar te kijken, heeft iemand hem toevallig?
ik had gehoopt deze nachtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:36 schreef DivZero het volgende:
Zit weer een vlaamse iBOOD Hunt aan te komen. Dus misschien over een maandje ofzo weer een voor nederland
De vorige hunt was vorige maand. relax relax.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:51 schreef Syphixx het volgende:
komaaaaaan hunt in 10 mins... stel me aub ni teleur!
ik ben Vlaming dus reken er maar op dat ik een mailtje gekregen hebquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
De vorige hunt was vorige maand. relax relax.
En we hebben geen meel gehad
Beter bewaren ze die receivers voor de Hunt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:00 schreef Syphixx het volgende:
Yamaha 7.1 Receiver met Zeven HDMI 1.4 Aansluitingen en 3D Doorgave
morgen opnieuw proberen
Schieten NL'ers daar wat mee op? Of moet je dan kennissen in BE hebben?quote:
Inderdaad, je moet een Belgisch adres hebbenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:17 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Schieten NL'ers daar wat mee op? Of moet je dan kennissen in BE hebben?
Oe, zie ook dat ze in Oostenrijk zitten, dat wist ik al die tijd niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |