quote:Op maandag 28 maart 2011 20:00 schreef Leonos het volgende:
Oke, nieuwe request. Goedkopere laptop please !
dan krijg je dat kutding weer van 2gig ramquote:Op maandag 28 maart 2011 20:00 schreef Leonos het volgende:
Netbook, goedkoop notebook en tablet zijn allemaal al langsgekomen...quote:Op maandag 28 maart 2011 20:00 schreef Leonos het volgende:
Helaas heb ik niet tijd om heel de dag tijd te kijkenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:01 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Netbook, goedkoop notebook en tablet zijn allemaal al langsgekomen...
Deze is trouwens wel leuk. Met USB 3 zelfs.
Ninja-editquote:Op maandag 28 maart 2011 20:03 schreef Blistering het volgende:
Als deze een i7 zou hebben dan had ik 'm waarschijnlijk wel gehaald trouwens.
Tsja, als je zoiets wil moet je offers brengen. Keuzes, keuzes.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:02 schreef Leonos het volgende:
[..]
Helaas heb ik niet tijd om heel de dag tijd te kijken
ik heb je vanmiddag rond een uur of 4 al zien zeggen op de chat dat je nu echt ging kappenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:50 schreef vanBinsberge het volgende:
ik weet niet waarom ik nog steeds kijk vanaf 13:00 vanmiddag, maar het trekt aan me. die meuk die ze bij de bristol weg halen.
ja mang, zit nou weer in de iboodchat.tkquote:Op maandag 28 maart 2011 20:05 schreef Ikbeneenbrabo het volgende:
[..]
ik heb je vanmiddag rond een uur of 4 al zien zeggen op de chat dat je nu echt ging kappen
quote:ibood iBOOD
Voor alle Twitter volgers, hier een hint: We hebben straks een product wat afgelopen vrijdag is gelanceerd en niet het nummer 2 heeft...
Die is al 3 keer langsgekomen ofzo.quote:
Hoe veel kostte die toen dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:12 schreef PP. het volgende:
[..]
Yup, als een van de eerste items al..
http://www.ibood.com/nl/n(...)ndo_3DS_Lagoon_Blue/
199,95 ex verzend als ik me niet vergisquote:
Kloptquote:Op maandag 28 maart 2011 20:14 schreef knoffel het volgende:
[..]
199,95 ex verzend als ik me niet vergis
10?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:16 schreef exaCtly het volgende:
Zozo, hier hebben ze meer op voorraad dan gedacht
Dat is kut :/quote:Op maandag 28 maart 2011 20:16 schreef Kwork het volgende:
Sorry, er is een foutje ontstaan op de pagina Probeer het nog eens.
Het is dat ik met firmware updates zit.. anders had ik het zeker overwogen..quote:Op maandag 28 maart 2011 20:19 schreef exaCtly het volgende:
[..]
Deze is al minstens 2 keer voorbijgekomen (samen met 10 andere mediaspelers)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |