Dat is onzin en dat weet jij best.quote:Alleen als je perfect bent kwa innerlijk en uiterlijk maak je een kans bij de dames tijdens het uitgaan.
Zo ervaar ik het tenminste.
Nee niet echt. Zo heb ik het ervaren de afgelopen 100 keer dat ik ben uit geweest. In elk geval moet je het uiterlijk bezitten van een Alpha man.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is onzin en dat weet jij best.
Jouw perceptie en interpretatie van die specifieke samenloop van omstandigheden hoeft niet noodzakelijkerwijs in overeenstemming te zijn met de werkelijkheid.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:55 schreef richard_prf het volgende:
Nee niet echt. Zo heb ik het ervaren de afgelopen 100 keer dat ik ben uit geweest. In elk geval moet je het uiterlijk bezitten van een Alpha man.
Ja. Zelfvertrouwen. = (in jouw geval) aan de stoelpoten van je eigen overtuigingen zagen.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:55 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee niet echt. Zo heb ik het ervaren de afgelopen 100 keer dat ik ben uit geweest. In elk geval moet je het uiterlijk bezitten van een Alpha man.
Ik probeer er gezonder uit te zien, te sporten , te werken, een grote vriendengroep hebben, eigen woning, eigen auto, financiële zekerheid, onafhankelijk opstellen, interesse tonen, positieve opstelling, goede houding aannemen, humor hebben.
Is er nog iets anders waar ik aan moet werken?
Tja ik denk altijd dat ik al genoeg bereikt heb in het leven in elk geval voor een vriendin. Dus daarom kan het bijna niet anders dat het mijn uiterlijk is dat het probleem is (wat ik zelf ook zo vind).quote:Op maandag 28 maart 2011 22:02 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Ja. Zelfvertrouwen. = (in jouw geval) aan de stoelpoten van je eigen overtuigingen zagen.
Als je echt gelooft dat je Perfect moet zijn qua Innerlijk & Uiterlijk om te scoren in de kroeg ga je dus NOOIT scoren in de kroeg. Selffulfilling prophecy if I ever saw one.
Even voor mijn beeldvorming. Dat fake je door ergens stil in een hoekje te gaan zitten spelen met je mobieltje?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:05 schreef richard_prf het volgende:
Maar zijn er nog meer dingen waar ik aan kan werken. (zelfvertrouwen kan ik faken en ik speel toneelstukjes zodat niemand iets vermoed.)
Daar heb je 100%gelijk in richard.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:47 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Alleen als je perfect bent kwa innerlijk en uiterlijk maak je een kans bij de dames tijdens het uitgaan.
Zo ervaar ik het tenminste.
Nee ik heb het over de vele keren dat ik uit ben geweest met mijn vrienden in Breda.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Even voor mijn beeldvorming. Dat fake je door ergens stil in een hoekje te gaan zitten spelen met je mobieltje?
Vetgedrukt is het probleem.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:05 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Tja ik denk altijd dat ik al genoeg bereikt heb in het leven in elk geval voor een vriendin. Dus daarom kan het bijna niet anders dat het mijn uiterlijk is dat het probleem is (wat ik zelf ook zo vind).
Maar zijn er nog meer dingen waar ik aan kan werken. (zelfvertrouwen kan ik faken en ik speel toneelstukjes zodat niemand iets vermoed.)
Ik probeer het te compenseren met mijn uiterlijk zodat ik misschien een klein kansje maak bij een gemiddeld uitziende dame (wat ik dus eigenlijk niet kan voorstellen)
Hij wijst uw werkelijkheid af en vervangt het door de zijne.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Jouw perceptie en interpretatie van die specifieke samenloop van omstandigheden hoeft niet noodzakelijkerwijs in overeenstemming te zijn met de werkelijkheid.
Eigenlijk wil ik overal aan werken en dat doe ik dus ook, maar aan mijn uiterlijk kan ik niks meer veranderen en daar baal ik van. Zonder voldoende uiterlijk hoeven ze ook niet te weten hoe gezellig/intelligent/grappig je bent etc.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:11 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Vetgedrukt is het probleem.
Zelfvertrouwen faken werkt niet, op momenten van stress val je terug en mislukt het.
Ik heb het trouwens niet over zelfvertrouwen als in, ik ben superlekker iedereen vindt me geil, maar bij jou werkt het omgekeerd. Je zelfvertouwen wordt ondermijnd door je uiterlijk. Of beter, door jouw probleem met je uiterlijk. Niet het probleem van de vrouwen die je probeert te versieren met je uiterlijk, maar het jouwe. Jij vult voor hun in dat zij je lelijk vinden. Dat hoe jij eruit ziet belangrijk voor ze is. Belangrijker dan hoe grappig, gezellig of intelligent je bent of wat dan ook. Je diskwalificeert jezelf (in mijn ogen).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door richard_prf op 28-03-2011 22:32:05 ]
Dat is dus lulkoek maar zo lang je er zelf maar in gelooft gaat het op. Ik heb het niet over uiterlijk veranderen maar je eigen perceptie.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:16 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik overal aan werken en dat doe ik dus ook, maar aan mijn uiterlijk kan ik niks meer veranderen en daar baal ik van. Zonder voldoende uiterlijk hoeven ze ook niet te weten hoe gezellig/intelligent/grappig je bent etc.
Strawberry is perfect.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Niemand is perfect.
Precies, al je jezelf lelijk vindt dan straal je dat ook uit.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:21 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Dat is dus lulkoek maar zo lang je er zelf maar in gelooft gaat het op. Ik heb het niet over uiterlijk veranderen maar je eigen perceptie.
Als je verhaal klopt dan is het een verlegen meisje en hielp haar collega haar door je aandacht op haar te vestigen.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:46 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Vanmorgen was ze er al vroeg (anders 'nooit'), zat ze alleen in haar kantoor (zitten normaal 4 tot 8 personen). Dus dat was een kans maar ik had geen tijden geen plan. Moest tig mensen bellen en daarna weg. Was pas om 3 uur terug ongeveer. En toen had ik het nog steeds druk. Tussendoor ging ik even naar de wc en ik hoorde iemand aankomen. Dacht bij mezelf heee (had 'r nog nooit bij de wc's gezien).. en stapte net even eerder naar buiten en zag toen haar dus, zij glipte net naar binnen. Ze had me wel gezien. Na dit moment wist ik helemaal zeker dat ik vandaag iig iets moest gaan zeggen anders was het weer een 'awkward day'.
Half uurtje later had ik een kwartiertje tijd ongeveer. Ik liep met het idee om paaseitjes te kopen en dan uit te gaan delen, zo langs de kantoren.. collega van mij vertelde me dat ze op haar werkplek (van dat meisje) juist een heleboel eitjes hadden. En zei, dan ga je daar gewoon even een paar eitjes bietsen. Dus zogezegd zo gedaan.
Ik nam een kopje koffie mee, weet eigenlijk niet waarom, misschien als excuus voor chocola ofzoen ik dacht dus dat ze (nog of weer) alleen was, had haar wel zien zitten en verder niemand, maar dat bleek dus niet zo. In de hoek zat nog een meisje. Dus nou ja, daardoor was ik wel een beetje van m'n apropos. Ik dacht ik ga als excuus een eitje bietsen en dan met haar praten, en dat was dus niet het geval. Dat andere meisje zei eigenlijk veel meer. Maar het was niet zo dat ik met haar praatte ofzo, wel beiden tegelijk. Het andere meisje maakte steeds grapjes eigenlijk. Over het meisje dat ik leuk vind. Een beetje plagend en ze noemde heel vaak haar naam. Ik weet niet precies hoe ik dat moet interpreteren (een potentiele bron voor valse hoop?
).
Even later ging ik dan nog even dichter naar dat ene meisje toe (zij was het verst weg), en toonde wat interesse in haar werk, en vervolgens wenste ik haar nog succes ermee. Ze was een beetje verlegen, zei nog wel dank je maar heel zachtjes en ook toen ik naast haar stond keek ze wel even maar toen ook weer onmiddellijk naar haar werk.
Al zou het objectief vast te stellen zijn, dan zou niemand het zijn. Aan iedereen mankeert wel iets.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Inderdaad. Buiten dat is perfectie nogal subjectief.
Zelfvertrouwen is juist je probleem. Als je dat kunt faken....quote:Op maandag 28 maart 2011 22:05 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat je dat doet door in een hoekje telkens weg te kijken en met je mobiel te zitten spelen.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:32 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen is juist je probleem. Als je dat kunt faken....
Dat bedoel ik dus met (valse) hoop.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:25 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Als je verhaal klopt dan is het een verlegen meisje en hielp haar collega haar door je aandacht op haar te vestigen.
Het zou kunnen, maar ik heb maar 1 collega ingelicht. Het kan allemaal, maar ik durf gewoon niet zo optimistisch te zijn dat ze iemand anders verteld heeft dat ze mij leuk vindt.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:38 schreef deelnemer het volgende:
Omdat jij ook overlegt met je collega's vermoed ik dat "die collega" ook op de hoogte is. Maar blijkbaar is het voor haar niet zo vanzelfsprekend om met mannen om te gaan. Dat betekent dat je een goede kans maakt. Iedere dag paaseitjes gaan halen lijkt mij een goed plan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:47 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Het zou kunnen, maar ik heb maar 1 collega ingelicht. Het kan allemaal, maar ik durf gewoon niet zo optimistisch te zijn dat ze iemand anders verteld heeft dat ze mij leuk vindt.
edit: ik zie dat je het anders bedoelt. Ik mag hopen dat dat niet waar is.
Of het voor haar niet vanzelfsprekend is weet ik niet. Ik vind haar echt schitterend. Kan me niet voorstellen dat ze weinig aandacht krijgt van jongens. Maar misschien zijn dat verschillende zaken.Weet je wat nou het kutte is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je écht iemand heel leuk vindt, dan heeft de rest dat al vrij snel door.
Onnodig in haar buurt rondhangen, vaak naar het toilet gaan om in de buurt te komen en een glimp van haar opvangen en weet ik veel wat nog meer van dat soort acties.Je moeder is een hamster
Inderdaad hé.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:51 schreef Crutch het volgende:
[..]
Weet je wat nou het kutte is?
Onnodig in haar buurt rondhangen, vaak naar het toilet gaan om in de buurt te komen en een glimp van haar opvangen en weet ik veel wat nog meer van dat soort acties.
Ja klopt. Ik sluit niet uit dat ze het door kan hebben. Maar de kans lijkt me niet heel groot.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:51 schreef Crutch het volgende:
[..]
Weet je wat nou het kutte is?
Onnodig in haar buurt rondhangen, vaak naar het toilet gaan om in de buurt te komen en een glimp van haar opvangen en weet ik veel wat nog meer van dat soort acties.
Dat kun je checken bij de collega die je eerder op weg hielp.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:56 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik sluit niet uit dat ze het door kan hebben. Maar de kans lijkt me niet heel groot.
Maar ik vraag me dus wel af of ze doorheeft slash weet wat zij van mij vindt (als ze überhaupt iets vindt).
Ja ik spreek uit ervaring hoor.quote:
Mwah ik laat het liever op z'n beloop.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:58 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat kun je checken bij de collega die je eerder op weg hielp.
In principe heeft ze er nog helemaal niet bij stilgestaan denk ik.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:56 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik sluit niet uit dat ze het door kan hebben. Maar de kans lijkt me niet heel groot.
Maar ik vraag me dus wel af of ze doorheeft slash weet wat zij van mij vindt (als ze überhaupt iets vindt).
En hoe is dat afgelopen?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:58 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja ik spreek uit ervaring hoor.
Was ooit tot over mijn oren verliefd op een meisje van de planning, nou ik heb me toch een partij om haar heen gedarteld niet normaal.
Bellen om het minste geringste met haar te bespreken, heel vaak langslopen, zelf alle zaken die met de planning besproken moeten worden regelen en dan weer te lang blijven hangen.
Nou, dat denk ik niet maar je weet nooit. Maar het is zo dat we al enige tijd oogcontact hadden. Of iig een paar keer.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:00 schreef Crutch het volgende:
[..]
In principe heeft ze er nog helemaal niet bij stilgestaan denk ik.
Dat wil ook niet zeggen dat ze je niet ziet staan hoor!
Genant.quote:
En wat doe jij als ze je aankijkt? Of kijk je net zo lang naar haar totdat ze terugkijkt?quote:Op maandag 28 maart 2011 23:04 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Nou, dat denk ik niet maar je weet nooit. Maar het is zo dat we al enige tijd oogcontact hadden. Of iig een paar keer.
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:01 schreef Supersoep het volgende:
Bij hem lukt het omdat hij vrouwen niet ziet als onbereikbare wezens waar je diep voor moet knielen. In tegendeel, 12 van de 12 keer zijn ze totaal inhoudsloos en dus niet goed genoeg. En zo hoort het. een beetje inhoud is niet teveel gevraagd en daar schort het vaak aan.
Of ze zijn enorm bitchy, of ze denken een pak levenservaring te hebben omdat ze ooit eens in Griekenland hebben gebackpacked met hun beste vriendin.
Als je eenmaal inziet dat het gros van de vrouwen die uitgaan, simpele wezens zijn, die misschien mooie tieten hebben, dan gaat het allemaal wat soepeler.
Hmm... inderdaad.. Maar nu de vraag wat zijn goeie tips om door die bitch-schield van vrouwen heenteprikken. Want een bitch-attitude kan best vervelend overkomen op ons onzekere jongens. Al weten we vanaf nu dat hun facade inhoudsloos is. Intimidatie en het oefenen ervan baart kunst en geoefend hebben die meisjes wel.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ook maar mensen met allerlei mankementen.
Je stalkte d'r?quote:Op maandag 28 maart 2011 23:06 schreef Crutch het volgende:
[..]
Genant.
Uiteindelijk had zij ook wel door dat ik iets van haar moest.
Was op een gegeven moment een beetje uit de hand gelopen via SMS, de details ga ik niet op in, maar het komt er op neer dat ik er teveel van verwachte.
Ik schaam me er nog steeds voor en het is de reden geweest dat ik toen ik iets over PUA las er meteen met volle interesse me erin ging verdiepen.
Opeens werd alles duidelijk.
Nou, zo zou je het wel kunnen noemen ja.quote:
Verschilt per keer. Hoewel ik er elke keer door overvallen werd. Eerste keer keek ik weg. Tweede keer keken we elkaar lang aan. Derde keer 'betrapte' ik haar op naar mij kijken. Toen was ik bezig.. ik keek om en zag haar.. was ondertussen in gesprek met iemand anders.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:06 schreef Crutch het volgende:
[..]
En wat doe jij als ze je aankijkt? Of kijk je net zo lang naar haar totdat ze terugkijkt?![]()
Het heeft vaak ook wel te maken met het feit dat de tegenpartij om de pot draait. Als ze duidelijk aangeven dat ze niets van je moeten weten, dan is het ge-SMS zo afgelopen.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:08 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nou, zo zou je het wel kunnen noemen ja.
Stom he? Dat je dat zelf niet doorhebt? Achteraf kan ik mezelf wel voor mijn kop slaan.
Ik zie nog steeds gasten die zich zo gedragen hoor?
Een echte stalker begint dan pas.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het heeft vaak ook wel te maken met het feit dat de tegenpartij om de pot draait. Als ze duidelijk aangeven dat ze niets van je moeten weten, dan is het ge-SMS zo afgelopen.
Tja, da's waar, maar ik weet ook niet altijd wanneer een vrouw meerdere bedoelingen heeft hoor...quote:Op maandag 28 maart 2011 23:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het heeft vaak ook wel te maken met het feit dat de tegenpartij om de pot draait. Als ze duidelijk aangeven dat ze niets van je moeten weten, dan is het ge-SMS zo afgelopen.
Tough.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:27 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik denk dat jij deze post eens door moet lezen om een beter inzicht te krijgen over de uitwerkingen van pesten en de mentale problemen dat het mee brengt.
26 jaar, nooit verkering gehad of contact met een vrouw Deel 2
Als ze niets wil, moet ze daar duidelijk in zijn. Gewoon één SMS en het is klaar. Dat doen ze dan niet, maar dan wel gaan janken dat iemand een paar keer belt.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:13 schreef Crutch het volgende:
[..]
Tja, da's waar, maar ik weet ook niet altijd wanneer een vrouw meerdere bedoelingen heeft hoor...
Pas als ze vraagt om wat met me te gaan doen dan gaat er pas een belletje rinkelen.
Ook dat vaker bellen doe ik niet meer.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als ze niets wil, moet ze daar duidelijk in zijn. Gewoon één SMS en het is klaar. Dat doen ze dan niet, maar dan wel gaan janken dat iemand een paar keer belt.
Grafhoeren.
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:16 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Conclusie is dat ik eigenlijk dat er geen verandering gaat plaatsvinden voor mij en dat ik een hopeloos geval ben.
En daarom weet ik nu zeker dat posten geen nut meer heeft want ik kan niet anders dan zo doorleven. En ik weet dat ik een eenzaam kut leven voor altijd zal moeten leiden en ik ga alleen de verplichte dingen doen omdat het moet om te overleven.Het is beter dat je het zelf accepteert. Fout die jij echter maakt is dat nu je dan maar een eenzaam kut leven moet lijden. Dat is namelijk blaat. Ook zonder wijven in je leven kan je een leuk bestaan hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Benzin, hoe staat je leven er trouwens nu voor? Nog veranderingen?
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:16 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik overal aan werken en dat doe ik dus ook, maar aan mijn uiterlijk kan ik niks meer veranderen en daar baal ik van. Zonder voldoende uiterlijk hoeven ze ook niet te weten hoe gezellig/intelligent/grappig je bent etc.
Conclusie is dat ik eigenlijk dat er geen verandering gaat plaatsvinden voor mij en dat ik een hopeloos geval ben.
En daarom weet ik nu zeker dat posten geen nut meer heeft want ik kan niet anders dan zo doorleven. En ik weet dat ik een eenzaam kut leven voor altijd zal moeten leiden en ik ga alleen de verplichte dingen doen omdat het moet om te overleven.
Bij deze stop ik dus met posten en ga ik op deze manier verder leven hoe pijnlijk ik het ook vind.Dit zijn weer een aantal voorbeelden van zinnen waarin je letterlijk zegt dat je je neerlegt bij je situatie. Het is om het even wie je quote, in bijna elke post is wel een dergelijke uiting te vinden. Je accepteert je 'noodlot'. Dat geeft de doorslag. Je ziet de mogelijkheden die je hebt niet, omdat je je blind staart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veranderen kan wel (ik herhaal mezelf), maar de sleutel zit hem in je eigenwaarde, perceptie van je zelf en je vermogen om te relativeren (met name je eigen uiterlijk).
Mooie vriend ben jij dan. Toen 't uitging met m'n ex wou ik juist met vrienden naar de kroeg. Vrienden helpen je de zaak tenminste een beetje te relativeren.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:11 schreef richard_prf het volgende:
Nee ik heb het over de vele keren dat ik uit ben geweest met mijn vrienden in Breda.
Afgelopen zaterdag was meer omdat ik geen zin had om met vrienden te gaan en omdat ze hevige problemen hebben op moment, relaties die opeens uitgaan en dergelijke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |