quote:
Vanmorgen was ze er al vroeg (anders 'nooit'), zat ze alleen in haar kantoor (zitten normaal 4 tot 8 personen). Dus dat was een kans maar ik had geen tijd

en geen plan. Moest tig mensen bellen en daarna weg. Was pas om 3 uur terug ongeveer. En toen had ik het nog steeds druk. Tussendoor ging ik even naar de wc en ik hoorde iemand aankomen. Dacht bij mezelf heee (had 'r nog nooit bij de wc's gezien).. en stapte net even eerder naar buiten en zag toen haar dus, zij glipte net naar binnen. Ze had me wel gezien. Na dit moment wist ik helemaal zeker dat ik vandaag iig iets moest gaan zeggen anders was het weer een 'awkward day'.
Half uurtje later had ik een kwartiertje tijd ongeveer. Ik liep met het idee om paaseitjes te kopen en dan uit te gaan delen, zo langs de kantoren.. collega van mij vertelde me dat ze op haar werkplek (van dat meisje) juist een heleboel eitjes hadden. En zei, dan ga je daar gewoon even een paar eitjes bietsen. Dus zogezegd zo gedaan.
Ik nam een kopje koffie mee, weet eigenlijk niet waarom, misschien als excuus voor chocola ofzo

en ik dacht dus dat ze (nog of weer) alleen was, had haar wel zien zitten en verder niemand, maar dat bleek dus niet zo. In de hoek zat nog een meisje. Dus nou ja, daardoor was ik wel een beetje van m'n apropos. Ik dacht ik ga als excuus een eitje bietsen en dan met haar praten, en dat was dus niet het geval. Dat andere meisje zei eigenlijk veel meer. Maar het was niet zo dat ik met haar praatte ofzo, wel beiden tegelijk. Het andere meisje maakte steeds grapjes eigenlijk. Over het meisje dat ik leuk vind. Een beetje plagend en ze noemde heel vaak haar naam. Ik weet niet precies hoe ik dat moet interpreteren (een potentiele bron voor valse hoop?

).
Even later ging ik dan nog even dichter naar dat ene meisje toe (zij was het verst weg), en toonde wat interesse in haar werk, en vervolgens wenste ik haar nog succes ermee. Ze was een beetje verlegen, zei nog wel dank je maar heel zachtjes en ook toen ik naast haar stond keek ze wel even maar toen ook weer onmiddellijk naar haar werk.