Het begint met een S.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Wie weet er bij jou niet van ophouden?
Jup. Ben zelfs in 2008 teruggegaan naar Curacao om te herstellen van de psychose en ben in 2009 teruggekomen om deze keer WEL een studie af te maken.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Woon je hier nog maar zo kort? Wauw.
Schenk?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:20 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Schenk?Nee. Niet Schenk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat is waar over dat elke ras wel mannen heeft die het wel goed en niet goed doen. Er zijn natuurlijk ook veel knappe Marokkaanse mannen.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:19 schreef iwannabehigh het volgende:
K_W je vergeet Trey Songz
Die ''straatmarokkanen'' hebben altijd wel mooie meisjes. Het kunnen dan wel sletten zijn maar vrouwen zijn vrouwen. Wel generaliserend dat je zegt dat die meisjes altijd slechte vaders en moeders hebben. Ik ken wel meisjes die met zo'n marokkaan een relatie hadden (en geplayed werden door hem) maar gewoon uit een liefdevol gezin kwamen.
Het is allemaal zo kortzichtig vind ik. Je hebt van elk ras wel mannen die het goed doen én mannen die het totaal niet goed doen. Of je nou marokkaan, nederlander, neger of wat dan ook bent.
Je nederlands is heel goed vind ik.
Ja oke, en toch ken ik wel vrouwen uit mijn omgeving die áltijd weer met een Marokkaan een relatie hebben, dus ik denk dat er wel vrouwen zijn die specifiek op Marokkanen vallen.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:22 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, dat is waar over dat elke ras wel mannen heeft die het wel goed en niet goed doen. Er zijn natuurlijk ook veel knappe Marokkaanse mannen.
Maar ik heb nog nooit stereotypes gehoord over hoe Marokkaanse jongens al de meisjes krijgen. Ook nooit een niet Marokkaanse meisje horen zeggen "ik val alleen op Marokkanen". Maar dat is alleen mijn ervaring natuurlijk.
Jouw Nederlands is een stuk beter dan van bepaalde Nederlanders hoor.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:18 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Jup. Ben zelfs in 2008 teruggegaan naar Curacao om te herstellen van de psychose en ben in 2009 teruggekomen om deze keer WEL een studie af te maken.
Dat verklaart ook meteen waarom mijn Nederlands niet 100% is.
Nope. Curacao is vele maler chiller, mensen zijn in het algemeen meer vriendelijk, weer is altijd goed, het is altijd gezellig, enz.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jouw Nederlands is een stuk beter dan van bepaalde Nederlanders hoor.
Maar heftig. Het bevalt je hier beter dan in Curacao?
UNA of stage?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:40 schreef Cue_ het volgende:
Mijn beste vriendinnetje gaat binnenkort studeren in Curacao
Ik heb altijd rare vragen dat hoor ik vaker, ook in real life, wen er maar aan (als je ook aanwezig bent op de meet die komen gaat).quote:Op maandag 28 maart 2011 20:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Wij hebben reeds enkel ge-msn'd. Twee maal. Hij is niet vaak online.
Rare vraag trouwens zeg.
Ja, dat klopt.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:41 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ze zag er wel leuk uit op de fotoMaar voor dat soort afkrakingen ben ik immuun voor. Het raakt me totaal niet. Blijkbaar probeerde ze me te helpen dmv. van de keiharde aanpak
Iwannabehigh blijft idd maar doorzeuren tegen Straw. Iemand moet iets over zichzelf kunnen vertellen zonder te worden belaagd met verdachtmakingen.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En het is inderdaad wel de laatste keer dat ik in dit topic eerlijk ben. Het kan toch alleen maar tegen je worden gebruikt blijkt wel. Ik weet al niet eens meer waarom ik het heb gepost. Vind je het gek dat hier niet veel (nieuwe) users komen met hun problemen zo lang er klootzakken als iwannabehigh hier rondhangen.
En altijd als ik er even niet ben weer dat gezeur over mijn vader. Stelletje triestelingen, vraag het me dan gewoon in plaats van je eigen fantasie erop los te laten. Maar bij nader inzien zijn jullie waarschijnlijk toch niet geïnteresseerd in de waarheid. Het is al bekend dat ik en Rich over de telefoon hebben gesproken en nee ik ben dus geen oude man.
Bah, mensen.
Rot eens op man, is twee keer gezegd. Net alsof ik de enige was, sjonge jongequote:Op maandag 28 maart 2011 20:53 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ja, dat klopt.
[..]
Iwannabehigh blijft idd maar doorzeuren tegen Straw. Iemand moet iets over zichzelf kunnen vertellen zonder te worden belaagd met verdachtmakingen.
Jij bent meer dan één persoon?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:04 schreef Daniel1976 het volgende:
Die meet moet er maar snel komen, want wij zien steeds minder in dit topic.
Ja, of althans iets constructiefs zodat de neiging om tot SC over te gaan afneemt.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:04 schreef Daniel1976 het volgende:
Die meet moet er maar snel komen, want wij zien steeds minder in dit topic.
Als Iwannabehigh komt dan zou ik me moeten inhouden inderdaadquote:Op maandag 28 maart 2011 21:00 schreef KIapIoper het volgende:
*Popcorn pakt*
[ afbeelding ]
Als hier ooit een meet van gaat komen, wordt het keihard vechten.
Maar jij durft niet eens te komen (je eigen woorden) dus [u]waarom[/u] moet je nou weer groot gaan praten?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:09 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Als Iwannabehigh komt dan zou ik me moeten inhouden inderdaadVoor de rest heb ik in elk geval met niemand problemen.
Donderdagmiddag? Kom op. Of zijn jullie allemaal werkloos?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:09 schreef Supersoep het volgende:
''Versieren op latere leeftijd'' meet-up met gastvrouwen Strawberry en Lanterfanteraar.
Donderdag 5 juli. 13:00
Café de Blauwe Zwaan te Amsterdam Noord.
Kom jij dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Donderdagmiddag? Kom op. Of zijn jullie allemaal werkloos?
Zaterdag 23 april vanaf 19:00 in de Stairway, Utrecht.
Kan je vertellen hoe het gegaan is? Lekker in detail enzo.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:24 schreef BlakeGriffin het volgende:
Ik heb m'n mysterieuze collega aangesproken. Ben even gaan buurten zeg maar. Ging niet van een leien dakje maar ik ben toch trots op mezelf.
Volgens mij is er niemand maagd meer van de mannelijke users die hier regelmatig postenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ga hem ergens anders lopen versieren. Je maakt de maagden onder ons jaloers.
Vanmorgen was ze er al vroeg (anders 'nooit'), zat ze alleen in haar kantoor (zitten normaal 4 tot 8 personen). Dus dat was een kans maar ik had geen tijdquote:Op maandag 28 maart 2011 21:25 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Kan je vertellen hoe het gegaan is? Lekker in detail enzo.
Alleen als je perfect bent kwa innerlijk en uiterlijk maak je een kans bij de dames tijdens het uitgaan.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:01 schreef Supersoep het volgende:
Bij hem lukt het omdat hij vrouwen niet ziet als onbereikbare wezens waar je diep voor moet knielen. In tegendeel, 12 van de 12 keer zijn ze totaal inhoudsloos en dus niet goed genoeg. En zo hoort het. een beetje inhoud is niet teveel gevraagd en daar schort het vaak aan.
Of ze zijn enorm bitchy, of ze denken een pak levenservaring te hebben omdat ze ooit eens in Griekenland hebben gebackpacked met hun beste vriendin.
Als je eenmaal inziet dat het gros van de vrouwen die uitgaan, simpele wezens zijn, die misschien mooie tieten hebben, dan gaat het allemaal wat soepeler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |