+1quote:Op maandag 28 maart 2011 12:43 schreef mazaru het volgende:
Ik eis!! een sanctie voor Philip en Joanne!!
Kan niet kiezen tussen Joan en Sharon gok ik vooral.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:43 schreef Ireth het volgende:
Wrom zit Alex te sippen? Kunnen de streams niet op de woonkamer?
yep, goeiemiddagquote:Op maandag 28 maart 2011 12:44 schreef bollokus het volgende:
goedemiddag leute! als ik het goed bijgelezen heb is dus het geheim van flipje geraden en moeten de mannen de vrouwen nomineren ??
Goed begrepenquote:Op maandag 28 maart 2011 12:44 schreef bollokus het volgende:
goedemiddag leute! als ik het goed bijgelezen heb is dus het geheim van flipje geraden en moeten de mannen de vrouwen nomineren ??
sukkelquote:Op maandag 28 maart 2011 12:45 schreef Day het volgende:
Zelfs zelf beslissen wie hij nomineert kan Alex niet.
quote:Op maandag 28 maart 2011 12:46 schreef Wazigwijfke het volgende:
Lexje kan het met alle dames goed vinden. Ja duh hij is een casanova pur sang
Hij durft echt geen eigen beslissing te nemen zeg.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:45 schreef Day het volgende:
Zelfs zelf beslissen wie hij nomineert kan Alex niet.
Als je geen mening hebt hoef je ook geen beslissingen te nemenquote:Op maandag 28 maart 2011 12:47 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hij durft echt geen eigen beslissing te nemen zeg.
Wonderbaarlijk
Hij is onzeker...quote:Op maandag 28 maart 2011 12:47 schreef Ransjih het volgende:
hij zoekt nu de natwoorden bij flip, "speltechnisch" zou de mooiste verklaring zijn
wat is die jongen toch bang zijn mening te geven
nahquote:Op maandag 28 maart 2011 12:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[COS#768] Nominatie en manipulatie daar verder, heeft lager topicnummer en is de kluis ook aangepast.
Ben ik het wel mee eens bijna. Denk alleen dat Maik ook nog voor Laura zou kunnen gaan.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:48 schreef afca_oc het volgende:
Gerard: Aaf/Jo
Alex: Aaf/Jo
Flip: Sharon/Laura
Karim: Jo + Sharon of Aaf
Maik: Jo + Sharon of Aaf
Lijkt me dat dit er ongeveer uitkomt
Ik blijf erbij dat Alex niet op Jo stemt. Hij gaat voor Aaf en Sharon denk ikquote:Op maandag 28 maart 2011 12:48 schreef afca_oc het volgende:
Gerard: Aaf/Jo
Alex: Aaf/Jo
Flip: Sharon/Laura
Karim: Jo + Sharon of Aaf
Maik: Jo + Sharon of Aaf
Lijkt me dat dit er ongeveer uitkomt
Nja, Mo heeft hem op het hart gedrukt Laura te sparen, dus drm denk ik niet dat hij voor haar gaatquote:Op maandag 28 maart 2011 12:50 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens bijna. Denk alleen dat Maik ook nog voor Laura zou kunnen gaan.
hij neemt de stem van Geer over en stemt dus niet op Sharonquote:Op maandag 28 maart 2011 12:50 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat Alex niet op Jo stemt. Hij gaat voor Aaf en Sharon denk ik
nee hoor, wij zaten goedquote:Op maandag 28 maart 2011 12:50 schreef Stability het volgende:
goeiemiddag all![]()
hier dus verder? ik viel net binnen in het verkeerde topic geloof ik?
Hopelijk zegt de stem na de nominatie: Flip staat ook genomineerd wegen geheim verraden.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:49 schreef bollokus het volgende:
maar goed flipje heeft dus eigenlijk gewoon zijn geheim verteld en word er niet voor gestraft!!!!!! fijn spelleke
en na zijn eigen vertellenquote:Op maandag 28 maart 2011 12:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Van Flip was in begin ook niet gemakkelijk. Pas na die hartjes ging er bij de bewoners een lampje branden.
juist dat dus!quote:Op maandag 28 maart 2011 12:51 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hopelijk zegt de stem na de nominatie: Flip staat ook genomineerd wegen geheim verraden.
Vindt hij Geer belangrijker dan Lauwtje? Denk t nietquote:Op maandag 28 maart 2011 12:51 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
hij neemt de stem van Geer over en stemt dus niet op Sharon
wat een gekut met die cossen, ik had lapo, lijkt me een goeie regel. vind niet leuk dat je de mijne zo even sluitquote:Op maandag 28 maart 2011 12:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sommigen letten ook werkelijk niet op het topicnummer.
Hij zegt zelf van wel maarja we zullen zien.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:51 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Vindt hij Geer belangrijker dan Lauwtje? Denk t niet
dat!quote:Op maandag 28 maart 2011 12:52 schreef Day het volgende:
Wat een bullshit weer. Sjampoeh had toch de lapo? En opende ook snel een nieuw topic?
Dat denk ik wel hoor. Alleen zelf heeft hij geen idee over de personen!quote:Op maandag 28 maart 2011 12:51 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Vindt hij Geer belangrijker dan Lauwtje? Denk t niet
Duo kriebelquote:Op maandag 28 maart 2011 12:53 schreef Stability het volgende:
oh god ze is mo alweer aan het kriebelen
quote:Op maandag 28 maart 2011 12:52 schreef Day het volgende:
Wat een bullshit weer. Sjampoeh had toch de lapo? En opende ook snel een nieuw topic?
Ja hij kan met alle vrouwen. Denkt ie....quote:Op maandag 28 maart 2011 12:53 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Dat denk ik wel hoor. Alleen zelf heeft hij geen idee over de personen!
Dus hij heeft het nog moeilijk ook haha
Laura is helemaal van niemand, zeker niet van Alnix...quote:Op maandag 28 maart 2011 12:53 schreef Namat het volgende:
Slappe vent die ridder Alex. Kan niet eens zelf kiezen voor nomineren.
Gaat zelfs vroeg naar bed voor Minoes Lautje, omdat dat nu zn meissie is, zei hij gisteren.
En toen hij met Gerard aan het praten was over nomineren, wilde hij weten wie Karim zou nomineren.
Toen zei Gerard, daar praat ik niet over zonder dat Karim erbij was. En al zou ik het weten, blijft dat tussen Karim en mij tenzij Karim het zelf wil zeggen.
Dat vond ik heel goed gezegd van Gerard.
Misschien krijgt hij door hoe Alex aan het slijmen is bij hem, vooral nu hij weet dat Gerard centen heeft.
ja sorry hoor, wie is hij dat hij even die cos sluit ? omdat mijn laptop een een sec. trager was ? ik had lapo, bastaquote:Op maandag 28 maart 2011 12:54 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
weer de zelfde discussie die elke dag terug komt!
Sst niet zeggen. Is zieligquote:Op maandag 28 maart 2011 12:54 schreef delfse het volgende:
Alex kan beter Gerard als vriend houden want Laura dumpt hem zodra ze weer buiten zijn.
Dat dusquote:Op maandag 28 maart 2011 12:52 schreef Day het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2011 12:54 schreef delfse het volgende:
Alex kan beter Gerard als vriend houden want Laura dumpt hem zodra ze weer buiten zijn.
Lapo is geen regel meer. Lees de faq.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:52 schreef Day het volgende:
ja hij kan niet eens drukken nu op sharonquote:Op maandag 28 maart 2011 12:55 schreef Chanel5 het volgende:
En idd, Flip zijn kluis is leeg hij gaat nu voor het geheim van Sharon. Ik snap echt niet dat iemand dat niet voor zijn neus heeft weggekaapt.
Hij moet natuurlijk wel eerst 2500 bijelkaar sprokkelen.
ik vind dit elke dag een gekut van niks . lapo is duidelijk niet wie het snelst is. anyway ga lekker cossen openen, ik kap ermeequote:Op maandag 28 maart 2011 12:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lapo is geen regel meer. Lees de faq.
En ik was zo snel, omdat ik de kluisinhoud wilde veranderen. Staat zo mooi, Flip op 0 Euro.
Gerard zou toch eerder de kans moeten krijgen om geld te winnen zodat hij kan drukken. Hij weet ook het geheim van Sharon.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:55 schreef Chanel5 het volgende:
En idd, Flip zijn kluis is leeg hij gaat nu voor het geheim van Sharon. Ik snap echt niet dat iemand dat niet voor zijn neus heeft weggekaapt.
Hij moet natuurlijk wel eerst 2500 bijelkaar sprokkelen.
ik zet ze ook weer aan vandaag, laatste keer dat ik keek was zaterdagavondquote:Op maandag 28 maart 2011 12:55 schreef waxmask het volgende:
24 Uur geen streams al....![]()
![]()
Niet veel gemist zo te lezen...
Ik hoop at Gerard eerder dan Flip 2500 in z'n kluis krijgt en dan Sharon's geheim pakt.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja hij kan niet eens drukken nu op sharon
Snap het dan....Hij mag IEDEREEN.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:57 schreef freaky40 het volgende:
Die Alnix snapt helemaal niets van dit spel. Nu zitten ze op een punt dat ze moéten nomineren op mensen die ze mogen. De spoeling wordt erg dun nu. Dat hij dat niet kan, zegt meer iets over hem dan over het spel...
Dat hij dat niet kan, zegt meer iets over hem dan over het spel...quote:Op maandag 28 maart 2011 12:58 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Snap het dan....Hij mag IEDEREEN.
Hij zit er niet voor het spel maar om vriendjes te maken. En om met zijn gladde kop op de tv te komen, dat ook.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat hij dat niet kan, zegt meer iets over hem dan over het spel...
Ben er ook mee gestopt.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:57 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik vind dit elke dag een gekut van niks . lapo is duidelijk niet wie het snelst is. anyway ga lekker cossen openen, ik kap ermee
quote:Op maandag 28 maart 2011 12:59 schreef delfse het volgende:
Vanmorgen zei Laura dat ze niet van kriebelen hield nou ze zit nu al een hele tijd Mo te kriebelen. Maar haar bi is ook in ontwikkelen dus vandaag Mo en morgen Alex weer.
Hij wil haar geheim niet raden, dacht ik.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gerard zou toch eerder de kans moeten krijgen om geld te winnen zodat hij kan drukken. Hij weet ook het geheim van Sharon.
Ook dat, want vriendjes kan hij in het echt leven niet krijgen, dus dan maar aan zo'n show mee doen...triest.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:59 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Hij zit er niet voor het spel maar om vriendjes te maken. En om met zijn gladde kop op de tv te komen, dat ook.
Tsja is gewoon een sleazy goedkope meid, iemand lopen bekken om in het spel te blijvenquote:Op maandag 28 maart 2011 12:59 schreef mazaru het volgende:
Ik word kotsmisselijk van dat gefriemel van die Laura
En maar klagen dat Lexje Geer heeft en zij heeft niemand , boehoehoequote:Op maandag 28 maart 2011 12:59 schreef delfse het volgende:
Vanmorgen zei Laura dat ze niet van kriebelen hield nou ze zit nu al een hele tijd Mo te kriebelen. Maar haar bi is ook in ontwikkelen dus vandaag Mo en morgen Alex weer.
nou idd. gaat mij om het cossen niet om de 1e te zijn. soms is het ff leuk om 1 te openen maar op zo'n manier. laa maa.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:59 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ben er ook mee gestopt.
Ook al staat het in de FAQ, het was hier tijden zo dat lapo een nieuw topic openenden.
Toen hoe heet die Versabommie kwam onder andere was het topic jagen begonnen
Mo is altijd als de dood om genomineerd te worden. En snap totaal niet waarom.quote:
Damn, kunnen die pics van Aart niet standaard in een spoiler.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:01 schreef bollokus het volgende:
gelukkig gaat aafke gewoon door met pulken
[ link | afbeelding ]
Volgens mij was dat omdat hij wist dat iemand zijn geheim ging raden en hij de pot niet extra wilde spekken voor diegene.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij wil haar geheim niet raden, dacht ik.
ik heb verder niks tegen aafke. ze is echt een feestbeest (leuk op tv) ze is ook wel lief en grappig. alleen dat pulken en make-up smeren laag over laag vink viesquote:Op maandag 28 maart 2011 13:02 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Damn, kunnen die pics van Aart niet standaard in een spoiler.
Ik kan dat mens echt niet zien of horen
en nu wil ze nog fruit gaan snijden voor de anderen ook !!quote:Op maandag 28 maart 2011 13:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik heb verder niks tegen aafke. ze is echt een feestbeest (leuk op tv) ze is ook wel lief en grappig. alleen dat pulken en make-up smeren laag over laag vink vies
dat zou wel leuk zijnquote:Op maandag 28 maart 2011 13:03 schreef Wazigwijfke het volgende:
Mo heeft t de hele tijd over dat ze alle 5 genomineerd staan. Ooo I wish!
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:03 schreef Stability het volgende:
[..]
en nu wil ze nog fruit gaan snijden voor de anderen ook !!
ik zie haar ook zeker liever dan Jo... ondanks dat jo gister wel goed bezig was met mensen om de tuin te sturenquote:Op maandag 28 maart 2011 13:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik heb verder niks tegen aafke. ze is echt een feestbeest (leuk op tv) ze is ook wel lief en grappig. alleen dat pulken en make-up smeren laag over laag vink vies
En net zat ze nog brood te kneden...quote:Op maandag 28 maart 2011 13:03 schreef Stability het volgende:
[..]
ja ik vroeg me ook al af waar jo was?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:04 schreef Urb het volgende:
Zit Joan nou alle mannen op te wachten bij de deurom ze nog ff last-minute in te palmen?![]()
Nou ze heeft ook al lekker het brooddeeg gekneedquote:Op maandag 28 maart 2011 13:03 schreef Stability het volgende:
[..]
Echt? Wat een triest figuur.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:04 schreef Urb het volgende:
Zit Joan nou alle mannen op te wachten bij de deurom ze nog ff last-minute in te palmen?![]()
[..]
En net zat ze nog brood te kneden...![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 maart 2011 12:59 schreef delfse het volgende:
Vanmorgen zei Laura dat ze niet van kriebelen hield
Haha zou me nix verbazen. Maar denk dat ze OF aan het schoonmaken is OF aan het breien! Aan t ontstressen. Dat De Stem dat durft zeg, tegen Jo's wensen ingaan.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:04 schreef Urb het volgende:
quote:
hey. Monique heeft net geheim geraden van Philip (heeft hij gister gezegd tegen monique dus krijgt hij een sanctie?quote:
Ik stoor me het meest aan Lex en Lauw maar dat was nog niemand opgevallen dus mondje dicht.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:05 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mja ik stoor me het meest aan Jo, dat is waar. Maar Aart trek ik zo slecht. Super ranzig en die verhalen van haar zijn gewoon niet te volgen
jij bent jezelf echt aan het opvreten thuis .... niequote:Op maandag 28 maart 2011 13:06 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
hey. Monique heeft net geheim geraden van Philip (heeft hij gister gezegd tegen monique dus krijgt hij een sanctie?
Mannen moeten op de vrouwen stemmen.
Er mag nog maar 1 x per dag gedrukt worden op een geheim
ik ook. vr-e-s-e-lijkquote:Op maandag 28 maart 2011 13:06 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik stoor me het meest aan Lex en Lauw maar dat was nog niemand opgevallen dus mondje dicht.
dat vind ik maar wazigquote:Op maandag 28 maart 2011 13:06 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik stoor me het meest aan Lex en Lauw maar dat was nog niemand opgevallen dus mondje dicht.
Laat dat a.u.b waar zijn.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:07 schreef Chanel5 het volgende:
Ze zijn trouwens vroeg met nomineren , misschien krijgen ze het vandaag dan ook te horen.
ja hahahaha wat een ontzettende mega looser is het toch ookquote:Op maandag 28 maart 2011 13:08 schreef Wazigwijfke het volgende:
Zie t riddertje elke keer in het rond kijken als Lauwtje hem zoent. Wil hij nou zo graag als stoer en relaxed overkomen? Hij zet zichzelf alleen maar te kakken.
Volgens mij voelt hij wel dat het niet gemeend is, maar omdat hij dom is kan hij zijn vinger er niet opleggen.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:08 schreef Wazigwijfke het volgende:
Zie t riddertje elke keer in het rond kijken als Lauwtje hem zoent. Wil hij nou zo graag als stoer en relaxed overkomen? Hij zet zichzelf alleen maar te kakken.
Haha je bedoelt die zombie zonder mening en persoonlijkheid? Verbaast me nogsteeds dat hij niet closer is met Maikquote:Op maandag 28 maart 2011 13:06 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:08 schreef mevrouwdebok het volgende:
wat een zeurstem heeft is moniek toch
tuurlijk !! tis heerlijk weer buitenquote:
hier regende het netquote:Op maandag 28 maart 2011 13:09 schreef Stability het volgende:
[..]
tuurlijk !! tis heerlijk weer buiten
quote:Op maandag 28 maart 2011 12:57 schreef Darklight het volgende:
[..]
ik zet ze ook weer aan vandaag, laatste keer dat ik keek was zaterdagavond
niks veranderd, alex is nog steeds een wijf, Laura zit nog steeds iedereen te kriebelen, kan dat echt niet aanzien
Niet anders verwachtquote:
Dat kan niet, alleen de dames zijn genomineerdquote:Op maandag 28 maart 2011 13:09 schreef utrecht1970 het volgende:
Zou een slimme zet zijn als Joanna genomineerd wordt, want dat levert weer inkomsten op.
NL heeft hekel aan Joanna, dus wie er ook tegenover haar komt te staan, kan rekenen op steun. wsl zal het wel weer gerard zijn die er tegenover staat.
Nee joh, hij kijkt om zich heen om te kijken of iedereen het wel gezien heeft. Het is ook wel heel stoer hoor om een meissie te hebben.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:08 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Volgens mij voelt hij wel dat het niet gemeend is, maar omdat hij dom is kan hij zijn vinger er niet opleggen.
Daarom kijkt hij zo rond zich heen omdat hij zich dan geen houding weet te geven
Yummie Radioactieve regen...quote:Op maandag 28 maart 2011 13:09 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hier regende het netnu weer bijna een zonnetje. én koud
Ik denk pas morgen, want we hebben natuurlijk wel een heeeeeel actief weekend gehad.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:07 schreef Chanel5 het volgende:
Ze zijn trouwens vroeg met nomineren , misschien krijgen ze het vandaag dan ook te horen.
ja ik hoorde het lolquote:Op maandag 28 maart 2011 13:10 schreef TimeJumper het volgende:
Spinnen zijn niet mijn onderdeel van beesten zeg maar, zegt laura
Perfecte formulering weer![]()
Gelukkig is er maar 1 geheim wat ze er in moeten proppenquote:Op maandag 28 maart 2011 13:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik denk pas morgen, want we hebben natuurlijk wel een heeeeeel actief weekend gehad.
Dat moeten ze eerst proberen in een uitzending te stoppen.
Want alleen verjaardag van Laura kan je een avondvullend programma van maken.
Morgen moet NL voetballen he, dus dan kijkt er he-le-maal geen hond.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Lau zegt het net ook, dus wie weet.
Nou gooi er maar een opdracht in met een vogelspin.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:10 schreef TimeJumper het volgende:
in loosdrecht huurt ze een stukkie van een boerderijquote:Op maandag 28 maart 2011 13:11 schreef freaky40 het volgende:
Laura: 'Door mijn boederij" woont ze op een boederij dan? Voor zover ik weet zijn er in Hilversum geen boederijen.
Ze woont niet in hilversum, maar in Loosdrecht volgens mijquote:Op maandag 28 maart 2011 13:11 schreef freaky40 het volgende:
Laura: 'Door mijn boederij" woont ze op een boederij dan? Voor zover ik weet zijn er in Hilversum geen boederijen.
De slaapkamer zeker.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:12 schreef Stability het volgende:
[..]
in loosdrecht huurt ze een stukkie van een boerderij
Ze woont landelijk zeg maar, boerderij is een groot woord.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:11 schreef freaky40 het volgende:
vlakbij portoquote:Op maandag 28 maart 2011 13:12 schreef sjampoeh het volgende:
niemand die weet waar ze zitten in portugal ?
Ik denk Philip want die krijgt sanctie omdat hij zijn geheim heeft verklapt. Dan zouden er misschien dus 2 op de bank zitten net als vorige week: Philip en Joanna.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:09 schreef utrecht1970 het volgende:
Zou een slimme zet zijn als Joanna genomineerd wordt, want dat levert weer inkomsten op.
NL heeft hekel aan Joanna, dus wie er ook tegenover haar komt te staan, kan rekenen op steun. wsl zal het wel weer gerard zijn die er tegenover staat.
Dom kind..En die werkt nog ergensquote:Op maandag 28 maart 2011 13:10 schreef TimeJumper het volgende:
Volgens mij hadden ze het er al meerdere malen over dat ze het morgen pas te horen krijgen dus zal wel weer "live" in de uitzending zijn dan.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik denk pas morgen, want we hebben natuurlijk wel een heeeeeel actief weekend gehad.
Dat moeten ze eerst proberen in een uitzending te stoppen.
Want alleen verjaardag van Laura kan je een avondvullend programma van maken.
Hoe dom, gooi het in een schaaltje en zet het op tafel.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:13 schreef Stability het volgende:
ze geeft iedereen 2 dropjesja, ze heeft dus uitgedeeld hahahaha
Ik vind Laura inmiddels nog erger en dommer dan Alex. Daarbij is ze ook nog sneakyquote:Op maandag 28 maart 2011 13:14 schreef Stability het volgende:
nou, het ligt weer ...lezen en smakkenwanneer zou alex bij dr komen liggen?
Aha vandaar.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:12 schreef Stability het volgende:
[..]
in loosdrecht huurt ze een stukkie van een boerderij
Buitenschoolse opvang he, dat is wel ff wat andersquote:Op maandag 28 maart 2011 13:14 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dom kind..En die werkt als docente?
indd ! wat een gier is ze ookquote:Op maandag 28 maart 2011 13:15 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hoe dom, gooi het in een schaaltje en zet het op tafel.
Gaat ze iedereen 2 dropjes gevennet als op het kinderdagverblijf
Moeten ze daarna tandjes poetsen?
Oh ok heb het nooit goed meegekregen wat ze nu precies deed.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:15 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Buitenschoolse opvang he, dat is wel ff wat anders
Lex deed toch aan buitenschoolse opvang? Lauw is kleuterleidster dacht ik al heet dat tegenwoordig andersquote:Op maandag 28 maart 2011 13:15 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Buitenschoolse opvang he, dat is wel ff wat anders
ja ze hebben veel gemeen samen. zelfde haarkleur ookquote:Op maandag 28 maart 2011 13:16 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Lex deed toch aan buitenschoolse opvang? Lauw is kleuterleidster dacht ik al heet dat tegenwoordig anders
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:14 schreef delfse het volgende:
Gelukkig Laura heeft haar bed weer gevonden en ligt ook al zo goor te smekken.
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:14 schreef Darklight het volgende:
Alex zal in >1min ook op bed gaan liggen
Werkt op een kinderdagverblijfquote:Op maandag 28 maart 2011 13:14 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dom kind..En die werkt als docente?
Ze vertelde dat ze buitenschoolse opvang deed. Maar ze doet er naast nog iets...volgens mij iets bij een kinderdagverblijf.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:16 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Lex deed toch aan buitenschoolse opvang? Lauw is kleuterleidster dacht ik al heet dat tegenwoordig anders
van een site geplukt:quote:Op maandag 28 maart 2011 13:12 schreef sjampoeh het volgende:
niemand die weet waar ze zitten in portugal ?
en ze is/was au-pair toch ?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:17 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ze vertelde dat ze buitenschoolse opvang deed. Maar ze doet er naast nog iets...volgens mij iets bij een kinderdagverblijf.
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kluis van Flip staat op 0 NUL!!!
thanks, stond gewoon op de site ?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:17 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
van een site geplukt:
Het huis staat in Venda do Pinheiro, gemeente Mafra. Is ongeveer 25 kilometer ten noorden van Lissabon. Daar staat een grote TV-studio
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:18 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nou duidelijk dus....Lauw doet NIX. Waarom verbaasd me dat niet?
Ze is echt geen kleuterleidster hoor, ze heeft SPW gedaan en werkt op een kinderdagverblijf misschien ook wel tegelijkertijd tussenschoolse opvang zoals dat vaker is samengevoegdquote:Op maandag 28 maart 2011 13:16 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
nee, heb het via google gevonden, heeft overigens al eens eerder in een of andere cos gestaan, maarja, ga maar zoeken he in die 768 stuksquote:
Paar uur per?? Week, maand, jaar?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:18 schreef Stability het volgende:
ik dacht dat het zo was: ze past op bij een heel lief gezin, en daarnaast werkt ze een paar uur op een kinderdagverblijf
Philip gaat genomineerd worden want hij heeft zijn geheim verklapt en dat mag niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kluis van Flip staat op 0 NUL!!!
denk ik ook. En ik denk dat Karim ook hetzelfde heeft gedaan. Maik heeft ook zeker weten op Jo gestemd. Dus zij zit er zeker op.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gerard zegt dat hij stabiel is met nomineren, dus dat zou betekenen dat hij Jo en Aafke heeft genomineerd.
Dat heeft ze gedaan in Londen maar ook maar voor max een half jaar volgens mijquote:
heeft dat kreng wel emoties dan???????????quote:Op maandag 28 maart 2011 13:19 schreef Urb het volgende:
Ze moeten fakking van Joan's O-de-Kolonje afblijven want die heeft emotionele waarde voor haar. Die heeft ze uit het huis van haar oma gepikt.![]()
![]()
ha ja thanks in elk geval. *gaatvluchtboeken-om-briefjes- over-de-schutting-te-gaan-gooien*quote:Op maandag 28 maart 2011 13:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, heb het via google gevonden, heeft overigens al eens eerder in een of andere cos gestaan, maarja, ga maar zoeken he in die 768 stuks
per week geloof ik , maar als je t mij vraagt is die kinder opvang leeg? hahaha ze voert toch geen donder uit?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:19 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Paar uur per?? Week, maand, jaar?
Daar gaat mijn koffiequote:Op maandag 28 maart 2011 13:19 schreef Urb het volgende:
Ze moeten fakking van Joan's O-de-Kolonje afblijven want die heeft emotionele waarde voor haar. Die heeft ze uit het huis van haar oma gepikt.![]()
![]()
ik ga daar in de buurt op vakantie, alleen pas in juli, dus ik kan niets voor je meenemen om over de schutting te gooienquote:Op maandag 28 maart 2011 13:20 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ha ja thanks in elk geval. *gaatvluchtboeken-om-briefjes- over-de-schutting-te-gaan-gooien*
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:21 schreef mazaru het volgende:
De perfecte genomineerden zouden Laura en Joanne naast elkaar zijn. En dan mag wat mij betreft Laura opzouten
Je bedoelt hier toch echt Jo neem ik aan?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:21 schreef mazaru het volgende:
De perfecte genomineerde zouden Laura en Joanne naast elkaar zijn. En dan mag wat mij betreft Laura opzouten
Er bestaat ook maar 1 soort eau de cologne he. O de kolonje van Jo's omaquote:Op maandag 28 maart 2011 13:21 schreef delfse het volgende:
Jo heeft haar eau de cologne van haar oma goed opgeborgen . Het is te hopen dat Dennis de fles niet in de dozen heeft gegooid
Ik denk dat als Joan genomineerd word ze dan ook wel naar huis gaat als je al die reacties over haar " intressante thuis-situatie" leest.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:21 schreef mazaru het volgende:
De perfecte genomineerden zouden Laura en Joanne naast elkaar zijn. En dan mag wat mij betreft Laura opzouten
Nee, ik bedoel echt diegene die niets doet. Ik kijk liever naar een jammerende Joanne dan naar een friemelende en slapende Laura.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:21 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Je bedoelt hier toch echt Jo neem ik aan?
Lauwra doet niets, kan je dus ook minder snel aan storen
4711, boldoot, soir de paris...... lol,quote:Op maandag 28 maart 2011 13:19 schreef Urb het volgende:
![]()
ik ookquote:Op maandag 28 maart 2011 13:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel echt diegene die niets doet. Ik kijk liever naar een jammerende Joanne dan naar een friemelende en slapende Laura.
tongelen zegt iequote:Op maandag 28 maart 2011 13:23 schreef TimeJumper het volgende:
Faalex zegt waarom loop je me nog te tongen dan, omdat ze had gezegd dat ze dat niet wilde maar hij begon er steeds mee.
Whahahahahaaa
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:22 schreef Flow3r het volgende:
Ik zie liever Maik gaan en dan Mo helemaal in de kreukels want dat verdient ze van harte![]()
Alleen jammer dat er al genomineerd is.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:23 schreef Namat het volgende:
Laura zei net dat Philip grappig was, wat een slijmerd, valt wel op nu de heren de dames moeten nomineren..
Is echt een geraffineerd en eng mens aan het wordenquote:Op maandag 28 maart 2011 13:23 schreef Namat het volgende:
Laura zei net dat Philip grappig was, wat een slijmerd, valt wel op nu de heren de dames moeten nomineren..
Is iemand anders mee begonnen, Karim geloof ik?quote:
Nominaties zijn al geweest hoor.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:23 schreef Namat het volgende:
ik heb gister geeeeeeeeeeeeeeeeeeerard staan roepen maar de respons was matigquote:Op maandag 28 maart 2011 13:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ga daar in de buurt op vakantie, alleen pas in juli, dus ik kan niets voor je meenemen om over de schutting te gooien
het viel mij juist op dat ze steeds meer naar gerard trektquote:Op maandag 28 maart 2011 13:24 schreef Day het volgende:
Ik volg het niet meer zo trouw, maar heb het gevoel dat Sharon steeds meer haar eigen gang gaat, klopt dat?
Ik zie haar ook alleen nog maar haar eigen dingetje doen dus ik denk wel dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:24 schreef Day het volgende:
Ik volg het niet meer zo trouw, maar heb het gevoel dat Sharon steeds meer haar eigen gang gaat, klopt dat?
Gisteren was ze de beste maatjes met Joannaquote:Op maandag 28 maart 2011 13:24 schreef Stability het volgende:
[..]
het viel mij juist op dat ze steeds meer naar gerard trekt
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Op het NOS-journaal dat het aantal ontsnapte TBS'ers is verdubbeld.
Jo is er één van, die is al slaapwandelend de kliniek uit gelopen.
Dat is de kliniek waar ze het steeds over heeft.
vond ik ook, en des te beterquote:Op maandag 28 maart 2011 13:24 schreef Stability het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:25 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
vond ik ook, en des te beter
Sharon heeft een dikke reet, maar is een toffe meid
Zijn we over de helft met deze ?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:26 schreef TimeJumper het volgende:
LekkerSimpel let je op, je kan weer een topic openen
Ja, schreef het niet goed op net, bedoelde dat ze niet meer zoveel met de vrouwen omgaat.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:24 schreef Stability het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:24 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik heb gister geeeeeeeeeeeeeeeeeeerard staan roepen maar de respons was matig
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:25 schreef Stability het volgende:
voor het weer fout gaat....wie opent de nieuwe cos straks? de lapo neem ik aan?
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:27 schreef bollokus het volgende:
laura staat niet eens meer op voor de stem
was jij datquote:Op maandag 28 maart 2011 13:24 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik heb gister geeeeeeeeeeeeeeeeeeerard staan roepen maar de respons was matig
gewoon luiquote:Op maandag 28 maart 2011 13:27 schreef mangalie het volgende:
Laura verteld heel trots dat ze al niet meer opstaat als de stem zegt dat er iets in het labyrint staat. Bah ondankbaar wijf
Het is ook het feit dat ze daar denken dat deze mensen niet wegmogen omdat ze terugkwamen uit exit-deur. ( Alex & Laura 2 keer en Maik via de achterdeurquote:Op maandag 28 maart 2011 13:24 schreef Flow3r het volgende:
de nietszeggende lamzakken blijven er tot het eind in![]()
Laura, Maik, Alex
Niemand nomineert ze want ze zijn zoooo lief![]()
goede speltactiek volgens sommigen, en bedankt weer![]()
dat vindt ze stoerquote:Op maandag 28 maart 2011 13:27 schreef mangalie het volgende:
Laura verteld heel trots dat ze al niet meer opstaat als de stem zegt dat er iets in het labyrint staat. Bah ondankbaar wijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |