ik ga daar in de buurt op vakantie, alleen pas in juli, dus ik kan niets voor je meenemen om over de schutting te gooienquote:Op maandag 28 maart 2011 13:20 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ha ja thanks in elk geval. *gaatvluchtboeken-om-briefjes- over-de-schutting-te-gaan-gooien*
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:21 schreef mazaru het volgende:
De perfecte genomineerden zouden Laura en Joanne naast elkaar zijn. En dan mag wat mij betreft Laura opzouten
Je bedoelt hier toch echt Jo neem ik aan?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:21 schreef mazaru het volgende:
De perfecte genomineerde zouden Laura en Joanne naast elkaar zijn. En dan mag wat mij betreft Laura opzouten
Er bestaat ook maar 1 soort eau de cologne he. O de kolonje van Jo's omaquote:Op maandag 28 maart 2011 13:21 schreef delfse het volgende:
Jo heeft haar eau de cologne van haar oma goed opgeborgen . Het is te hopen dat Dennis de fles niet in de dozen heeft gegooid
Ik denk dat als Joan genomineerd word ze dan ook wel naar huis gaat als je al die reacties over haar " intressante thuis-situatie" leest.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:21 schreef mazaru het volgende:
De perfecte genomineerden zouden Laura en Joanne naast elkaar zijn. En dan mag wat mij betreft Laura opzouten
Nee, ik bedoel echt diegene die niets doet. Ik kijk liever naar een jammerende Joanne dan naar een friemelende en slapende Laura.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:21 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Je bedoelt hier toch echt Jo neem ik aan?
Lauwra doet niets, kan je dus ook minder snel aan storen
4711, boldoot, soir de paris...... lol,quote:Op maandag 28 maart 2011 13:19 schreef Urb het volgende:
Ze moeten fakking van Joan's O-de-Kolonje afblijven want die heeft emotionele waarde voor haar. Die heeft ze uit het huis van haar oma gepikt.![]()
![]()
ik ookquote:Op maandag 28 maart 2011 13:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel echt diegene die niets doet. Ik kijk liever naar een jammerende Joanne dan naar een friemelende en slapende Laura.
tongelen zegt iequote:Op maandag 28 maart 2011 13:23 schreef TimeJumper het volgende:
Faalex zegt waarom loop je me nog te tongen dan, omdat ze had gezegd dat ze dat niet wilde maar hij begon er steeds mee.
Whahahahahaaa
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:22 schreef Flow3r het volgende:
Ik zie liever Maik gaan en dan Mo helemaal in de kreukels want dat verdient ze van harte![]()
Alleen jammer dat er al genomineerd is.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:23 schreef Namat het volgende:
Laura zei net dat Philip grappig was, wat een slijmerd, valt wel op nu de heren de dames moeten nomineren..
Is echt een geraffineerd en eng mens aan het wordenquote:Op maandag 28 maart 2011 13:23 schreef Namat het volgende:
Laura zei net dat Philip grappig was, wat een slijmerd, valt wel op nu de heren de dames moeten nomineren..
Is iemand anders mee begonnen, Karim geloof ik?quote:
Nominaties zijn al geweest hoor.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:23 schreef Namat het volgende:
ik heb gister geeeeeeeeeeeeeeeeeeerard staan roepen maar de respons was matigquote:Op maandag 28 maart 2011 13:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ga daar in de buurt op vakantie, alleen pas in juli, dus ik kan niets voor je meenemen om over de schutting te gooien
het viel mij juist op dat ze steeds meer naar gerard trektquote:Op maandag 28 maart 2011 13:24 schreef Day het volgende:
Ik volg het niet meer zo trouw, maar heb het gevoel dat Sharon steeds meer haar eigen gang gaat, klopt dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |