Hoe dom, gooi het in een schaaltje en zet het op tafel.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:13 schreef Stability het volgende:
ze geeft iedereen 2 dropjesja, ze heeft dus uitgedeeld hahahaha
Ik vind Laura inmiddels nog erger en dommer dan Alex. Daarbij is ze ook nog sneakyquote:Op maandag 28 maart 2011 13:14 schreef Stability het volgende:
nou, het ligt weer ...lezen en smakkenwanneer zou alex bij dr komen liggen?
Aha vandaar.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:12 schreef Stability het volgende:
[..]
in loosdrecht huurt ze een stukkie van een boerderij
Buitenschoolse opvang he, dat is wel ff wat andersquote:Op maandag 28 maart 2011 13:14 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dom kind..En die werkt als docente?
indd ! wat een gier is ze ookquote:Op maandag 28 maart 2011 13:15 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hoe dom, gooi het in een schaaltje en zet het op tafel.
Gaat ze iedereen 2 dropjes gevennet als op het kinderdagverblijf
Moeten ze daarna tandjes poetsen?
Oh ok heb het nooit goed meegekregen wat ze nu precies deed.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:15 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Buitenschoolse opvang he, dat is wel ff wat anders
Lex deed toch aan buitenschoolse opvang? Lauw is kleuterleidster dacht ik al heet dat tegenwoordig andersquote:Op maandag 28 maart 2011 13:15 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Buitenschoolse opvang he, dat is wel ff wat anders
ja ze hebben veel gemeen samen. zelfde haarkleur ookquote:Op maandag 28 maart 2011 13:16 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Lex deed toch aan buitenschoolse opvang? Lauw is kleuterleidster dacht ik al heet dat tegenwoordig anders
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:14 schreef delfse het volgende:
Gelukkig Laura heeft haar bed weer gevonden en ligt ook al zo goor te smekken.
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:14 schreef Darklight het volgende:
Alex zal in >1min ook op bed gaan liggen
Werkt op een kinderdagverblijfquote:Op maandag 28 maart 2011 13:14 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dom kind..En die werkt als docente?
Ze vertelde dat ze buitenschoolse opvang deed. Maar ze doet er naast nog iets...volgens mij iets bij een kinderdagverblijf.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:16 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Lex deed toch aan buitenschoolse opvang? Lauw is kleuterleidster dacht ik al heet dat tegenwoordig anders
van een site geplukt:quote:Op maandag 28 maart 2011 13:12 schreef sjampoeh het volgende:
niemand die weet waar ze zitten in portugal ?
en ze is/was au-pair toch ?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:17 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ze vertelde dat ze buitenschoolse opvang deed. Maar ze doet er naast nog iets...volgens mij iets bij een kinderdagverblijf.
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kluis van Flip staat op 0 NUL!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |