nahquote:Op maandag 28 maart 2011 12:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[COS#768] Nominatie en manipulatie daar verder, heeft lager topicnummer en is de kluis ook aangepast.
Ben ik het wel mee eens bijna. Denk alleen dat Maik ook nog voor Laura zou kunnen gaan.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:48 schreef afca_oc het volgende:
Gerard: Aaf/Jo
Alex: Aaf/Jo
Flip: Sharon/Laura
Karim: Jo + Sharon of Aaf
Maik: Jo + Sharon of Aaf
Lijkt me dat dit er ongeveer uitkomt
Ik blijf erbij dat Alex niet op Jo stemt. Hij gaat voor Aaf en Sharon denk ikquote:Op maandag 28 maart 2011 12:48 schreef afca_oc het volgende:
Gerard: Aaf/Jo
Alex: Aaf/Jo
Flip: Sharon/Laura
Karim: Jo + Sharon of Aaf
Maik: Jo + Sharon of Aaf
Lijkt me dat dit er ongeveer uitkomt
Nja, Mo heeft hem op het hart gedrukt Laura te sparen, dus drm denk ik niet dat hij voor haar gaatquote:Op maandag 28 maart 2011 12:50 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens bijna. Denk alleen dat Maik ook nog voor Laura zou kunnen gaan.
hij neemt de stem van Geer over en stemt dus niet op Sharonquote:Op maandag 28 maart 2011 12:50 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat Alex niet op Jo stemt. Hij gaat voor Aaf en Sharon denk ik
nee hoor, wij zaten goedquote:Op maandag 28 maart 2011 12:50 schreef Stability het volgende:
goeiemiddag all![]()
hier dus verder? ik viel net binnen in het verkeerde topic geloof ik?
Hopelijk zegt de stem na de nominatie: Flip staat ook genomineerd wegen geheim verraden.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:49 schreef bollokus het volgende:
maar goed flipje heeft dus eigenlijk gewoon zijn geheim verteld en word er niet voor gestraft!!!!!! fijn spelleke
en na zijn eigen vertellenquote:Op maandag 28 maart 2011 12:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Van Flip was in begin ook niet gemakkelijk. Pas na die hartjes ging er bij de bewoners een lampje branden.
juist dat dus!quote:Op maandag 28 maart 2011 12:51 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hopelijk zegt de stem na de nominatie: Flip staat ook genomineerd wegen geheim verraden.
Vindt hij Geer belangrijker dan Lauwtje? Denk t nietquote:Op maandag 28 maart 2011 12:51 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
hij neemt de stem van Geer over en stemt dus niet op Sharon
wat een gekut met die cossen, ik had lapo, lijkt me een goeie regel. vind niet leuk dat je de mijne zo even sluitquote:Op maandag 28 maart 2011 12:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sommigen letten ook werkelijk niet op het topicnummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |