ik vind dit elke dag een gekut van niks . lapo is duidelijk niet wie het snelst is. anyway ga lekker cossen openen, ik kap ermeequote:Op maandag 28 maart 2011 12:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lapo is geen regel meer. Lees de faq.
En ik was zo snel, omdat ik de kluisinhoud wilde veranderen. Staat zo mooi, Flip op 0 Euro.
Gerard zou toch eerder de kans moeten krijgen om geld te winnen zodat hij kan drukken. Hij weet ook het geheim van Sharon.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:55 schreef Chanel5 het volgende:
En idd, Flip zijn kluis is leeg hij gaat nu voor het geheim van Sharon. Ik snap echt niet dat iemand dat niet voor zijn neus heeft weggekaapt.
Hij moet natuurlijk wel eerst 2500 bijelkaar sprokkelen.
ik zet ze ook weer aan vandaag, laatste keer dat ik keek was zaterdagavondquote:Op maandag 28 maart 2011 12:55 schreef waxmask het volgende:
24 Uur geen streams al....![]()
![]()
Niet veel gemist zo te lezen...
Ik hoop at Gerard eerder dan Flip 2500 in z'n kluis krijgt en dan Sharon's geheim pakt.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja hij kan niet eens drukken nu op sharon
Snap het dan....Hij mag IEDEREEN.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:57 schreef freaky40 het volgende:
Die Alnix snapt helemaal niets van dit spel. Nu zitten ze op een punt dat ze moéten nomineren op mensen die ze mogen. De spoeling wordt erg dun nu. Dat hij dat niet kan, zegt meer iets over hem dan over het spel...
Dat hij dat niet kan, zegt meer iets over hem dan over het spel...quote:Op maandag 28 maart 2011 12:58 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Snap het dan....Hij mag IEDEREEN.
Hij zit er niet voor het spel maar om vriendjes te maken. En om met zijn gladde kop op de tv te komen, dat ook.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat hij dat niet kan, zegt meer iets over hem dan over het spel...
Ben er ook mee gestopt.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:57 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik vind dit elke dag een gekut van niks . lapo is duidelijk niet wie het snelst is. anyway ga lekker cossen openen, ik kap ermee
quote:Op maandag 28 maart 2011 12:59 schreef delfse het volgende:
Vanmorgen zei Laura dat ze niet van kriebelen hield nou ze zit nu al een hele tijd Mo te kriebelen. Maar haar bi is ook in ontwikkelen dus vandaag Mo en morgen Alex weer.
Hij wil haar geheim niet raden, dacht ik.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gerard zou toch eerder de kans moeten krijgen om geld te winnen zodat hij kan drukken. Hij weet ook het geheim van Sharon.
Ook dat, want vriendjes kan hij in het echt leven niet krijgen, dus dan maar aan zo'n show mee doen...triest.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:59 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Hij zit er niet voor het spel maar om vriendjes te maken. En om met zijn gladde kop op de tv te komen, dat ook.
Tsja is gewoon een sleazy goedkope meid, iemand lopen bekken om in het spel te blijvenquote:Op maandag 28 maart 2011 12:59 schreef mazaru het volgende:
Ik word kotsmisselijk van dat gefriemel van die Laura
En maar klagen dat Lexje Geer heeft en zij heeft niemand , boehoehoequote:Op maandag 28 maart 2011 12:59 schreef delfse het volgende:
Vanmorgen zei Laura dat ze niet van kriebelen hield nou ze zit nu al een hele tijd Mo te kriebelen. Maar haar bi is ook in ontwikkelen dus vandaag Mo en morgen Alex weer.
nou idd. gaat mij om het cossen niet om de 1e te zijn. soms is het ff leuk om 1 te openen maar op zo'n manier. laa maa.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:59 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ben er ook mee gestopt.
Ook al staat het in de FAQ, het was hier tijden zo dat lapo een nieuw topic openenden.
Toen hoe heet die Versabommie kwam onder andere was het topic jagen begonnen
Mo is altijd als de dood om genomineerd te worden. En snap totaal niet waarom.quote:
Damn, kunnen die pics van Aart niet standaard in een spoiler.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:01 schreef bollokus het volgende:
gelukkig gaat aafke gewoon door met pulken
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |