Volgens mij was dat omdat hij wist dat iemand zijn geheim ging raden en hij de pot niet extra wilde spekken voor diegene.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij wil haar geheim niet raden, dacht ik.
ik heb verder niks tegen aafke. ze is echt een feestbeest (leuk op tv) ze is ook wel lief en grappig. alleen dat pulken en make-up smeren laag over laag vink viesquote:Op maandag 28 maart 2011 13:02 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Damn, kunnen die pics van Aart niet standaard in een spoiler.
Ik kan dat mens echt niet zien of horen
en nu wil ze nog fruit gaan snijden voor de anderen ook !!quote:Op maandag 28 maart 2011 13:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik heb verder niks tegen aafke. ze is echt een feestbeest (leuk op tv) ze is ook wel lief en grappig. alleen dat pulken en make-up smeren laag over laag vink vies
dat zou wel leuk zijnquote:Op maandag 28 maart 2011 13:03 schreef Wazigwijfke het volgende:
Mo heeft t de hele tijd over dat ze alle 5 genomineerd staan. Ooo I wish!
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:03 schreef Stability het volgende:
[..]
en nu wil ze nog fruit gaan snijden voor de anderen ook !!
ik zie haar ook zeker liever dan Jo... ondanks dat jo gister wel goed bezig was met mensen om de tuin te sturenquote:Op maandag 28 maart 2011 13:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik heb verder niks tegen aafke. ze is echt een feestbeest (leuk op tv) ze is ook wel lief en grappig. alleen dat pulken en make-up smeren laag over laag vink vies
En net zat ze nog brood te kneden...quote:Op maandag 28 maart 2011 13:03 schreef Stability het volgende:
[..]
ja ik vroeg me ook al af waar jo was?quote:Op maandag 28 maart 2011 13:04 schreef Urb het volgende:
Zit Joan nou alle mannen op te wachten bij de deurom ze nog ff last-minute in te palmen?![]()
Nou ze heeft ook al lekker het brooddeeg gekneedquote:Op maandag 28 maart 2011 13:03 schreef Stability het volgende:
[..]
Echt? Wat een triest figuur.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:04 schreef Urb het volgende:
Zit Joan nou alle mannen op te wachten bij de deurom ze nog ff last-minute in te palmen?![]()
[..]
En net zat ze nog brood te kneden...![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 maart 2011 12:59 schreef delfse het volgende:
Vanmorgen zei Laura dat ze niet van kriebelen hield
Haha zou me nix verbazen. Maar denk dat ze OF aan het schoonmaken is OF aan het breien! Aan t ontstressen. Dat De Stem dat durft zeg, tegen Jo's wensen ingaan.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:04 schreef Urb het volgende:
quote:
hey. Monique heeft net geheim geraden van Philip (heeft hij gister gezegd tegen monique dus krijgt hij een sanctie?quote:
Ik stoor me het meest aan Lex en Lauw maar dat was nog niemand opgevallen dus mondje dicht.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:05 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mja ik stoor me het meest aan Jo, dat is waar. Maar Aart trek ik zo slecht. Super ranzig en die verhalen van haar zijn gewoon niet te volgen
jij bent jezelf echt aan het opvreten thuis .... niequote:Op maandag 28 maart 2011 13:06 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
hey. Monique heeft net geheim geraden van Philip (heeft hij gister gezegd tegen monique dus krijgt hij een sanctie?
Mannen moeten op de vrouwen stemmen.
Er mag nog maar 1 x per dag gedrukt worden op een geheim
ik ook. vr-e-s-e-lijkquote:Op maandag 28 maart 2011 13:06 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik stoor me het meest aan Lex en Lauw maar dat was nog niemand opgevallen dus mondje dicht.
dat vind ik maar wazigquote:Op maandag 28 maart 2011 13:06 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik stoor me het meest aan Lex en Lauw maar dat was nog niemand opgevallen dus mondje dicht.
Laat dat a.u.b waar zijn.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:07 schreef Chanel5 het volgende:
Ze zijn trouwens vroeg met nomineren , misschien krijgen ze het vandaag dan ook te horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |