Als ik ergens een ton in bewaring heb liggen, waarschijnlijk al wat ouder ben, kan ik best vragen of hij me een briefje stuurt.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit dus. 8,5 miljoen brieven sturen is waanzin. Niet voor niets is e-mail uitgevonden.
Heeft toch niets uit te staan met brieven versturen of wel?quote:
Omdat de elite de enige groep mensen is die telt in jouw ogenquote:
Het gaat toch niet om die kutbrief man, dat snap je hopelijk toch ook wel.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heeft toch niets uit te staan met brieven versturen of wel?
Nee.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat de elite de enige groep mensen is die telt in jouw ogen
Welnee, de "gewone" mens leeft nog in de jaren dat de bankier een handgeschreven uitstrookje gaf over de gespaarde guldens van de "gewone" mens. En in die jaren werd er ook geen openheid gegeven over de salariering van meneer de bankier.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:09 schreef betyar het volgende:
Hommen leeft nog in de jaren dat de "gewone" mens met hoedje voor de borst en met een gebogen hoofd kwam vragen aan mijnheer de bankier of ze een rekening mogen komen openen.
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welnee, de "gewone" mens leeft nog in de jaren dat de bankier een handgeschreven uitstrookje gaf over de gespaarde guldens van de "gewone" mens. En in die jaren werd er ook geen openheid gegeven over de salariering van meneer de bankier.
Euh, jawel. Dat maak je dagelijks meerdere keren kenbaar op fok.quote:
Waarom heet het elite denk je?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:13 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Euh, jawel. Dat maak je dagelijks meerdere keren kenbaar op fok.
Nee hoor, de jaren dat mijnheer de bankier meende zijn voeten af te kunnen vegen met het "gewone" volk is geweest, mensen zijn wat kritischer geworden en terecht.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welnee, de "gewone" mens leeft nog in de jaren dat de bankier een handgeschreven uitstrookje gaf over de gespaarde guldens van de "gewone" mens. En in die jaren werd er ook geen openheid gegeven over de salariering van meneer de bankier.
Dat zou helemaal niet moeten uitmaken, want het "gewone" volk kan prima naar een andere bank gaan. Jij bent vrij je geld waar dan ook in Europa te plaatsen, dus als je zo graag naar Icesave wilt, be my guest. De bankier veegt z'n voeten niet af, maar mensen zijn allergisch voor alles wat mijnheer de bankier doet.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee hoor, de jaren dat mijnheer de bankier meende zijn voeten af te kunnen vegen met het "gewone" volk is geweest, mensen zijn wat kritischer geworden en terecht.
Ja ik heb het over je schrijfsels hier. Dat quasi welgestelde man van de wereld gedoe.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat kan, jou heb ik ook niks verteld over mezelf buiten wat je hier op het forum kan lezen, neem het je dus niet kwalijk dat je vraagtekens hebt. Ik weet wel aan wie ik alles vertel of niet.
Dan geloof je het toch niet, of moet ik je een portfolio sturen?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ik heb het over je schrijfsels hier. Dat quasi welgestelde man van de wereld gedoe.
Doe ik ook niet. Je hebt Fok te hard nodig en je hebt het denigreren van anderen veel te hard nodig om iemand met stijl of van jouw zogenaamde 'elite' te zijn.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan geloof je het toch niet, of moet ik je een portfolio sturen?
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Je hebt Fok te hard nodig en je hebt het denigreren van anderen veel te hard nodig om iemand met stijl of van jouw zogenaamde 'elite' te zijn.
Je bedoeld, iemand zoals jou?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Je hebt Fok te hard nodig en je hebt het denigreren van anderen veel te hard nodig om iemand met stijl of van jouw zogenaamde 'elite' te zijn.
Goed, je hebt me betrapt, ik ben een fabrieksarbeider met sterallures en belabberde spelling.quote:
"bedoelT".quote:
Daarom leeft Hommen en co. nog in het verleden ze achtten zichzelf onaantastbaar, die menen dat de mensen naar hun moeten komen om wat te vragen.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zou helemaal niet moeten uitmaken, want het "gewone" volk kan prima naar een andere bank gaan. Jij bent vrij je geld waar dan ook in Europa te plaatsen, dus als je zo graag naar Icesave wilt, be my guest. De bankier veegt z'n voeten niet af, maar mensen zijn allergisch voor alles wat mijnheer de bankier doet.
Dat zal de toekomst uitwijzen, als de ING failliet is vanwege al die opzeggingen, horen we het vanzelf, denk je niet?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Daarom leeft Hommen en co. nog in het verleden ze achtten zichzelf onaantastbaar, die menen dat de mensen naar hun moeten komen om wat te vragen.
Marktwerkingquote:Op maandag 28 maart 2011 16:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zal de toekomst uitwijzen, als de ING failliet is vanwege al die opzeggingen, horen we het vanzelf, denk je niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |