Ach, die zijn er wel. Denk bijvoorbeeld mensen in der tijd als Wijffels dit wel handiger zouden doen.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik denk dat dit bij menig topman ontbreekt. Die heeft geen idee wat er rondgaat in de hoofden van het voetvolk.
Na de crisis hadden de hoge heren anders weinig te klagen, ondanks alle problematiek.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat boeit het mij hoeveel klanten ING heeft.
Als ze verlies draaien wordt het personeel daar uiteindelijk op afgerekend, de directeur incluus.
Het personeel wordt ontslagen, de directeur krijgt een miljoen mee om hem weg te krijgen.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als ze verlies draaien wordt het personeel daar uiteindelijk op afgerekend, de directeur incluus.
Wat is nu weerquote:Op maandag 28 maart 2011 15:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Schappelijk toch?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:40 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Het personeel wordt ontslagen, de directeur krijgt een miljoen mee om hem weg te krijgen.
Oh, nee hoor.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat is nu weerGaat over zaken doen in het algemeen maar jij houdt je zo te horen alleen maar aan modelletjes en regeltjes vast.
Dan sturen ze 1x minder reclame per jaar. Daar komt bij dat ze zelf die brief willen sturen daar is niet om gevraagd volgens mij. Wanneer je dat doet naar een select clubje is ook nog prima maar geef dan gewoon toe dat je dat alleen wil doen naar je belangrijkste klanten en ga niet ontkennen dat het een voorkeursbehandeling is. Je had kunnen aanvoelen dat je hier gezeik mee zou krijgen.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als je zaken doet om voor ieder doen en laten van het bestuur meteen een ledenvergadering of conferentie te organiseren of duizenden brieven de deur uit te doen ben je ook zo blut, of lijd je onnodige verliezen.
Je moet een balans vinden, en verrek, laat de ING dat nou net gedaan hebben door die grens bij een zegmaar 75.000 euro te trekken. Verstandig beleid.
Het personeel krijgt ook geld mee.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:40 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Het personeel wordt ontslagen, de directeur krijgt een miljoen mee om hem weg te krijgen.
Ja er werd van uit gegaan dat de gemiddelde Nederlander wel beschikking had over een vol verstand en dit al aan hun klompen aan konden voelen. Helaas, kortzichtigheid en idioterie viert weer hoogtij en dat zien we terug in de klachtenregen.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Wanneer je dat doet naar een select clubje is ook nog prima maar geef dan gewoon toe dat je dat alleen wil doen naar je belangrijkste klanten en ga niet ontkennen dat het een voorkeursbehandeling is. Je had kunnen aanvoelen dat je hier gezeik mee zou krijgen.
Kortom knullige onverstandige actie.
Nee en dat zeg ik ook nergens.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, nee hoor.
Jij weet dus wat economisch bezien de beste keuze is voor ING en in hoeverre het versturen van post naar miljoenen klanten de 'commoditie' die er nu is compenseert?
als je op die manier zaken doet hou je weinig klanten over.quote:Wat boeit het mij hoeveel klanten ING heeft.
Als je in Bizarro world woont misschien.quote:
En dan is dat ook nog eens terecht. Die actie wordt steeds onverstandigerquote:Op maandag 28 maart 2011 15:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja er werd van uit gegaan dat de gemiddelde Nederlander wel beschikking had over een vol verstand en dit al aan hun klompen aan konden voelen. Helaas, kortzichtigheid en idioterie viert weer hoogtij en dat zien we terug in de klachtenregen.
Bovendien zou een erkenning van "Ja, jullie zijn ook gewoon niet belangrijk genoeg." deze idioten nog harder voor de schenen schoppen met een nog hogere klachtenregen tot gevolg.
Het staat ook gewoon op de website, iedere lambal kan 't opzoeken en lezen.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:52 schreef Boze_Appel het volgende:
Iedereen een e-mail sturen. Jankbekken die dan gaan mekkeren dat ze niets hebben gekregen moeten dan maar bij de bank hun e-mailadres opgegeven. Klanten gratis op de hoogte, voor zover dat nodig was en de bank verzamelt meer e-mailadressen.
Aha, dat was een reactie op jouw aanname dat dergelijk beleid weinig klanten zou overhouden.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee en dat zeg ik ook nergens.
Ik reageerde op dit:
[..]
als je op die manier zaken doet hou je weinig klanten over.
Dat bestaat nietquote:Op maandag 28 maart 2011 15:52 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Als je in Bizarro world woont misschien.
Nee, in tegendeel.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:52 schreef Tem het volgende:
[..]
En dan is dat ook nog eens terecht. Die actie wordt steeds onverstandiger
Precies.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Aha, dat was een reactie op jouw aanname dat dergelijk beleid weinig klanten zou overhouden.
Dan plaats jij jezelf op de positie van het management dat een afgewogen besluit heeft genomen deze brief naar de personal banker-klanten te sturen en niet de consumer banker-klanten.
ja en dat was weer gebaseerd opquote:Op maandag 28 maart 2011 15:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Aha, dat was een reactie op jouw aanname dat dergelijk beleid weinig klanten zou overhouden.
Dan plaats jij jezelf op de positie van het management dat een afgewogen besluit heeft genomen deze brief naar de personal banker-klanten te sturen en niet de consumer banker-klanten.
Maar goed laten we niet een discussie over de discussie starten.quote:Dan gaan die klanten toch naar een andere instelling toe?
Ik begrijp waarom jij dat vindt. Zou eigenlijk raar zijn als jij dat niet zou vinden.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:56 schreef Voorschrift het volgende:
Eigenlijk vind ik het juist zeer netjes van de ING dat ze hun belangrijke cliënten schriftelijk ondertekend een brief sturen met excuses.
Dit dus. 8,5 miljoen brieven sturen is waanzin. Niet voor niets is e-mail uitgevonden.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:52 schreef Boze_Appel het volgende:
Iedereen een e-mail sturen. Jankbekken die dan gaan mekkeren dat ze niets hebben gekregen moeten dan maar bij de bank hun e-mailadres opgegeven. Klanten gratis op de hoogte, voor zover dat nodig was en de bank verzamelt meer e-mailadressen.
Hoezo?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik begrijp waarom jij dat vindt. Zou eigenlijk raar zijn als jij dat niet zou vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |