SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op zondag 27 maart 2011 18:14 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Mijn anonimiteit, wat doe je?
[..]
[..]
Hier.
Mijn god! Wat is dat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:Op zondag 27 maart 2011 18:39 schreef Bakfiets. het volgende:
De TT.
[..]
Mijn god! Wat is dat?![]()
I lol'dSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:Op zondag 27 maart 2011 18:42 schreef Bakfiets. het volgende:
I cried a littleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik eet nooit meer bananen![]()
![]()
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Oook leukquote:Op zondag 27 maart 2011 18:52 schreef Bakfiets. het volgende:
Laat ik dan maar eens iets leukers posten.
[ afbeelding ]
Emma
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welk grapje? Ik ben altijd bloedserieusquote:Op zondag 27 maart 2011 19:01 schreef lezzer het volgende:
Ik snap geen reet van dat fotograpje...
Ah, well...
Margarita trouwens.
FUNGHI!!!quote:
Dat had de Mrsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had ook een cola light erbij besteld.
Ik kreeg :
Hoe nostalgisch![]()
quote:Op zondag 27 maart 2011 19:11 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat had de Mrs
Ik vind echt de kale pizza het lekkerst.
Vet ook, kom ik nu achterIk ga dan toch voor de tonijn.. BohhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had ook een cola light erbij besteld.
Ik kreeg :
[ afbeelding ]
Hoe nostalgisch
Maar daar ga je van uit je mond stinken
Beetje vet mag best
EnECKTE flesjes
![]()
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
hee knapquote:
Nee, nu voel ik me blondquote:
zolang je je alleen nog blond voelt is het niet zo erg... zodra het blonT zijn is..... wordt het minderquote:
............quote:Op zondag 27 maart 2011 19:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
zolang je je alleen nog blond voelt is het niet zo erg... zodra het blonT zijn is..... wordt het minder
uhhuhquote:Op zondag 27 maart 2011 19:42 schreef lezzer het volgende:
iemand van jullie wel eens contacten uit z'n facebook vriendenlijstje geknikkerd?
ja regelmatigquote:Op zondag 27 maart 2011 19:42 schreef lezzer het volgende:
iemand van jullie wel eens contacten uit z'n facebook vriendenlijstje geknikkerd?
Neequote:
Hoiquote:Op zondag 27 maart 2011 20:26 schreef Vanyel het volgende:
Weer thuis en mobiel dus plaatje posten is hoop gedoe. Het was een advertentie voor gay doll bob, waarbij stond dat ie cadeau kon aan iemand die uit de kast was.
En halloo
Geen idee.. Anders gewoon flink inspelen op nieuwsgierigheidquote:Op zondag 27 maart 2011 20:35 schreef lezzer het volgende:
Ga ik mn FB eens een beetje opruimen.
Zou Emma lesbisch zijn?
Of transquote:Op zondag 27 maart 2011 20:35 schreef lezzer het volgende:
Zou Emma lesbisch zijn?
quote:Op zondag 27 maart 2011 20:26 schreef Vanyel het volgende:
Weer thuis en mobiel dus plaatje posten is hoop gedoe. Het was een advertentie voor gay doll bob, waarbij stond dat ie cadeau kon aan iemand die uit de kast was.
En halloo
Wil je me weghebben?quote:Op zondag 27 maart 2011 20:35 schreef lezzer het volgende:
Zou Emma lesbisch zijn?
Ik zie geen link?quote:Op zondag 27 maart 2011 21:35 schreef Dqod het volgende:
YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY m'n site is online![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee jou niet natuurlijk!quote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:36 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Wil je me weghebben?![]()
En ik hoop het.![]()
![]()
Dan ga ik Emma veroveren.
Butt piratesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De vloek van het trendsettenquote:
Ik ken iemand die in Zuid-Frankrijk woont en de week ervoor in ieder geval in Nederland zit (ik weet niet precies wanneer ze teruggaat), ik kan vragen of je eventueel een stuk mee zou kunnen rijden als het uitkomt?quote:Op zondag 27 maart 2011 23:38 schreef skunkasaur het volgende:
Ook aan gedacht... maar in mijn eentje + de kans dat ik niet eens vóór woensdag in frankrijk ben... want dan is mijn vlucht terug.
Heel graag!quote:Op zondag 27 maart 2011 23:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ken iemand die in Zuid-Frankrijk woont en de week ervoor in ieder geval in Nederland zit (ik weet niet precies wanneer ze teruggaat), ik kan vragen of je eventueel een stuk mee zou kunnen rijden als het uitkomt?
Mythe denk ik.. Op 1 na hadden ze allemaal lang haar, mijn exenquote:Op maandag 28 maart 2011 00:32 schreef amenth het volgende:
is het een mythe dat 1 vrouw van een lesbisch stel in 9 van de 10 gevallen een pittig kapsel heeft?
Dus jij was degene met het korte pittige kapsel?quote:Op maandag 28 maart 2011 00:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mythe denk ik.. Op 1 na hadden ze allemaal lang haar, mijn exen
Bwehe nee ook nietquote:Op maandag 28 maart 2011 00:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dus jij was degene met het korte pittige kapsel?
Ik heb tien jaar lang een paardenstaart gehad. Nu is het soms zo kort dat het van veraf kaal lijktquote:Op maandag 28 maart 2011 00:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bwehe nee ook niet![]()
Heb t altijd halflang tot lang.. Ik kan er geen afstand van doen
Nou, niet ECHT kaal... Niet bij mij. Maar ben zo blij met kort...quote:
Ik dacht altijd dat mijn haar niet geschikt was voor kort, maar dat viel mee. En ik moest even tegen de juiste kapper oplopen.quote:Op maandag 28 maart 2011 02:56 schreef Vanyel het volgende:
Waarom zo lang gewacht dan?
Ik ga t binnenkort ook weer afknippen. Ik heb nieuwe wax die daarom smeekt.
*Pok*quote:Op maandag 28 maart 2011 02:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat mijn haar niet geschikt was voor kort, maar dat viel mee. En ik moest even tegen de juiste kapper oplopen.
Ik gaf hem carte blanche.quote:
Mijn maandelijkse hormooncyclus is een wekelijkse geworden, maar ik zei het eigenlijk gewoon voor de grap.quote:
Nee hoor, op mijn piek ben ik net zo emotioneel als in mijn dal. Hormonen hadden en hebben heel weinig invloed op mijn emoties/humeur.quote:
Jammer.quote:Op maandag 28 maart 2011 07:52 schreef wonderer het volgende:
Hee Skunk, mijn kennis rijdt de 17e al terug
Juist omdat het paasweekend is wordt het dat weekend. Ik neem twee extra vrije dagen op erna, ik vlieg de 27e terug voor maar 80 euro. Maar ervoor wil ik eigenlijk geen extra dagen op hoeven nemen. De these moet wel af.quote:Op maandag 28 maart 2011 07:58 schreef lezzer het volgende:
Ik ben gisteren met de bus terug gekomen vanuit Zuid-Frankrijk.
Dat is een pendeldienst van Sunweb. 19.00u hier op stappen, 8.00u daar. Terug, opstappen om 20.00u en dan om 8.00u 's ochtends hier.
Dat zijn volgens mij wel ideale tijden, wie weet kun je daar ook gewoon een plek boeken. Die hele reis kost geen bal, dus wie weet is het inclusief verblijf zelfs nog goedkoper dan de trein.
Nou is het vooral lastig omdat het het paasweekend is. Een andere dag is zeker echt geen mogelijkheid? Scheelt het niet al heel veel als je op donderdag vliegt ipv vrijdag? Of beter nog, woensdag?
Mjoahquote:
Rauwe uiquote:Op maandag 28 maart 2011 12:14 schreef Bakfiets. het volgende:
Wie werkt er nou huilend tosti's naar binnen? Wat stop je in godsnaam tussen die boterhammen?![]()
Ik heb trouwens ook wel zin in tosti's. Of chocolade.![]()
Dit is mijn standaard maandag-video. Missy Higgins is
Wat ontzettend lesbisch verantwoord van je.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:19 schreef Dqod het volgende:
Ff je clipje kijken btw.. Ik luister nu deez'
Wat is er anders aan pantosti's? Zijn die magischer?quote:Op maandag 28 maart 2011 12:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Rauwe ui![]()
![]()
![]()
Nee hoor, het was slechts een fopje
Tosti's zijn geniaal, ik ga pantosti's maken
Maar i.c.m chocolade lijkt het me niet zo lekker.. Wellicht dat ik NA het eten, rond een uur of half 2 wel ff chocola ga zoeken
Lolquote:Op maandag 28 maart 2011 12:22 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Wat ontzettend lesbisch verantwoord van je.
[..]
Wat is er anders aan pantosti's? Zijn die magischer?
True, maar dan moet je eigenlijk kaiserbolletjes kopen, lossnijden, kaas er op, oven in en daar dan sambal opquote:Op maandag 28 maart 2011 12:36 schreef Bakfiets. het volgende:
Tosti's met sambal zijn lekker, maar niet als je daarna in je ogen wrijft.![]()
Hmmm zo lekker goudbruinquote:Op maandag 28 maart 2011 12:47 schreef wonderer het volgende:
Pantosti'sDat knapperige brood... mmm...
Die moet ik zienquote:Op maandag 28 maart 2011 12:45 schreef Bakfiets. het volgende:
http://onedayforher.nl/?T(...)kn=promo1web&4dsid=1
Voor de geïnteresseerden.
Bij mij zijn die altijd veel vetter dus lekkerder en het duurt langer om ze klaar te maken.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:22 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Wat ontzettend lesbisch verantwoord van je.
[..]
Wat is er anders aan pantosti's? Zijn die magischer?
Dat dus.. en doordat ze lekker vet zijn, is het dus ook niet van die droge meuk a la tosti ijzer tostiquote:Op maandag 28 maart 2011 13:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bij mij zijn die altijd veel vetter dus lekkerder en het duurt langer om ze klaar te maken.
Nja ik bedoelde eigenlijk meer in vergelijking met pantosti'squote:Op maandag 28 maart 2011 14:00 schreef Vanyel het volgende:
Als je maar genoeg kaas gebruikt is je tostiijzertosti ook niet droog hoor.
Nee, het mocht sowieso niet. Het was rijbewijsintrekwaardigquote:
[ Bericht 19% gewijzigd door lezzer op 28-03-2011 15:41:59 ]
Ik duim voor Dottir.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:32 schreef Vanyel het volgende:
Sorry, met wat anders bezig. Dottir is niet lekker en had vannacht ademstops, huisarts geweest, die heeft overlegd met de kinderarts en die wil ons zo'n beetje nu naar het ziekenhuis laten komen voor tests op RSvirus (wat ik verder niet ken, maar tests en ziekenhuis gaan slecht samen met mijn Dottir).
Ga je er nou naar toe of niet?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:16 schreef Vanyel het volgende:
Ja kan ook zomaar niks zijn, maar dat moeten we afwachten.
Ik zit er al anderhalf uur joh. Ook bij mn vorige post al.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:33 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ga je er nou naar toe of niet?
Ik las dat het iets was als een heftige verkoudheid, maar dat ze er wel wat aan over kan houden?
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:39 schreef Bakfiets. het volgende:
Dqod doet eng op mijn fobo.Ze typt dingen en verstuurt ze dan ook nog.
![]()
En ik heb hoofdpijn en last van mijn buis van Eustachius.
Ga ik nou dood?
Oh getver doet ze dat nog steeds?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:50 schreef Vanyel het volgende:
Nee nu zitten we vooral op uitslagen te wachten en te kijken hoe ze steeds ff niet ademt.
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:50 schreef Vanyel het volgende:
Nee nu zitten we vooral op uitslagen te wachten en te kijken hoe ze steeds ff niet ademt.
Moeten we langs komen om te steunen en te knuffelen?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:50 schreef Vanyel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ksssttttquote:
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:57 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Moeten we langs komen om te steunen en te knuffelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Kssstttt
Of van een afstandje?quote:Op maandag 28 maart 2011 19:57 schreef Bakfiets. het volgende:
Moeten we langs komen om te steunen en te knuffelen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Awww, dat vind ik alleraardigst van jequote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:04 schreef lezzer het volgende:
OMG ben jij een Mia fan?Mia; ja, Jenny; neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Mogen jullie daar blijven slapen?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:28 schreef Vanyel het volgende:
Ja best kut. Een nachtje is ook nog eens meestal 24 uur, dus gaat nog een tijdje duren.
Moet ik die arts klappen?quote:
Dan heb je ons overdag en Wonderer 's nachts.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:28 schreef Vanyel het volgende:
Ja best kut. Een nachtje is ook nog eens meestal 24 uur, dus gaat nog een tijdje duren.
misschien beter de vrouw!quote:
quote:[..]
Dan heb je ons overdag en Wonderer 's nachts.
Morgen maak ik roerbakmie vind ikquote:Op maandag 28 maart 2011 21:13 schreef Vanyel het volgende:
Hoera
Wie komt zn zelfgekookte prutje brengen? Of veel frikadellen?
Dit ja.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:17 schreef lezzer het volgende:
Als ik in je stad zou wonen zou ik trouwens écht wat komen brengen.
Oh, dan moet ik even bijkopenquote:
Huhhhh? O_oquote:Op maandag 28 maart 2011 21:18 schreef lezzer het volgende:
Wanneer gaan jullie daten trouwens?
Dqod en Fiets?
Oh Fuck. Te laatquote:Op maandag 28 maart 2011 21:15 schreef wonderer het volgende:
Bezorgen ze geen pizza in het ziekenhuis?
Ik doe er misschien 1,5 uur over. Van deur tot deur.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:18 schreef lezzer het volgende:
Tegen de tijd dat ik er ben ben je allang van je graat gegaan ben ik bang
Ik ben dit niet meer gewend hoor.. Beetje van m'n spreekwoordelijke sokken geblazenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:19 schreef Bakfiets. het volgende:
Daten is voor oude mensen.Wij hebben gewoon Multi-night Stands.
En krijgen we daar dan een uitgebreid verslag van?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:19 schreef Bakfiets. het volgende:
Daten is voor oude mensen.Wij hebben gewoon Multi-night Stands.
Sollyquote:
Video ook goed?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:20 schreef lezzer het volgende:
[..]
En krijgen we daar dan een uitgebreid verslag van?
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben dit niet meer gewend hoor.. Beetje van m'n spreekwoordelijke sokken geblazen
Warm welkom wel.. Dat zeker..quote:
Gewoon of BluRay? Ik kan ook wel een 3D camera regelen?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:22 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, als het niet te veel gedoe is, graag
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:23 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Gewoon of BluRay? Ik kan ook wel een 3D camera regelen?
gewoon alle mogelijkheden benutten.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:23 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Gewoon of BluRay? Ik kan ook wel een 3D camera regelen?
Wie zal het zeggen. En in fobo staat 1893, dus dan zou ik 117 zijn.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:25 schreef Dqod het volgende:
Wacht wat? Is bakfiets <18?
Nvm.. Zie het nu in t fobo.. OHHHHH hihihi
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:25 schreef lezzer het volgende:
[..]
gewoon alle mogelijkheden benutten.
Wel even zeggen dat je 18 bent he
Anders krijgen we dat gedoe.Ik snap dat het een grapje is, lieverd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had nogmaals een edit.. Nu ben ik naast dat ik van mijn sokken ben geblazen ook nog eens van mijn a proposquote:Op maandag 28 maart 2011 21:27 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Wie zal het zeggen. En in fobo staat 1893, dus dan zou ik 117 zijn.
[..]
Ik snap dat het een grapje is, lieverd.
Zolang je maar niet van je voetstuk valt.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Had nogmaals een edit.. Nu ben ik naast dat ik van mijn sokken ben geblazen ook nog eens van mijn a propos
Komt wel goed.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Had nogmaals een edit.. Nu ben ik naast dat ik van mijn sokken ben geblazen ook nog eens van mijn a propos
Oh echt, als je 20 jaar ouder was en ik single, dan zou ik het wel wetenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:29 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Komt wel goed.![]()
En Brigitte Kaandorp op Ned 3.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik doe mijn uiterste bestquote:Op maandag 28 maart 2011 21:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zolang je maar niet van je voetstuk valt.
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:30 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh echt, als je 20 jaar ouder was en ik single, dan zou ik het wel weten
Wie gaat er sms-en?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:31 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
![]()
Oooh je kunt 12 kaarten winnen voor Brigitte's nieuwe show.
Verschillende goede doelen in Nederland. Van achterstandskinderen(?) tot de Alzheimer stichting.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:34 schreef lezzer het volgende:
Ik weet niet eens waar deze actie voor is
Ga eens bollen pellen danquote:Op maandag 28 maart 2011 21:35 schreef Bakfiets. het volgende:
"De jeugd" heeft niet zo veel geld als jij.Met je vakanties.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die knoppen er af plukken.. Onder het mom van "bukk'n en plukk'n"quote:Op maandag 28 maart 2011 21:43 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat dat is
Ik kom uit "aardbeienplukland".
Waarom zou je dat doen?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die knoppen er af plukken.. Onder het mom van "bukk'n en plukk'n"
[ afbeelding ]
Ik was jong eh.. Centjesquote:
Ik weet eigenlijk heul niet wat ze met die knoppen deden O_oquote:Op maandag 28 maart 2011 21:48 schreef lezzer het volgende:
ja voor de centen, dat snap ik, maar ik bedoel eigenlijk "het nut van het werk".
Aardbeienplukken is niet fijn. Op de knieën door die aardbeienbedden
Vroeger was alles be...eh, slechter?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:49 schreef lezzer het volgende:
Die dingen lijken tegenwoordig op hoogte te groeien, maar vroeger dus niet he...
[ afbeelding ]
Echt, wat dat betreft slechter.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vroeger was alles be...eh, slechter?
Bwehehe herkenbaar.. Ik vond die lelies ook al hoger.. Maar dat kan ook aan mij liggenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:49 schreef lezzer het volgende:
Die dingen lijken tegenwoordig op hoogte te groeien, maar vroeger dus niet he...
[ afbeelding ]
Kassen zijn veel te warmquote:Op maandag 28 maart 2011 21:52 schreef Bakfiets. het volgende:
Kassenwerk heb ik ook een tijdje gedaan.Met mijn kakker-neefjes.
Heb je ze geslagen?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:54 schreef lezzer het volgende:
Ik was altijd jaloers op die mensen die dingen mochten plukken waarvoor je niet hoefde te bukken.
Da's beter jaquote:Op maandag 28 maart 2011 21:59 schreef lezzer het volgende:
Nee, ik heb een krantenwijk genomen toen ik eenmaal 15 was.
Laatst ging mijn internet kapot en toen heb ik de hele dag woest voor me uitgestaard en naar iedereen gegild. Forever addicted.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:12 schreef Dqod het volgende:
Als mijn internet dood gaat word ik ont-zet-tend woest
Dat dus eh.. Omg ik heb het nodig.. Vooral 's avondsquote:Op maandag 28 maart 2011 22:14 schreef Bakfiets. het volgende:
Trusten Lezzer.
[..]
Laatst ging mijn internet kapot en toen heb ik de hele dag woest voor me uitgestaard en naar iedereen gegild. Forever addicted.
Nogmaals succesquote:Op maandag 28 maart 2011 22:14 schreef Vanyel het volgende:
Hij was verpieterd. Nu spullen halen thuis, dus k neem een bakkie andijviestamp mee. Honger.
Volgens mij gaat het hier best snel (iig voor deze scquote:
Mijn hele studie is er op gebaseerd. Dus ik kan echt niet zonder.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat dus eh.. Omg ik heb het nodig.. Vooral 's avonds
Noem het een passie
Jep, je hebt het een boost gegeven.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:17 schreef Dqod het volgende:
Volgens mij gaat het hier best snel (iig voor deze sc)
Wie?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:14 schreef Vanyel het volgende:
Hij was verpieterd. Nu spullen halen thuis, dus k neem een bakkie andijviestamp mee. Honger.
Is dat goed?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:22 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Mijn hele studie is er op gebaseerd. Dus ik kan echt niet zonder.
[..]
Jep, je hebt het een boost gegeven.
Ik zit in de pornoindustrie.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is dat goed?
Ohh en wat doe je dan als ik vragen mag?
Oh jaquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:28 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik zit in de pornoindustrie.
KinkySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Andijvielasagna? Eew.quote:
Klinkt niet echt superdupersmakelijk neequote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
KinkyZoek je een studie dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanaf volgend jaar wel weer ja.. Maar ik ben er nog niet helemaal uit iddquote:
Liefst iets in de talen.. Liefst ook nog eens voornamelijk iets met de spaanse en engelse taal..quote:
Oeh, leuk. Ik heb Engels willen studeren, maar geen docente willen worden, dus dat had niet nut gehad. Tegenwoordig hebben Nederlanders niet zo veel behoefte meer aan tolken Engels, namelijk.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Liefst iets in de talen.. Liefst ook nog eens voornamelijk iets met de spaanse en engelse taal..
Welkom bij de club.quote:Op maandag 28 maart 2011 22:53 schreef Dqod het volgende:
Maar hostess/reisleidster lijkt me dan niet zo heeeeeel super.. Ben een beetje "autistisch" volgens de fok normen
Maar eigenlijk ben ik dus niet zo heel erg een people person
Ik ben afgeleidquote:Op maandag 28 maart 2011 22:58 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Oeh, leuk. Ik heb Engels willen studeren, maar geen docente willen worden, dus dat had niet nut gehad. Tegenwoordig hebben Nederlanders niet zo veel behoefte meer aan tolken Engels, namelijk.
[..]
Welkom bij de club.
Mijn kamer is goed genoeg u_uquote:
quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:32 schreef Vanyel het volgende:
Sorry, met wat anders bezig. Dottir is niet lekker en had vannacht ademstops, huisarts geweest, die heeft overlegd met de kinderarts en die wil ons zo'n beetje nu naar het ziekenhuis laten komen voor tests op RSvirus (wat ik verder niet ken, maar tests en ziekenhuis gaan slecht samen met mijn Dottir).
Liggen in bed nu.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:49 schreef Bakfiets. het volgende:
Dat is mooi.
Kun je niet ergens even gaan liggen dan? Dat vrouw V. even oplet.
Queen of denialquote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ooow Vanyel kind. Je doet zo relaxed. Ben je dat ook? Ik schrik er van moek eerlijk zeggen hoor.
Aaaw hit 'em Dottir!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 03:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Queen of denial
Er is toch heus niks en ze houden ons hier voor de zekerheid en geruststelling.
Kind is niet helemaal lekker, maar drinkt ok en ergert zich fijn aan t kleine bakkie waar ze in ligt (verpleging krijgt steeds alarm van hoge hartslag omdat ze ligt te maaien en in de snoertjes blijft steken).
Fiets, Vanyel is weer wakker, niet nog.
Op zich, de vorige keer kwam jij niet opdagen geloof ik toch?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 06:57 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb vandaag weer een verplicht gesprek met mijn projectgroep. Ze hebben nog niet gereageerd, dus als ze niet komen dan ga ik schreeuwen.
Jij mist de spoilers natuurlijk.quote:
Dat zou wel grappig zijn want ik zit dus te dubben of ik de hoofdpersoon moet laten doodgaanquote:Op dinsdag 29 maart 2011 07:22 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat over het verhaal van Wonderer gaat?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 07:25 schreef Vanyel het volgende:
Wrom is lezzer blij?
W, ik vond t juist rot dat je geen eind wist.
Hmmz. Hopelijk is de uitslag okee. Dit soort dingen zijn kut.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 07:24 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben ook best tevree. Ze deed t goed vannacht. Wel een beetje nattig aan t hoesten, dus de test is nog wel interessant.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 07:21 schreef lezzer het volgende:
[..]
Op zich, de vorige keer kwam jij niet opdagen geloof ik toch?![]()
Ja, maar toen heb ik wel mijn best gedaan. Ik ben naar alles behalve één ding geweest, terwijl de rest gemiddeld maar de helft heeft gezien/gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook begrijpelijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 07:22 schreef lezzer het volgende:
[..]
Jawel, heel erg, maar ik was even blij voor mezelf
En sowieso ben jij leuker, dus inderdaad, het is erger voor jou.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 07:27 schreef Bakfiets. het volgende:
Goedzo Wonderer en pa van Lezzer.
[..]
Ja, maar toen heb ik wel mijn best gedaan. Ik ben naar alles behalve één ding geweest, terwijl de rest gemiddeld maar de helft heeft gezien/gedaan.
Ik las lekker...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 07:29 schreef lezzer het volgende:
[..]
En sowieso ben jij leuker, dus inderdaad, het is erger voor jou.
Dus als ze niet komen opdagen KOMEN WE KLAPPEN
Heb je wel eens foto's van Fiets gezien?quote:
Ok, ik zal maar niet zeggen dat het een half uur geleden wasquote:Op dinsdag 29 maart 2011 07:36 schreef Vanyel het volgende:
Klappen is de bom en ik bar eerlijk gezegd wel gelezen van je pa maar dat was alweer zo lang gelee dat ik het vergeten was.
Goh, wat vroeg voor jouw doen lately!quote:
Dat wissik wel, maar ben een beetje moe en gepreoccupeerd.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 07:41 schreef lezzer het volgende:
Ok, ik zal maar niet zeggen dat het een half uur geleden was![]()
Het is je vergeven hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat wissik wel, maar ben een beetje moe en gepreoccupeerd.
Ewww karnemelk!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:08 schreef Vanyel het volgende:
Zijn we weer
Test is afgeblazen omdat het goed met haar gaat. We mogen ws om 1 uur naar huis. Dan gaat ze maar eens uitgebreid in bad want ze ruikt naar een karnemelkfabriek (nee, melk komt niet uit een fabriek, maar toch).
Nee het is een vrouwtjequote:
Nee, ik ben gewoon geen ochtendmensen ben al een paar uur wakker nu.. Alleen in m'n hoofd nog niet
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |