Mythe denk ik.. Op 1 na hadden ze allemaal lang haar, mijn exenquote:Op maandag 28 maart 2011 00:32 schreef amenth het volgende:
is het een mythe dat 1 vrouw van een lesbisch stel in 9 van de 10 gevallen een pittig kapsel heeft?
Dus jij was degene met het korte pittige kapsel?quote:Op maandag 28 maart 2011 00:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mythe denk ik.. Op 1 na hadden ze allemaal lang haar, mijn exen
Bwehe nee ook nietquote:Op maandag 28 maart 2011 00:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dus jij was degene met het korte pittige kapsel?
Ik heb tien jaar lang een paardenstaart gehad. Nu is het soms zo kort dat het van veraf kaal lijktquote:Op maandag 28 maart 2011 00:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bwehe nee ook niet![]()
Heb t altijd halflang tot lang.. Ik kan er geen afstand van doen
Nou, niet ECHT kaal... Niet bij mij. Maar ben zo blij met kort...quote:
Ik dacht altijd dat mijn haar niet geschikt was voor kort, maar dat viel mee. En ik moest even tegen de juiste kapper oplopen.quote:Op maandag 28 maart 2011 02:56 schreef Vanyel het volgende:
Waarom zo lang gewacht dan?
Ik ga t binnenkort ook weer afknippen. Ik heb nieuwe wax die daarom smeekt.
*Pok*quote:Op maandag 28 maart 2011 02:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat mijn haar niet geschikt was voor kort, maar dat viel mee. En ik moest even tegen de juiste kapper oplopen.
Ik gaf hem carte blanche.quote:
Mijn maandelijkse hormooncyclus is een wekelijkse geworden, maar ik zei het eigenlijk gewoon voor de grap.quote:
Nee hoor, op mijn piek ben ik net zo emotioneel als in mijn dal. Hormonen hadden en hebben heel weinig invloed op mijn emoties/humeur.quote:
Jammer.quote:Op maandag 28 maart 2011 07:52 schreef wonderer het volgende:
Hee Skunk, mijn kennis rijdt de 17e al terug
Juist omdat het paasweekend is wordt het dat weekend. Ik neem twee extra vrije dagen op erna, ik vlieg de 27e terug voor maar 80 euro. Maar ervoor wil ik eigenlijk geen extra dagen op hoeven nemen. De these moet wel af.quote:Op maandag 28 maart 2011 07:58 schreef lezzer het volgende:
Ik ben gisteren met de bus terug gekomen vanuit Zuid-Frankrijk.
Dat is een pendeldienst van Sunweb. 19.00u hier op stappen, 8.00u daar. Terug, opstappen om 20.00u en dan om 8.00u 's ochtends hier.
Dat zijn volgens mij wel ideale tijden, wie weet kun je daar ook gewoon een plek boeken. Die hele reis kost geen bal, dus wie weet is het inclusief verblijf zelfs nog goedkoper dan de trein.
Nou is het vooral lastig omdat het het paasweekend is. Een andere dag is zeker echt geen mogelijkheid? Scheelt het niet al heel veel als je op donderdag vliegt ipv vrijdag? Of beter nog, woensdag?
Mjoahquote:
Rauwe uiquote:Op maandag 28 maart 2011 12:14 schreef Bakfiets. het volgende:
Wie werkt er nou huilend tosti's naar binnen? Wat stop je in godsnaam tussen die boterhammen?![]()
Ik heb trouwens ook wel zin in tosti's. Of chocolade.![]()
Dit is mijn standaard maandag-video. Missy Higgins is
Wat ontzettend lesbisch verantwoord van je.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:19 schreef Dqod het volgende:
Ff je clipje kijken btw.. Ik luister nu deez'
Wat is er anders aan pantosti's? Zijn die magischer?quote:Op maandag 28 maart 2011 12:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Rauwe ui![]()
![]()
![]()
Nee hoor, het was slechts een fopje
Tosti's zijn geniaal, ik ga pantosti's maken
Maar i.c.m chocolade lijkt het me niet zo lekker.. Wellicht dat ik NA het eten, rond een uur of half 2 wel ff chocola ga zoeken
Lolquote:Op maandag 28 maart 2011 12:22 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Wat ontzettend lesbisch verantwoord van je.
[..]
Wat is er anders aan pantosti's? Zijn die magischer?
True, maar dan moet je eigenlijk kaiserbolletjes kopen, lossnijden, kaas er op, oven in en daar dan sambal opquote:Op maandag 28 maart 2011 12:36 schreef Bakfiets. het volgende:
Tosti's met sambal zijn lekker, maar niet als je daarna in je ogen wrijft.![]()
Hmmm zo lekker goudbruinquote:Op maandag 28 maart 2011 12:47 schreef wonderer het volgende:
Pantosti'sDat knapperige brood... mmm...
Die moet ik zienquote:Op maandag 28 maart 2011 12:45 schreef Bakfiets. het volgende:
http://onedayforher.nl/?T(...)kn=promo1web&4dsid=1
Voor de geïnteresseerden.
Bij mij zijn die altijd veel vetter dus lekkerder en het duurt langer om ze klaar te maken.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:22 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Wat ontzettend lesbisch verantwoord van je.
[..]
Wat is er anders aan pantosti's? Zijn die magischer?
Dat dus.. en doordat ze lekker vet zijn, is het dus ook niet van die droge meuk a la tosti ijzer tostiquote:Op maandag 28 maart 2011 13:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bij mij zijn die altijd veel vetter dus lekkerder en het duurt langer om ze klaar te maken.
Nja ik bedoelde eigenlijk meer in vergelijking met pantosti'squote:Op maandag 28 maart 2011 14:00 schreef Vanyel het volgende:
Als je maar genoeg kaas gebruikt is je tostiijzertosti ook niet droog hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |