misschien beter de vrouw!quote:
quote:[..]
Dan heb je ons overdag en Wonderer 's nachts.
Morgen maak ik roerbakmie vind ikquote:Op maandag 28 maart 2011 21:13 schreef Vanyel het volgende:
Hoera
Wie komt zn zelfgekookte prutje brengen? Of veel frikadellen?
Dit ja.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:17 schreef lezzer het volgende:
Als ik in je stad zou wonen zou ik trouwens écht wat komen brengen.
Oh, dan moet ik even bijkopenquote:
Huhhhh? O_oquote:Op maandag 28 maart 2011 21:18 schreef lezzer het volgende:
Wanneer gaan jullie daten trouwens?
Dqod en Fiets?
Oh Fuck. Te laatquote:Op maandag 28 maart 2011 21:15 schreef wonderer het volgende:
Bezorgen ze geen pizza in het ziekenhuis?
Ik doe er misschien 1,5 uur over. Van deur tot deur.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:18 schreef lezzer het volgende:
Tegen de tijd dat ik er ben ben je allang van je graat gegaan ben ik bang
Ik ben dit niet meer gewend hoor.. Beetje van m'n spreekwoordelijke sokken geblazenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:19 schreef Bakfiets. het volgende:
Daten is voor oude mensen.Wij hebben gewoon Multi-night Stands.
En krijgen we daar dan een uitgebreid verslag van?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:19 schreef Bakfiets. het volgende:
Daten is voor oude mensen.Wij hebben gewoon Multi-night Stands.
Sollyquote:
Video ook goed?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:20 schreef lezzer het volgende:
[..]
En krijgen we daar dan een uitgebreid verslag van?
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben dit niet meer gewend hoor.. Beetje van m'n spreekwoordelijke sokken geblazen
Warm welkom wel.. Dat zeker..quote:
Gewoon of BluRay? Ik kan ook wel een 3D camera regelen?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:22 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, als het niet te veel gedoe is, graag
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:23 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Gewoon of BluRay? Ik kan ook wel een 3D camera regelen?
gewoon alle mogelijkheden benutten.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:23 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Gewoon of BluRay? Ik kan ook wel een 3D camera regelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie zal het zeggen. En in fobo staat 1893, dus dan zou ik 117 zijn.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:25 schreef Dqod het volgende:
Wacht wat? Is bakfiets <18?
Nvm.. Zie het nu in t fobo.. OHHHHH hihihi
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:25 schreef lezzer het volgende:
[..]
gewoon alle mogelijkheden benutten.
Wel even zeggen dat je 18 bent he
Anders krijgen we dat gedoe.Ik snap dat het een grapje is, lieverd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Had nogmaals een edit.. Nu ben ik naast dat ik van mijn sokken ben geblazen ook nog eens van mijn a proposquote:Op maandag 28 maart 2011 21:27 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Wie zal het zeggen. En in fobo staat 1893, dus dan zou ik 117 zijn.
[..]
Ik snap dat het een grapje is, lieverd.
Zolang je maar niet van je voetstuk valt.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Had nogmaals een edit.. Nu ben ik naast dat ik van mijn sokken ben geblazen ook nog eens van mijn a propos
Komt wel goed.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Had nogmaals een edit.. Nu ben ik naast dat ik van mijn sokken ben geblazen ook nog eens van mijn a propos
Oh echt, als je 20 jaar ouder was en ik single, dan zou ik het wel wetenquote:Op maandag 28 maart 2011 21:29 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Komt wel goed.![]()
En Brigitte Kaandorp op Ned 3.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik doe mijn uiterste bestquote:Op maandag 28 maart 2011 21:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zolang je maar niet van je voetstuk valt.
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:30 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh echt, als je 20 jaar ouder was en ik single, dan zou ik het wel weten
Wie gaat er sms-en?quote:Op maandag 28 maart 2011 21:31 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
![]()
Oooh je kunt 12 kaarten winnen voor Brigitte's nieuwe show.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Verschillende goede doelen in Nederland. Van achterstandskinderen(?) tot de Alzheimer stichting.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:34 schreef lezzer het volgende:
Ik weet niet eens waar deze actie voor is
Ga eens bollen pellen danquote:Op maandag 28 maart 2011 21:35 schreef Bakfiets. het volgende:
"De jeugd" heeft niet zo veel geld als jij.Met je vakanties.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |