Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Dat is wel klotequote:Op zondag 27 maart 2011 13:42 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Zit alleen nog ff te wachten tot m'n matroosje zover is dat hij mee kan ......
Bleek nog wat schoolwerk niet af te hebben
Dankjequote:Op zondag 27 maart 2011 13:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik kon hem niet betalen
[..]
Ik zeg niets meer
Buiten kijken, vanuit het zwembadjequote:Op zondag 27 maart 2011 13:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, binnen achter de tv
F1 jeweetz
Oh, dat neemt mijn vader altijd op omdat ie overdag wel wat beters te doen heeftquote:Op zondag 27 maart 2011 13:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, binnen achter de tv
F1 jeweetz
Op naar de 15quote:Op zondag 27 maart 2011 13:45 schreef DaMart het volgende:
Wiki is bijgewerkt!
En wel een unicum, de laatste 11 topics zijn door 11 verschillende mensen geopend nu.
quote:Op zondag 27 maart 2011 13:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, dat neemt mijn vader altijd op omdat ie overdag wel wat beters te doen heeft![]()
Valt wel mee hoor, geduld is een schoone zaak ........quote:
Hee joh, zijn woordenquote:Op zondag 27 maart 2011 13:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Wil je nou zeggen dat ik niks beters te doen heb?
Zei m'n achterneefje altijdquote:
doei Friemelfritselaarquote:Op zondag 27 maart 2011 13:49 schreef friemelaar het volgende:
OK , we gaan knutselen....... Tot later
Ze rijden nu in Australie dus als ze daar 's middags willen rijden is het hier nog 's ochtendsquote:Op zondag 27 maart 2011 13:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wanneer was dat dan?
En welke zender?
Have Funquote:Op zondag 27 maart 2011 13:49 schreef friemelaar het volgende:
om 8 uur (7 uur voorbeschouwing) op RTL7, maar ik kijk altijd op de BBC, omdat ik Olav Mol niet kan uitstaanquote:Op zondag 27 maart 2011 13:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wanneer was dat dan?
En welke zender?
Friemel gaat friemelenquote:Op zondag 27 maart 2011 13:49 schreef friemelaar het volgende:
Ok, lekker vroegquote:Op zondag 27 maart 2011 13:50 schreef Muck het volgende:
[..]
om 8 uur (7 uur voorbeschouwing) op RTL7, maar ik kijk altijd op de BBC, omdat ik Olav Mol niet kan uitstaan
Ze dumpen jou daar toch ookquote:Op zondag 27 maart 2011 13:53 schreef RockNijntje het volgende:
Ouders die je slaapkamer als opslagplaats gebruiken
11 april is beterderderquote:Op zondag 27 maart 2011 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
10 april moeten ze naar Maleisie en rijden ze om 10:00
Ze willen juist dat ik meer uit die kamer komquote:
Wel logisch als het in Australië is hè?quote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 13:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze willen juist dat ik meer uit die kamer komHet heet voortaan nummer 16a
Hoelaat?quote:Op zondag 27 maart 2011 13:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Wel logisch als het in Australië is hè?
Ik zal maar niet zeggen hoe vroeg je op moet voor de GP van Maleisië
De buren hebben het overgenomen voor hun zoon die altijd op zijn kamer zitquote:
Wanneer ben jij eigenlijk jarig?quote:
Dat ben ik ook wel eens.quote:
Stom zeg, wanneer mogen wij je feestje komen vieren?quote:Op zondag 27 maart 2011 14:07 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben volgende week vrijdag jarigmoet die dag alleen wel tot 22u werken..
Ik heb mijn verjaardag helemaal niet gevierdquote:Op zondag 27 maart 2011 14:07 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben volgende week vrijdag jarigmoet die dag alleen wel tot 22u werken..
als het lekker bbqweer isquote:Op zondag 27 maart 2011 14:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Stom zeg, wanneer mogen wij je feestje komen vieren?
Hoezo niet?quote:
Nu dusquote:Op zondag 27 maart 2011 14:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als het lekker bbqweer isik wil dit jaar n zomers feestje
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 27 maart 2011 14:12 schreef DaMart het volgende:
Over verjaardagen gesproken, ik ga maar eens een kop verjaardagsthee maken.
ik vorig jaar ook niet, en begin ook altijd te laat met plannenquote:Op zondag 27 maart 2011 14:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb mijn verjaardag helemaal niet gevierd
hoiquote:Op zondag 27 maart 2011 14:12 schreef TheFamousMan het volgende:
Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuu
Ik ben op een rotdag jarig, dus ik vier altijd mijn ....1/2e verjaardag.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vorig jaar ook niet, en begin ook altijd te laat met plannenik bedacht me net pas dat t al bijna de 8e is... Alweer veel te laat om mensen uit te nodigen
Je zei komtquote:Op zondag 27 maart 2011 14:15 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn familie komt niet meer sinds vorig jaar.
Dit jaar wordt ik 20
op schrikkeldag?quote:Op zondag 27 maart 2011 14:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben op een rotdag jarig, dus ik vier altijd mijn ....1/2e verjaardag.
Dan kunnen we lekker buiten zitten en sateetjes eten enzo
Broekiequote:Op zondag 27 maart 2011 14:15 schreef pgrferrari het volgende:
Dit jaar wordt ik 20
Mucksatéquote:Op zondag 27 maart 2011 14:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben op een rotdag jarig, dus ik vier altijd mijn ....1/2e verjaardag.
Dan kunnen we lekker buiten zitten en sateetjes eten enzo
Ik al weer 25quote:Op zondag 27 maart 2011 14:15 schreef pgrferrari het volgende:
Dit jaar wordt ik 20
Hey GFquote:
Vind ik wel.Alles onder de 30 is een broekie/snotneus whateverquote:
Wat jij vind breng je maar naar de Politiequote:Op zondag 27 maart 2011 14:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vind ik wel.Alles onder de 30 is een broekie/snotneus whatever
Als ik een t vind, breng ik hem niet naar de politie maar plak hem achter de d van vindquote:Op zondag 27 maart 2011 14:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat jij vind breng je maar naar de Politie
schoonmaakmiddelquote:Op zondag 27 maart 2011 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben ook in 2015 op een zondag jarig
Dan neem je een nieuw account onder de naam BrommerNijntje?quote:
Mar hei heef dizlekziequote:Op zondag 27 maart 2011 14:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ik een t vind, breng ik hem niet naar de politie maar plak hem achter de d van vind
trevquote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 14:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan neem je een nieuw account onder de naam BrommerNijntje?
quote:Op zondag 27 maart 2011 14:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan neem je een nieuw account onder de naam BrommerNijntje?
Niet, het is lisdektiequote:
Nah, op 2 januariquote:
Kom je dit jaar ook?quote:
Dislexie heeft toch niet te maken met een t vergeten te schrijven? Meer toch dat hij woorden anders leestquote:
Wel toch? In ieder geval fijn excuus voor d/t-foutenquote:Op zondag 27 maart 2011 14:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dislexie heeft toch niet te maken met een t vergeten te schrijven? Meer toch dat hij woorden anders leest
Dan is ze deels legaalquote:
Bij mij is het meer met de spelling en grammaticaquote:Op zondag 27 maart 2011 14:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dislexie heeft toch niet te maken met een t vergeten te schrijven? Meer toch dat hij woorden anders leest
quote:Op zondag 27 maart 2011 14:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan is ze deels legaal
[..]
Bij mij is het meer met de spelling en grammatica
Als ik weet wanneer het is en ik kan, dan kom ikquote:Op zondag 27 maart 2011 14:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Nah, op 2 januari
[..]
Kom je dit jaar ook?
Even kijken...quote:Op zondag 27 maart 2011 14:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik weet wanneer het is en ik kan, dan kom ik.
Mag ik ook?quote:Op zondag 27 maart 2011 14:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Nah, op 2 januari
[..]
Kom je dit jaar ook?
Van mij wel hoorquote:
Leukquote:Op zondag 27 maart 2011 14:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Van mij wel hoor
Al moet ik even kijken hoeveel familie en vrienden ik hier kwijt kan....
Ik denk er hard over om het voor KSC apart te doen
Wauww, dan ga ik tegen je opkijkenquote:
Ik zet het alvast in mijn agenda!quote:Op zondag 27 maart 2011 14:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Even kijken...
2 juli
Dat is op een zaterdag en dan word ik precies 25 1/2
Uhh jij wordt volgend jaar ook 16?quote:Op zondag 27 maart 2011 14:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wauww, dan ga ik tegen je opkijken
Lijkt me haast wel handiger, want zondag 3 juli heb ik een fam bbq(weet nog niet of ik daar wel naar toe gaquote:Op zondag 27 maart 2011 14:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Van mij wel hoor
Al moet ik even kijken hoeveel familie en vrienden ik hier kwijt kan....
Ik denk er hard over om het voor KSC apart te doen
Bij jou duurt het nog maar 3 maanden! ik moet gewoon eerst nog op 22 juli 15 worden, en dan nog een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel jaar wachten!quote:Op zondag 27 maart 2011 14:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhh jij wordt volgend jaar ook 16?
Eens met Toek overleggen hoorquote:
Ik ben voorquote:Op zondag 27 maart 2011 14:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Eens met Toek overleggen hoor
Gewoon een hoera-muck-is-jarig/we-willen-sateetjes/housewarming/ander-goed-excuus-feestje
Ach voor je het weet ben je 30, werkeloos, single.. en weet ik allemaal watquote:Op zondag 27 maart 2011 14:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Bij jou duurt het nog maar 3 maanden! ik moet gewoon eerst nog op 22 juli 15 worden, en dan nog een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel jaar wachten!
Dan hebben de vaders die daar zijn geluk of nietquote:Op zondag 27 maart 2011 14:37 schreef DaMart het volgende:
Ik zie nu trouwens dat de Noordwijkmeet voor de slapers samenvalt met vaderdag.
3 maanden tot 11 april? Nahhquote:Op zondag 27 maart 2011 14:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Bij jou duurt het nog maar 3 maanden! ik moet gewoon eerst nog op 22 juli 15 worden, en dan nog een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel jaar wachten!
Werkeloos lijkt me al niks, maar singlequote:Op zondag 27 maart 2011 14:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach voor je het ben je 30, werkeloos, single.. en weet ik allemaal wat
Ik voldoe aan 2 van de 3 criteriaquote:Op zondag 27 maart 2011 14:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach voor je het weet ben je 30, werkeloos, single.. en weet ik allemaal wat
Nou ja, of niet... want dan missen ze het ontbijt op bed van de kinderenquote:Op zondag 27 maart 2011 14:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan hebben de vaders die daar zijn geluk of niet
Ik ben niet anders gewend dan single te zijn, maar eerlijk te zijn, weet ik niet of ik wel een relatie wil. Het is mbt zoiets wel goed zo eigenlijk.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Werkeloos lijkt me al niks, maar singleaah
Hier ook!quote:
Mij lijkt het wel fijnquote:Op zondag 27 maart 2011 14:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben niet anders gewend dan single te zijn, maar eerlijk te zijn, weet ik niet of ik wel een relatie wil. Het is mbt zoiets wel goed zo eigenlijk.
Ik ben ook niets anders gewend, maar ik hoop dit jaar nou toch eindelijk wel eens een relatie te krijgen... want ik wil ook wel ontbijt op bed op vaderdag krijgen over een aantal jaar!quote:Op zondag 27 maart 2011 14:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben niet anders gewend dan single te zijn, maar eerlijk te zijn, weet ik niet of ik wel een relatie wil. Het is mbt zoiets wel goed zo eigenlijk.
De vogeltjes fluiten. zo wil ik het horen, geen kinderen die pokkeherrie makenquote:Op zondag 27 maart 2011 14:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Hier ook!
Ik snap er echt niets van... Ik ben als het mooi weer is regelmatig op het balkon te vinden. De balkons komen allemaal uit op de binnentuintjes hier, maar zowel in de tuintjes als op andere balkons is nooit iemand te bekennen
Hier is het druk zat buiten. Maar er is Circuitrun vandaag, dus de hele straat staat volgeparkeerdquote:Op zondag 27 maart 2011 14:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Hier ook!
Ik snap er echt niets van... Ik ben als het mooi weer is regelmatig op het balkon te vinden. De balkons komen allemaal uit op de binnentuintjes hier, maar zowel in de tuintjes als op andere balkons is nooit iemand te bekennen
Dat zeg ik, het heeft positieve kanten dat je thuis bent maar nu niet dus daardoor wakker worden gemaaktquote:Op zondag 27 maart 2011 14:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, of niet... want dan missen ze het ontbijt op bed van de kinderen.
Jij krijgt heus wel een vriendje hoor, ben daar maar niet bang voor.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mij lijkt het wel fijn![]()
maar als je niet anders gewend bent...
Ik ken er geen een die kans maaktquote:Op zondag 27 maart 2011 14:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij krijgt heus wel een vriendje hoor, ben daar maar niet bang voor.
Ik hoor hier alleen meeuwenquote:Op zondag 27 maart 2011 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De vogeltjes fluiten. zo wil ik het horen, geen kinderen die pokkeherrie maken
Dat zal best ja!quote:Op zondag 27 maart 2011 14:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier is het druk zat buiten. Maar er is Circuitrun vandaag, dus de hele straat staat volgeparkeerd.
Ja, maar kinderen vinden het vaak juist leuk om dan wat voor hun vader te doen, dus als hij er niet is...quote:Op zondag 27 maart 2011 14:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zeg ik, het heeft positieve kanten dat je thuis bent maar nu niet dus daardoor wakker worden gemaakt
Ligt aan de leeftijd van de kidsquote:Op zondag 27 maart 2011 14:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar kinderen vinden het vaak juist leuk om dan wat voor hun vader te doen, dus als hij er niet is....
jij eet al net zoveel als mijquote:
jumjumquote:
Melk en witte ben ik fan vanquote:Op zondag 27 maart 2011 14:46 schreef Muck het volgende:
[..]
jumjum
Ik heb er dit jaar nog geen één op
Dat is het zeker, dus telt voor mij nu nog nietquote:Op zondag 27 maart 2011 14:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, maar het is wel iets om rekening mee te houden voor de mensen met kinderen dus.
Komt wel. Ben maar niet bang. Dadelijk als je naar een andere school gaat, wat meer op stap gaat enzo. Kom je heus wel een leuke jongen tegen.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ken er geen een die kans maakt
Ik ook nietquote:Op zondag 27 maart 2011 14:46 schreef Muck het volgende:
[..]
jumjum
Ik heb er dit jaar nog geen één op
Voor mij ook niet op die manierquote:Op zondag 27 maart 2011 14:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is het zeker, dus telt voor mij nu nog niet
Puur en melkquote:
Je bent ook pas 14, we praten over 3 jaar nog wel eens verderquote:Op zondag 27 maart 2011 14:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geef de witte maar aan mij dan, krijg jij mijn pure en melkchocoladequote:Op zondag 27 maart 2011 14:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Puur en melk
Ik houd niet zo van witte chocola
Ik zou het niet erg vinden als dat op deze school al zou zijn hoorquote:Op zondag 27 maart 2011 14:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Komt wel. Ben maar niet bang. Dadelijk als je naar een andere school gaat, wat meer op stap gaat enzo. Kom je heus wel een leuke jongen tegen.
Puur. Daar zit toch zo'n vulling in?quote:Op zondag 27 maart 2011 14:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Puur en melk
Ik houd niet zo van witte chocola
Okeequote:Op zondag 27 maart 2011 14:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geef de witte maar aan mij dan, krijg jij mijn pure en melkchocolade.
Dacht ik ook, maar toen kwam er ineens een totaal nieuw meisje in m'n leven die bij me op school zat, maar nog nooit eerder had gezien, en toen gebeurde het toch!quote:Op zondag 27 maart 2011 14:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee johquote:Op zondag 27 maart 2011 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Puur. Daar zit toch zo'n vulling in?
zo ging het vroegerquote:Op zondag 27 maart 2011 14:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je bent ook pas 14, we praten over 3 jaar nog wel eens verder
Dit geeft me hoopquote:Op zondag 27 maart 2011 14:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar toen kwam er ineens een totaal nieuw meisje in m'n leven die bij me op school zat, maar nog nooit eerder had gezien, en toen gebeurde het toch!
dat klinkt goedquote:Op zondag 27 maart 2011 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
vrijdag lag er rittersport caramel chocolade bij de proefbakjes van digros. had er 7 van meegepakt ofzo
Welk lijstje?quote:Op zondag 27 maart 2011 14:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Eens kijken hoe lang je lijstje dan is
Jajajajaja, maar het was gewoon supertoevallig, zij stond bij het fietsenhok, en ik dacht, hé, da's een schone dame. Dus ik maakte een hartje met m'n handen naar haar, en zij gaf mij een handkus terug, en ik was totaal verkochtquote:Op zondag 27 maart 2011 14:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit geeft me hoopokee, het moet dan wel een jongen zijn voordat jullie daar opmerkingen over gaan maken
Verschilt per merk, maar meestal hazelnootquote:Op zondag 27 maart 2011 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zit er in groene papier van de paaseitjes?
Oké,quote:Op zondag 27 maart 2011 14:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Verschilt per merk, maar meestal hazelnoot
quote:Op zondag 27 maart 2011 14:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jajajajaja, maar het was gewoon supertoevallig, zij stond bij het fietsenhok, en ik dacht, hé, da's een schone dame. Dus ik maakte een hartje met m'n handen naar haar, en zij gaf mij een handkus terug, en ik was totaal verkocht![]()
En toen volgende dag msn en 06 uitwisselen, afspreken, daten, vragen en vrolijke verkering
Wow, wat een geluk dat het goed uitviel danquote:Op zondag 27 maart 2011 14:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jajajajaja, maar het was gewoon supertoevallig, zij stond bij het fietsenhok, en ik dacht, hé, da's een schone dame. Dus ik maakte een hartje met m'n handen naar haar, en zij gaf mij een handkus terug, en ik was totaal verkocht![]()
En toen volgende dag msn en 06 uitwisselen, afspreken, daten, vragen en vrolijke verkering
Neequote:Op zondag 27 maart 2011 14:53 schreef TheFamousMan het volgende:
Heb je trouwens nog wat splinters gemaakt, Nijner?
Weet je wat ook lekker is? Gevulde boterkoekquote:
Bis Later TMFquote:Op zondag 27 maart 2011 14:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Naja, nu naar m'ntoe, [we hebben vandaag 1,5 maand, feestje dus] tot later!
quote:Op zondag 27 maart 2011 14:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Weet je wat ook lekker is? Gevulde boterkoek
Meisjes zegt iequote:Op zondag 27 maart 2011 14:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Met jongens/meisjes die je al gehad hebt
Dus het ligt aan jou, ik hou alle optie openquote:Op zondag 27 maart 2011 14:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Meisjes zegt ie
Maar eigenlijk heb ik dus geen lijstje, 1e keer was maar 5 dagenik heb alleen heel vaak nee gezegd omdat ik er geen zin in had
quote:Op zondag 27 maart 2011 14:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Naja, nu naar m'ntoe, [we hebben vandaag 1,5 maand, feestje dus] tot later!
Muwhaha dat is beter dan een vriend/vriendinquote:Op zondag 27 maart 2011 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
das ook lekker. Bij kerst Roomboteramandelstaaf en worstjes in bladerdeeg
ook erg lekker jaquote:Op zondag 27 maart 2011 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
das ook lekker. Bij kerst Roomboteramandelstaaf en worstjes in bladerdeeg
Ik heb gewoon allebeiquote:Op zondag 27 maart 2011 14:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Muwhaha dat is beter dan een vriend/vriendin
Hoezo zou die niet meer hoeven dan?quote:Op zondag 27 maart 2011 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet echt ophouden met over eten praten voordat ik de macaroni vanavond niet meer hoef
Wij eten vanavond een kipkrokantschnitzel met gebakken aardappeltjes en een saladequote:Op zondag 27 maart 2011 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet echt ophouden met over eten praten voordat ik de macaroni vanavond niet meer hoef
Hier bakken we 3 platen volquote:Op zondag 27 maart 2011 14:59 schreef Muck het volgende:
[..]
ook erg lekker ja
knakworstjes in croissantdeeg is ook fijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, verrassend leukquote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier bakken we 3 platen vol![]()
[ afbeelding ]
En als het kan kopen wat er gekocht kan wordenquote:Op zondag 27 maart 2011 15:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, verrassend leuk
Deze gaat zelfs met me naar IKEA![]()
Zo zoquote:Op zondag 27 maart 2011 15:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, verrassend leuk
Deze gaat zelfs met me naar IKEA![]()
De kledingkast zit al in elkaarquote:Op zondag 27 maart 2011 15:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
En als het kan kopen wat er gekocht kan worden
Gaat goed daarquote:Op zondag 27 maart 2011 15:03 schreef Muck het volgende:
[..]
De kledingkast zit al in elkaar
En de nachtkastjes nu ook
Op mijn telefoon ookquote:Op zondag 27 maart 2011 15:04 schreef RockNijntje het volgende:
Damn, spoilers openen automatisch met Opera Mini
quote:Op zondag 27 maart 2011 15:04 schreef RockNijntje het volgende:
Damn, spoilers openen automatisch met Opera Mini
Nah, TJ ligt al de halve middag op bedquote:
Nouja, nieuwe pagina dus geen last meerquote:
ah okequote:Op zondag 27 maart 2011 15:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nouja, nieuwe pagina dus geen last meer
Hij was daarvoor al niet zo lekkerquote:Op zondag 27 maart 2011 15:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet je hem ook niet zo hard laten werken
quote:Op zondag 27 maart 2011 15:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Hij was daarvoor al niet zo lekker
Maar ja, halverwege een kledingkast ontdekken dat er een plank ondersteboven zit, heeft vast niet geholpen
mwa, het was een flinke kast met drie deurtjes, dus het wat echt even puzzelenquote:
Maar het is gelukt?quote:Op zondag 27 maart 2011 15:14 schreef Muck het volgende:
[..]
mwa, het was een flinke kast met drie deurtjes, dus het wat echt even puzzelen
Ach ja, zo vermaak je jezelf wel een middagquote:Op zondag 27 maart 2011 15:14 schreef Muck het volgende:
[..]
mwa, het was een flinke kast met drie deurtjes, dus het wat echt even puzzelen
De gevalquote:Op zondag 27 maart 2011 15:16 schreef Ajacied422 het volgende:
De automatische postupdate geval doet soms niets
jaquote:
Dat welquote:Op zondag 27 maart 2011 15:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ach ja, zo vermaak je jezelf wel een middag
Zonder ruzie?quote:Op zondag 27 maart 2011 15:03 schreef Muck het volgende:
[..]
De kledingkast zit al in elkaar
En de nachtkastjes nu ook
quote:Op zondag 27 maart 2011 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
kusje op mn spellingsfout. alles weer goed.
Ik kom wel kijken of ik die mening deelquote:Op zondag 27 maart 2011 15:18 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
[..]
Dat wel
Terwijl TJ even boodschappen deed heb ik de scharniertjes in elkaar gezet.
Morgen nog even de dopjes tegen het dichtslaan bevestigen en dan mag ie een paar jaar zo blijven staan wat mij betreft
quote:Op zondag 27 maart 2011 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier bakken we 3 platen vol
Dat lijkt me echt nasty.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jongens willen poesjes.quote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 15:35 schreef Trevland het volgende:
Ik ga nog maar eens even naar buiten
Bis Later Lui![]()
Bis trevquote:Op zondag 27 maart 2011 15:35 schreef Trevland het volgende:
Ik ga nog maar eens even naar buiten
Bis Later Lui![]()
Kom maarquote:Op zondag 27 maart 2011 15:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kom wel kijken of ik die mening deel
Ik ook en er is best een grote kans dat die er over een tijdje ook komtquote:
leuk leuk leukquote:Op zondag 27 maart 2011 15:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Kom maar
[..]
Ik ook en er is best een grote kans dat die er over een tijdje ook komt
Jaquote:
Laat zien.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:49 schreef Myraela het volgende:
Designtje voor een portfolio gemaakt. Voor de zoveelste keer. Maar het is zo leuk prutsen.
Kijkenquote:Op zondag 27 maart 2011 15:49 schreef Myraela het volgende:
Designtje voor een portfolio gemaakt. Voor de zoveelste keer. Maar het is zo leuk prutsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 maart 2011 15:53 schreef Myraela het volgende:CoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
drinkzequote:Op zondag 27 maart 2011 15:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
Maar eerst zorgen dat het huis af is
Nu even lekker koffie op het balkon
Wat zit er nog meer op je hoofd dan?quote:Op zondag 27 maart 2011 16:02 schreef DaMart het volgende:
Zo'n chat op Paiq is toch wel een goed middel om kaf van koren te scheiden... vrouwen die vinden dat een man alleen haren op zijn hoofd mag hebben.
quote:Op zondag 27 maart 2011 16:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wat zit er nog meer op je hoofd dan?
quote:Op zondag 27 maart 2011 16:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Nee, ze vindt dat mannen nergens anders op hun lichaam haar mogen hebben.
Ah dan ben ik het toch met dr eensquote:Op zondag 27 maart 2011 16:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Echte mannen hebben lichaamshaarquote:Op zondag 27 maart 2011 16:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah dan ben ik het toch met dr eens
Ik ga echt niet mijn tanden ontharen hoor, want denken die vrouwen wel nietquote:Op zondag 27 maart 2011 16:02 schreef DaMart het volgende:
Zo'n chat op Paiq is toch wel een goed middel om kaf van koren te scheiden... vrouwen die vinden dat een man alleen haren op zijn hoofd mag hebben.
Loverwifesquote:Op zondag 27 maart 2011 16:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga echt niet mijn tanden ontharen hoor, want denken die vrouwen wel niet
Precies. Dat sommige plekken af en toe bijgehouden worden is tot daar aan toe, maar ik ga toch echt niet mijn arm-, been- en borsthaar wegscherenquote:Op zondag 27 maart 2011 16:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga echt niet mijn tanden ontharen hoor, want denken die vrouwen wel niet
Nee, doe ik ook niet. Dat ik me regelmatig mijn gezicht moet scheren. Okee, dat doe ik ook wel. Zeker omdat ik in mijn ene werk ook te maken krijg met klanten.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies. Dat sommige plekken af en toe bijgehouden worden is tot daar aan toe, maar ik ga toch echt niet mijn arm-, been- en borsthaar wegscheren.
Gezicht scheer ik in principe ook elke dag. Maar die vragen ook aan iemand die je voor het eerst op zo'n chat spreekt.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, doe ik ook niet. Dat ik me regelmatig mijn gezicht moet scheren. Okee, dat doe ik ook wel. Zeker omdat ik in mijn ene werk ook te maken krijg met klanten.
Djezus dat is wel erg jaquote:Op zondag 27 maart 2011 16:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gezicht scheer ik in principe ook elke dag. Maar die vragen ook aan iemand die je voor het eerst op zo'n chat spreekt.
"Heb je okselhaar? Heb je daar haar? Haal je het wel allemaal weg?".
Ik heb dat ooit wel eens gedaanquote:Op zondag 27 maart 2011 16:16 schreef RockNijntje het volgende:
Mannen die hun beenhaar en armhaar scheren
Ah, de onzekere periodequote:Op zondag 27 maart 2011 16:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb dat ooit wel eens gedaan![]()
Maar dan spreek ik over een 18-jaar jong Bosje
Ja klopt toen was ik nog een jochiequote:Op zondag 27 maart 2011 16:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah, de onzekere periodemaar ik zei dan ook 'mannen'
Mannen zonder borsthaar.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
quote:Op zondag 27 maart 2011 16:20 schreef littledrummergirl het volgende:
ik wil mijn armhaar blekenis dat raar?
Nee, vriendin van mij had hele donkere en lange arm-haren. Dan zou ik ze ook bleken, weet niet hoe dat bij jou is.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:20 schreef littledrummergirl het volgende:
ik weet ook niet eens of het kan hoorquote:
Je bent een vrouw, Dus Nee. Vrouwen behoren een gladde huid te hebben. Mannen moeten haren hebbenquote:Op zondag 27 maart 2011 16:20 schreef littledrummergirl het volgende:
zoals myr zij, het kanquote:Op zondag 27 maart 2011 16:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik weet ook niet eens of het kan hoormaar vind mn onderarmen altijd zo baviaanig als ik shirtjes draag en mn armen nog niet bruin zijn
volgens mij ben ik de enige die zich eraan stoortquote:Op zondag 27 maart 2011 16:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, vriendin van mij had hele donkere en lange arm-haren. Dan zou ik ze ook bleken, weet niet hoe dat bij jou is.
Nou in sommige beroepen kan ik me dat wel voorstellen hoor.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die hun lichaamsdelen verzekeren
Geef me 1 miljoen, mijn arm is gebrokenquote:Op zondag 27 maart 2011 16:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou in sommige beroepen kan ik me dat wel voorstellen hoor.
als je dan je werk niet meer kan doen...quote:Op zondag 27 maart 2011 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ieder mens is uniek.
[..]
Geef me 1 miljoen, mijn arm is gebroken![]()
Kom toch op zeg
dan snap ik het. Maar een zware vergoeding is overdreven, ik zat te denken aan zo'n 10 tonquote:Op zondag 27 maart 2011 16:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als je dan je werk niet meer kan doen...
Als je bekende voetballer bent met een vast inkomen en je breekt je been, kan niet meer werken, is het fijn als je ergens op terug kan vallen. Praat niet als een 11jarige.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ieder mens is uniek.
[..]
Kom toch op zeg
Ze betalen er natuurljk ook flinke premies voor he. Maar bijvoorbeeld in gitarist die zijn speelhand verzekerd. Want stel hij kan niet meer spelen als hij pas 38 is. Ja dan kan ik me echt wel voorstellen dat hij die van te voren dik verzekerd heeftquote:Op zondag 27 maart 2011 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ieder mens is uniek.
[..]
Kom toch op zeg
ik heb gee stugge zwarte haren ofzo hoorquote:Op zondag 27 maart 2011 16:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent een vrouw, Dus Nee. Vrouwen behoren een gladde huid te hebben. Mannen moeten haren hebben
Als ze een vette saldo hebben. dan vind ik het triest dat je geld gaat vragen als je toch al 30 miljoen in kas hebtquote:Op zondag 27 maart 2011 16:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je bekende voetballer bent met een vast inkomen en je breekt je been, kan niet meer werken, is het fijn als je ergens op terug kan vallen. Praat niet als een 11jarige.
10 ton? die mensen hebben hun vaste lasten die ze van hun inkomen zouden betalen. 10ton is een lachertje.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dan snap ik het. Maar een zware vergoeding is overdreven, ik zat te denken aan zo'n 10 ton
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |