Dan wordt mij nu ineens veel duidelijkquote:
OMG, please doe me dat niet aanquote:
Je moet hier zelfs opletten dat ie niet te vol zitquote:
Ik weet niet wat jouw type isquote:
Oh mijn godquote:Op zondag 27 maart 2011 12:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je moet hier zelfs opletten dat ie niet te vol zitAls ie meer dan 5cm open staat omdat ie vol is legen ze 'm niet
Dat niet iigquote:
óooooh, alweer een jaartje ouder!quote:
alsof jij zoveel ouder bentquote:Op zondag 27 maart 2011 12:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan wordt mij nu ineens veel duidelijk
Bekant 2 jaar jonguhquote:
En de bakken moeten 2 aan 2 aan de straat zodat de vuilniswagen ze kan pakken. En dat doe niemand dus nu heeft de gemeente een mannetje en dat mannetje loopt voor de vuilniswagen uit om de bakken neer te zettenquote:
weet je ook eens hoe dat voeltquote:Op zondag 27 maart 2011 12:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bekant 2 jaar jonguh
Nee, maar ik kon zijn humor af en toe niet plaatsen, nu wel
Dat meeeeen je niet...quote:Op zondag 27 maart 2011 12:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En de bakken moeten 2 aan 2 aan de straat zodat de vuilniswagen ze kan pakken. En dat doe niemand dus nu heeft de gemeente een mannetje en dat mannetje loopt voor de vuilniswagen uit om de bakken neer te zetten
Je vinger?quote:Op zondag 27 maart 2011 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Er zit wat in mijn oog. En het zit op een kutplek
Whehe waar heb jij je oog zitten dan?quote:Op zondag 27 maart 2011 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Er zit wat in mijn oog. En het zit op een kutplek
Nee,quote:Op zondag 27 maart 2011 13:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je vinger?
en als het op een kutplek zit, heb jij je oog wel laag zitten
doordenkers.....quote:Op zondag 27 maart 2011 13:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whehe waar heb jij je oog zitten dan?
A dirty mind is a joy foreverquote:
neem gelijk ook even wat voor mij meequote:
je was me net voorquote:
Gewoon op het station staan, krijg je ook nog koffie gratisquote:
Daarom kan je het niet vroeg genoeg hebbenquote:
Jepquote:Op zondag 27 maart 2011 13:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
weet je ook eens hoe dat voelt
[..]
Dat meeeeen je niet...![]()
!
Nee, het laatste stukje is hetquote:Op zondag 27 maart 2011 13:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
neem gelijk ook even wat voor mij mee
quote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 13:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JepDe folder van "Twee aan twee! Doet u mee?" nog een keer bezorgen is blijkbaar duurder dan 5 dagen in de week mannetjes voor de vuilniswagen uit te laten lopen
quote:
Woesj, luxe hoorquote:
je dacht toch niet door hè...?quote:
Zo'n stomme blije slogan ook echtquote:
Nee, maar BB. Al die patsertjes hebben er een terwijl het eigenlijk maar overrated telefoons zijn. Verschrikkelijk duur en dan nog zo'n touchscreenloos minischermquote:
ze zijn 129 euro nuquote:Op zondag 27 maart 2011 13:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, maar BB. Al die patsertjes hebben er een terwijl het eigenlijk maar overrated telefoons zijn. Verschrikkelijk duur en dan nog zo'n touchscreenloos minischerm
Oh ik dacht dat het dure dingen warenquote:
bij de kijkshop ga ik 'm halen. toch een spotprijsje voor zo'n ding vind ik.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het dure dingen waren
Sonata Arctica. Ja. Dat is morgen alquote:Op zondag 27 maart 2011 13:11 schreef RockNijntje het volgende:
Eui Bos, ga je morgen al naar Son-dinges?(sorry even de naam vergeten
)
maar niet uit het hartquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |