Dit.quote:
dat dus! In Thailand heb ik vorig jaar een deel van mijn kleren achter gelaten omdat ik die toch niet meer aan trok. Zijn nu vast mensen blij mee!!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:04 schreef Cucumissativus het volgende:
In Nederland doe ik het niet, maar in arme landen doe ik het graag.
Een bedelende Thaise vrouw met haar kind heb ik eens een badlaken gegeven zodat hij toch een beetje schoon op de straat kon liggen. Die dankbare reactie (10 buigingen met de handen gevouwen, je kent het wel) geeft je inderdaad een goed gevoel.
Ik kon het niet zo goed hebben om elke dag op weg naar mijn hotel voorbij te lopen.
In India heb ik mijn sportschoenen aan een arme man gegeven, maar die begon te klagen dat ze oud waren. In dat hele land was men trouwens niet snel tevreden met wat je gaf.
Return to senderquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:13 schreef krullebol81 het volgende:
[..]
dat dus! In Thailand heb ik vorig jaar een deel van mijn kleren achter gelaten omdat ik die toch niet meer aan trok. Zijn nu vast mensen blij mee!!
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:48 schreef dreckosuarus het volgende:
hij groette vriendelijk een klein meisje
Worst aan een zwerver geven is ook zeer goed, tenzij het een vegetarische zwerver is.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:39 schreef Ausputzert het volgende:
En nu vis je hier naar complimentjes? Werkelijk, het zal mij een worst wezen wat jij aan een zwerver geeft of niet geeft...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |