Ik ken een docent op school Meneer Quadvliegquote:Op zondag 27 maart 2011 12:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zeker
Suzanne Pijper zat bij mij in de klas
en Janine Pakbier
onze leraar scheikunde heet(te) Troket met zn achternaam, maar wij noemden hem natuurlijk Kroketquote:Op zondag 27 maart 2011 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ken een docent op school Meneer Quadvlieg
quote:Op zondag 27 maart 2011 12:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
onze leraar scheikunde heet(te) Troket met zn achternaam, maar wij noemden hem natuurlijk Kroket
holadio!quote:
Vraag; hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op zondag 27 maart 2011 12:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Troket, nieuw instrument inplaats van trompet
Als het maar raar is , ook rare namen zoals een slager die hans worsth eetquote:Op zondag 27 maart 2011 12:51 schreef RockNijntje het volgende:
En is Ietje Verhappen ook een vreemde naam?
Je mag een bundel takken bij je bak leggen dus als het om takken gaat; zaag maar doorquote:Op zondag 27 maart 2011 12:52 schreef Pien85 het volgende:
Tuintje wordt weer mooi
Maar nu kan ik niet meer verder want de groene bak zit vol
Hier nietquote:Op zondag 27 maart 2011 12:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je mag een bundel takken bij je bak leggen dus als het om takken gaat; zaag maar door![]()
en hoi binnenkomer
Stomquote:
nieuwe prooi nijn?quote:
Dan wordt mij nu ineens veel duidelijkquote:
OMG, please doe me dat niet aanquote:
Je moet hier zelfs opletten dat ie niet te vol zitquote:
Ik weet niet wat jouw type isquote:
Oh mijn godquote:Op zondag 27 maart 2011 12:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je moet hier zelfs opletten dat ie niet te vol zitAls ie meer dan 5cm open staat omdat ie vol is legen ze 'm niet
Dat niet iigquote:
óooooh, alweer een jaartje ouder!quote:
alsof jij zoveel ouder bentquote:Op zondag 27 maart 2011 12:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan wordt mij nu ineens veel duidelijk
Bekant 2 jaar jonguhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |