Ah, de onzekere periodequote:Op zondag 27 maart 2011 16:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb dat ooit wel eens gedaan![]()
Maar dan spreek ik over een 18-jaar jong Bosje
Ja klopt toen was ik nog een jochiequote:Op zondag 27 maart 2011 16:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah, de onzekere periodemaar ik zei dan ook 'mannen'
Mannen zonder borsthaar.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Nee, ze vindt dat mannen nergens anders op hun lichaam haar mogen hebben.
quote:Op zondag 27 maart 2011 16:20 schreef littledrummergirl het volgende:
ik wil mijn armhaar blekenis dat raar?
Nee, vriendin van mij had hele donkere en lange arm-haren. Dan zou ik ze ook bleken, weet niet hoe dat bij jou is.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:20 schreef littledrummergirl het volgende:
ik weet ook niet eens of het kan hoorquote:
Je bent een vrouw, Dus Nee. Vrouwen behoren een gladde huid te hebben. Mannen moeten haren hebbenquote:Op zondag 27 maart 2011 16:20 schreef littledrummergirl het volgende:
zoals myr zij, het kanquote:Op zondag 27 maart 2011 16:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik weet ook niet eens of het kan hoormaar vind mn onderarmen altijd zo baviaanig als ik shirtjes draag en mn armen nog niet bruin zijn
volgens mij ben ik de enige die zich eraan stoortquote:Op zondag 27 maart 2011 16:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, vriendin van mij had hele donkere en lange arm-haren. Dan zou ik ze ook bleken, weet niet hoe dat bij jou is.
Nou in sommige beroepen kan ik me dat wel voorstellen hoor.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die hun lichaamsdelen verzekeren
Geef me 1 miljoen, mijn arm is gebrokenquote:Op zondag 27 maart 2011 16:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou in sommige beroepen kan ik me dat wel voorstellen hoor.
als je dan je werk niet meer kan doen...quote:Op zondag 27 maart 2011 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ieder mens is uniek.
[..]
Geef me 1 miljoen, mijn arm is gebroken![]()
Kom toch op zeg
dan snap ik het. Maar een zware vergoeding is overdreven, ik zat te denken aan zo'n 10 tonquote:Op zondag 27 maart 2011 16:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als je dan je werk niet meer kan doen...
Als je bekende voetballer bent met een vast inkomen en je breekt je been, kan niet meer werken, is het fijn als je ergens op terug kan vallen. Praat niet als een 11jarige.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ieder mens is uniek.
[..]
Kom toch op zeg
Ze betalen er natuurljk ook flinke premies voor he. Maar bijvoorbeeld in gitarist die zijn speelhand verzekerd. Want stel hij kan niet meer spelen als hij pas 38 is. Ja dan kan ik me echt wel voorstellen dat hij die van te voren dik verzekerd heeftquote:Op zondag 27 maart 2011 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ieder mens is uniek.
[..]
Kom toch op zeg
ik heb gee stugge zwarte haren ofzo hoorquote:Op zondag 27 maart 2011 16:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent een vrouw, Dus Nee. Vrouwen behoren een gladde huid te hebben. Mannen moeten haren hebben
Als ze een vette saldo hebben. dan vind ik het triest dat je geld gaat vragen als je toch al 30 miljoen in kas hebtquote:Op zondag 27 maart 2011 16:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je bekende voetballer bent met een vast inkomen en je breekt je been, kan niet meer werken, is het fijn als je ergens op terug kan vallen. Praat niet als een 11jarige.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |