Jaquote:
Laat zien.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:49 schreef Myraela het volgende:
Designtje voor een portfolio gemaakt. Voor de zoveelste keer. Maar het is zo leuk prutsen.
Kijkenquote:Op zondag 27 maart 2011 15:49 schreef Myraela het volgende:
Designtje voor een portfolio gemaakt. Voor de zoveelste keer. Maar het is zo leuk prutsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 maart 2011 15:53 schreef Myraela het volgende:CoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
drinkzequote:Op zondag 27 maart 2011 15:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
Maar eerst zorgen dat het huis af is
Nu even lekker koffie op het balkon
Wat zit er nog meer op je hoofd dan?quote:Op zondag 27 maart 2011 16:02 schreef DaMart het volgende:
Zo'n chat op Paiq is toch wel een goed middel om kaf van koren te scheiden... vrouwen die vinden dat een man alleen haren op zijn hoofd mag hebben.
quote:Op zondag 27 maart 2011 16:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wat zit er nog meer op je hoofd dan?
quote:Op zondag 27 maart 2011 16:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Nee, ze vindt dat mannen nergens anders op hun lichaam haar mogen hebben.
Ah dan ben ik het toch met dr eensquote:Op zondag 27 maart 2011 16:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Nee, ze vindt dat mannen nergens anders op hun lichaam haar mogen hebben.
Echte mannen hebben lichaamshaarquote:Op zondag 27 maart 2011 16:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah dan ben ik het toch met dr eens
Ik ga echt niet mijn tanden ontharen hoor, want denken die vrouwen wel nietquote:Op zondag 27 maart 2011 16:02 schreef DaMart het volgende:
Zo'n chat op Paiq is toch wel een goed middel om kaf van koren te scheiden... vrouwen die vinden dat een man alleen haren op zijn hoofd mag hebben.
Loverwifesquote:Op zondag 27 maart 2011 16:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga echt niet mijn tanden ontharen hoor, want denken die vrouwen wel niet
Precies. Dat sommige plekken af en toe bijgehouden worden is tot daar aan toe, maar ik ga toch echt niet mijn arm-, been- en borsthaar wegscherenquote:Op zondag 27 maart 2011 16:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga echt niet mijn tanden ontharen hoor, want denken die vrouwen wel niet
Nee, doe ik ook niet. Dat ik me regelmatig mijn gezicht moet scheren. Okee, dat doe ik ook wel. Zeker omdat ik in mijn ene werk ook te maken krijg met klanten.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies. Dat sommige plekken af en toe bijgehouden worden is tot daar aan toe, maar ik ga toch echt niet mijn arm-, been- en borsthaar wegscheren.
Gezicht scheer ik in principe ook elke dag. Maar die vragen ook aan iemand die je voor het eerst op zo'n chat spreekt.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, doe ik ook niet. Dat ik me regelmatig mijn gezicht moet scheren. Okee, dat doe ik ook wel. Zeker omdat ik in mijn ene werk ook te maken krijg met klanten.
Djezus dat is wel erg jaquote:Op zondag 27 maart 2011 16:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gezicht scheer ik in principe ook elke dag. Maar die vragen ook aan iemand die je voor het eerst op zo'n chat spreekt.
"Heb je okselhaar? Heb je daar haar? Haal je het wel allemaal weg?".
Ik heb dat ooit wel eens gedaanquote:Op zondag 27 maart 2011 16:16 schreef RockNijntje het volgende:
Mannen die hun beenhaar en armhaar scheren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |