Dat is het zeker, dus telt voor mij nu nog nietquote:Op zondag 27 maart 2011 14:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, maar het is wel iets om rekening mee te houden voor de mensen met kinderen dus.
Komt wel. Ben maar niet bang. Dadelijk als je naar een andere school gaat, wat meer op stap gaat enzo. Kom je heus wel een leuke jongen tegen.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ken er geen een die kans maakt
Ik ook nietquote:Op zondag 27 maart 2011 14:46 schreef Muck het volgende:
[..]
jumjum
Ik heb er dit jaar nog geen één op
Voor mij ook niet op die manierquote:Op zondag 27 maart 2011 14:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is het zeker, dus telt voor mij nu nog niet
Puur en melkquote:
Je bent ook pas 14, we praten over 3 jaar nog wel eens verderquote:Op zondag 27 maart 2011 14:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geef de witte maar aan mij dan, krijg jij mijn pure en melkchocoladequote:Op zondag 27 maart 2011 14:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Puur en melk
Ik houd niet zo van witte chocola
Ik zou het niet erg vinden als dat op deze school al zou zijn hoorquote:Op zondag 27 maart 2011 14:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Komt wel. Ben maar niet bang. Dadelijk als je naar een andere school gaat, wat meer op stap gaat enzo. Kom je heus wel een leuke jongen tegen.
Puur. Daar zit toch zo'n vulling in?quote:Op zondag 27 maart 2011 14:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Puur en melk
Ik houd niet zo van witte chocola
Okeequote:Op zondag 27 maart 2011 14:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geef de witte maar aan mij dan, krijg jij mijn pure en melkchocolade.
Dacht ik ook, maar toen kwam er ineens een totaal nieuw meisje in m'n leven die bij me op school zat, maar nog nooit eerder had gezien, en toen gebeurde het toch!quote:Op zondag 27 maart 2011 14:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee johquote:Op zondag 27 maart 2011 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Puur. Daar zit toch zo'n vulling in?
zo ging het vroegerquote:Op zondag 27 maart 2011 14:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je bent ook pas 14, we praten over 3 jaar nog wel eens verder
Dit geeft me hoopquote:Op zondag 27 maart 2011 14:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar toen kwam er ineens een totaal nieuw meisje in m'n leven die bij me op school zat, maar nog nooit eerder had gezien, en toen gebeurde het toch!
dat klinkt goedquote:Op zondag 27 maart 2011 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
vrijdag lag er rittersport caramel chocolade bij de proefbakjes van digros. had er 7 van meegepakt ofzo
Welk lijstje?quote:Op zondag 27 maart 2011 14:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Eens kijken hoe lang je lijstje dan is
Jajajajaja, maar het was gewoon supertoevallig, zij stond bij het fietsenhok, en ik dacht, hé, da's een schone dame. Dus ik maakte een hartje met m'n handen naar haar, en zij gaf mij een handkus terug, en ik was totaal verkochtquote:Op zondag 27 maart 2011 14:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit geeft me hoopokee, het moet dan wel een jongen zijn voordat jullie daar opmerkingen over gaan maken
Verschilt per merk, maar meestal hazelnootquote:Op zondag 27 maart 2011 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zit er in groene papier van de paaseitjes?
Oké,quote:Op zondag 27 maart 2011 14:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Verschilt per merk, maar meestal hazelnoot
quote:Op zondag 27 maart 2011 14:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jajajajaja, maar het was gewoon supertoevallig, zij stond bij het fietsenhok, en ik dacht, hé, da's een schone dame. Dus ik maakte een hartje met m'n handen naar haar, en zij gaf mij een handkus terug, en ik was totaal verkocht![]()
En toen volgende dag msn en 06 uitwisselen, afspreken, daten, vragen en vrolijke verkering
Wow, wat een geluk dat het goed uitviel danquote:Op zondag 27 maart 2011 14:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jajajajaja, maar het was gewoon supertoevallig, zij stond bij het fietsenhok, en ik dacht, hé, da's een schone dame. Dus ik maakte een hartje met m'n handen naar haar, en zij gaf mij een handkus terug, en ik was totaal verkocht![]()
En toen volgende dag msn en 06 uitwisselen, afspreken, daten, vragen en vrolijke verkering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |