quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klaas = baasquote:Op zondag 27 maart 2011 22:12 schreef Allrounder het volgende:
Die Klaas doet toch ook zo'n programma op Ned3 op zaterdagochtend?
Dat programma met al die experimenten/ proefjes toch? Best leuk is dat.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:18 schreef alors het volgende:
[..]
Klaas = baas
maar hij doet wel kinderprogramma's ook en Jong volgens mij soms ook
Nee dat is denk ik professor dokter testKees...quote:Op zondag 27 maart 2011 22:20 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Dat programma met al die experimenten/ proefjes toch? Best leuk is dat.
Heb het even opgezochtquote:Op zondag 27 maart 2011 22:29 schreef alors het volgende:
[..]
Nee dat is denk ik professor dokter testKees...waarom weet ik dit?
Deze week haar album gehaald: heerlijke cd, zeker `n aanschaf waardquote:
M'n pa heeft een gesigneerd exemplaarquote:Op zondag 27 maart 2011 23:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Deze week haar album gehaald: heerlijke cd, zeker `n aanschaf waard![]()
Ik vind het wel een lekker nummer op de (nederlandse) tekst naquote:
Miranda om 02:00 Barend en Joey en Wijnand zijn niet echt EO types.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:18 schreef alors het volgende:
5 pagina's voor een zondag is echt veel
wat is er nu trouwens op? die EO mongols van een Joey en nog iemand?
terwijl hij amper er invloed op heeftquote:
Tja.quote:Op maandag 28 maart 2011 03:00 schreef hole1988 het volgende:
[..]
terwijl hij amper er invloed op heeft
whehehe...quote:
Nope, morgen 2 hertentamens en het is me te ver weg. Ben wel benieuwd of het gaat lukkenquote:Op maandag 28 maart 2011 13:29 schreef heloef het volgende:
Gaat er iemand nog naar die crowdsurf vanmiddag?
[Rutte]quote:Op maandag 28 maart 2011 14:09 schreef Sirolf het volgende:
Zo, en zoals nu op de webcam te zien is zijn er weer een paar schermen bijgekomen in de 3FM-studio, namelijk 2 grote schermen aan de wand in DJ-2, net als altijd al was in DJ-1.
Heb je ze aangeraakt ?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:57 schreef heloef het volgende:
Zit ik rustig op een bankje in Hilversum doemen Domien en Timur voor me op.
Ik durfde nietquote:
Waardefuck sta jij dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik durfde niet![]()
Ik zie Giel nu staan trouwens.
EDIT: Nu staat mijn natte droom Geraldine voor mijn neus.
Nee, t was een dance-achtige plaat met tekst.quote:
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstatsquote:Op maandag 28 maart 2011 15:49 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Nee, t was een dance-achtige plaat met tekst.
Ik heb t ook effe gevraagd in het muziek-topic, maar misschien dat iemand het hier gehoord heeft en t weet?!
Ik luisterde op dat moment niet, maar ik denk dat rond half 5 of 5 uur de uitzending wel online staat en dan kun je het terugluisterenquote:Op maandag 28 maart 2011 15:49 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Nee, t was een dance-achtige plaat met tekst.
Ik heb t ook effe gevraagd in het muziek-topic, maar misschien dat iemand het hier gehoord heeft en t weet?!
Ik had al op de site gezocht, tussen IlsedeLange en Gunsn'Roses staat geen plaat.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats
Thanks ik was al aan t zoeken naar de uitzending..quote:Op maandag 28 maart 2011 15:52 schreef alors het volgende:
[..]
Ik luisterde op dat moment niet, maar ik denk dat rond half 5 of 5 uur de uitzending wel online staat en dan kun je het terugluisteren
Nieuwe?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:47 schreef themauster het volgende:
Vanavond trouwens ook een nieuwe Klusjesmannen op Nederland 3 tijdens De Gekste Dag uitzending. Volgens mij doet Timur radioverslag als ik 101tv zo zie en Domien doet de muziek zie ik.
Nee niet echt, en Domien weet niet hoe hij moet uitleggenquote:
De uitzending op 101tv faalt in ieders geval behoorlijk qua geluid enzo.quote:
Jep, zuur geluid/beeld.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:09 schreef themauster het volgende:
[..]
De uitzending op 101tv faalt in ieders geval behoorlijk qua geluid enzo.
Had 538 laatst ook al ja.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:09 schreef themauster het volgende:
[..]
De uitzending op 101tv faalt in ieders geval behoorlijk qua geluid enzo.
Die zenden dan ook uit met webcams uit 2002 zo slecht is dat beeld somsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |