quote:Op zondag 27 maart 2011 12:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, het is de waarheid. De waarheid is soms kut maar de TT niet.
quote:
quote:
I once went into a club. They said Sir, you're not old enough. So I bought the club and made it a Chuck E Cheese. Now who's old enough, BITCH?quote:
quote:
Dat zou ik wel tof vinden, maar dat durven ze toch niet op 3fm.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst even dat ie gedraaid werd.
quote:Op zondag 27 maart 2011 13:05 schreef alors het volgende:
[..]
Dat zou ik wel tof vinden, maar dat durven ze toch niet op 3fm.
Probeer het eens bij Radio BemBem zou ik zeggen.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:05 schreef alors het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page(...)dracht=justin+bieberquote:Op zondag 27 maart 2011 13:05 schreef alors het volgende:
[..]
Als Katy Perry het had gezongen werd het wel gewoon gedraaid. Dat nummer is echt niet zo raar of kinderachtig hoor, ik snap de fuzz niet zo, of moet het maar geboycot worden omdat hij geen tieten heeft maar een piemel?quote:Op zondag 27 maart 2011 13:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Probeer het eens bij Radio BemBem zou ik zeggen.
Het is toch gewoon een kutplaat ? Zeker met zijn stem erbij, zeikerig.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:17 schreef alors het volgende:
[..]
Als Katy Perry het had gezongen werd het wel gewoon gedraaid. Dat nummer is echt niet zo raar of kinderachtig hoor, ik snap de fuzz niet zo, of moet het maar geboycot worden omdat hij geen tieten heeft maar een piemel?
Ja en? Zoveel kutplaten die gewoon worden gedraaid. Ik vind de platen van Katy Perry en haar stem ook geen muzikale hoogstandjes.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het is toch gewoon een kutplaat ? Zeker met zijn stem erbij, zeikerig.
quote:Op zondag 27 maart 2011 13:21 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en? Zoveel kutplaten die gewoon worden gedraaid. Ik vind de platen van Katy Perry en haar stem ook geen muzikale hoogstandjes.
Smaken verschillen.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:21 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en? Zoveel kutplaten die gewoon worden gedraaid. Ik vind de platen van Katy Perry en haar stem ook geen muzikale hoogstandjes.
quote:Op zondag 27 maart 2011 13:17 schreef alors het volgende:
[..]
Als Katy Perry het had gezongen werd het wel gewoon gedraaid. Dat nummer is echt niet zo raar of kinderachtig hoor, ik snap de fuzz niet zo, of moet het maar geboycot worden omdat hij geen tieten heeft maar een piemel?
Hier ook, maar dan wel verse.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:58 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ook maar eens in de oven slingeren.
Echt een verplicht dingetje; even 'bedanken' voor het genomineerd zijn. Optyfen met je awards, ik voorspel zo de winnaars.quote:
Aiiiii wannu tel joe waaaiiii woed ai traai toe joooeee ar olaikensie nou haaaai noo ail traai toe.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:24 schreef alors het volgende:
If zis is troe ei tòòt den, wot wil ei fink?
quote:Op zondag 27 maart 2011 19:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Aiiiii wannu tel joe waaaiiii woed ai traai toe joooeee ar olaikensie nou haaaai noo ail traai toe.
Verdomd wat versta je die zang slechtquote:Op zondag 27 maart 2011 19:26 schreef alors het volgende:
Ik krijg zulke kromme tenen van dit nummer, brrrr
Het is echt zo slecht dat ik het werkelijk waar niet aan kan horen, mute momentje dus.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Verdomd wat versta je die zang slecht, en ook Engels en Nederlands door elkaar?
.
Ja verdomdquote:Op zondag 27 maart 2011 19:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Qua stem vind ik het een beetje op Graffiti6 lijken volgens mij.
Is ie uit?quote:Op zondag 27 maart 2011 19:37 schreef alors het volgende:
Wat een bazenalbum die van Janelle Monae trouwens
We moeten zo snel mogelijk van de TT af.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:40 schreef Pino112 het volgende:
Voor een zondag gaat het topic trouwens nog aardig snel mensen![]()
We kunnen een poging wagenquote:Op zondag 27 maart 2011 19:42 schreef alors het volgende:
[..]
dat gaat toch niet lukken voor maandag
quote:Op zondag 27 maart 2011 19:44 schreef Cee het volgende:
En als het wel lukt, hoop ik dat alors morgen een nieuw topic moet starten en ze die dan [3FM #2909] Justin Bieber is uit het land! noemt.
En als het wel lukt, hoop ik dat alors morgen een nieuw topic moet starten en ze die dan [3FM #2909] Justin Bieber is uit het land! noemt.
En toen kwam even later in het zelfde topic van dezelfde poster deze tekst:quote:Dit is zo tof dat het op verschillende plaatsen is enzo. En hierbij gebeurt gewoon veel meer, en op een hele hoop plekken. En tenminste ook goede en verschillende dj's, beter dan die egocentrische klootzak Giel Beelen. En ze lopen niet de godganse dag te janken dat ze zo'n honger hebben.
En tot slot is het natuurlijk een hartstikke goed doel
In dit topic te vinden: 538 voor War Childquote:Er gebeurd zeker wel meer. Dat glazen huis is gewoon 1 grote reclame voor de stad waar ze te gast zijn. Verder leeft het niet in heel Nederland, dit juist wel.
Juicyhillquote:Op zondag 27 maart 2011 19:50 schreef themauster het volgende:
Ik moest lachen:
[..]
En toen kwam even later in het zelfde topic van dezelfde poster deze tekst:
[..]
In dit topic te vinden: 538 voor War Child
Heb het zelfs nog nooit geluisterd als ik iets over seks wil weten lees ik wel de sexrubriek in de Hitkrant of de Break Out! (de laatste bestaat niet eens meerquote:Op zondag 27 maart 2011 19:51 schreef alors het volgende:
Straks PS Radiodat heb ik ook al in geen jaren meer geluisterd.
quote:Op zondag 27 maart 2011 19:50 schreef themauster het volgende:
Ik moest lachen:
[..]
[..]
quote:Op zondag 27 maart 2011 19:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die gozer links is Juicyhill, neem je toch niet serieus
Ik dacht ook dat het dat niveau zou zijn, maar het is veel leuker, Paul en Sofie hebben ook een leuke chemiequote:Op zondag 27 maart 2011 19:53 schreef themauster het volgende:
[..]
Heb het zelfs nog nooit geluisterd als ik iets over seks wil weten lees ik wel de sexrubriek in de Hitkrant of de Break Out! (de laatste bestaat niet eens meer)
quote:Op zondag 27 maart 2011 19:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die gozer links is Juicyhill, neem je toch niet serieus
Ach, ze doen maar, goed initiatief maar ik luister er geen minuut naar. Het is 538. Al zouden ze voor het Nationale Cee Fonds inzamelen.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:50 schreef themauster het volgende:
Ik moest lachen:
[..]
[..]
quote:Op zondag 27 maart 2011 19:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Ach, ze doen maar, goed initiatief maar ik luister er geen minuut naar. Het is 538. Al zouden ze voor het Nationale Cee Fonds inzamelen.
Kan ik daarvoor geld storten?quote:Op zondag 27 maart 2011 19:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Ach, ze doen maar, goed initiatief maar ik luister er geen minuut naar. Het is 538. Al zouden ze voor het Nationale Cee Fonds inzamelen.
Ik luister wel,en het valt me zo op dat ze heel veel nieuwe muziek draaien. Alleen jammer dat ze die dan wel kapot draaienquote:Op zondag 27 maart 2011 19:56 schreef Cee het volgende:
[..]
NEVER SAY NEVER!quote:
Die hangt al de hele week in mijn hoofd niet normaalquote:
Ik niet.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:08 schreef themauster het volgende:
Maar goed we kunnen wel schelden op Justin Bieber en zijn fans waren wij vroeger niet hetzelfde met NKOTB,BSB de Spice Girls enz.
Daarom, leuk toch zulke dingen, ik zie er de ernst iig niet van in.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:08 schreef themauster het volgende:
Maar goed we kunnen wel schelden op Just Bieber en zijn fans waren wij vroeger niet hetzelfde met NKOTB,BSB de Spice Girls enz.
Je vergeet FIVEquote:Op zondag 27 maart 2011 20:08 schreef themauster het volgende:
Maar goed we kunnen wel schelden op Justin Bieber en zijn fans waren wij vroeger niet hetzelfde met NKOTB,BSB de Spice Girls enz.
Dat bedoel ik maar. Ik weet gewoon precies wat die kinders daar in die Ahoy nu meemaken. Totale gekte en hormonisatie (dat is geen woord, dat weet ik) en na afloop een bedroefd en blij gevoel, snikkend in de metro of tram of op de achterbank van de auto van paps en mams, naar buiten starend, het programmaboek stevig tegen je aangedrukt.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:08 schreef themauster het volgende:
Maar goed we kunnen wel schelden op Just Bieber en zijn fans waren wij vroeger niet hetzelfde met NKOTB,BSB de Spice Girls enz.
Ik ook niet al waren die Beliebers bij DWDD wel zwaar irritantquote:Op zondag 27 maart 2011 20:09 schreef alors het volgende:
[..]
Daarom, leuk toch zulke dingen, ik zie er de ernst iig niet van in.
Take That. I rest my case.quote:
Hehe ik herken het stukje van het programmaboekje, ik heb die van de Spiceworld Tour 1998 nog steedsquote:Op zondag 27 maart 2011 20:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar. Ik weet gewoon precies wat die kinders daar in die Ahoy nu meemaken. Totale gekte en hormonisatie (dat is geen woord, dat weet ik) en na afloop een bedroefd en blij gevoel, snikkend in de metro of tram of op de achterbank van de auto van paps en mams, naar buiten starend, het programmaboek stevig tegen je aangedrukt.
BABY BABY BABY OOHHH
Schitterend tochquote:Op zondag 27 maart 2011 20:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar. Ik weet gewoon precies wat die kinders daar in die Ahoy nu meemaken. Totale gekte en hormonisatie (dat is geen woord, dat weet ik) en na afloop een bedroefd en blij gevoel, snikkend in de metro of tram of op de achterbank van de auto van paps en mams, naar buiten starend, het programmaboek stevig tegen je aangedrukt.
BABY BABY BABY OOHHH
quote:Op zondag 27 maart 2011 20:13 schreef alors het volgende:
[..]
Schitterend tochik wou dat mijn ouders me naar de Spice Girls hadden laten gaan, war waren mijn vriendinnen en ik jaloers op de dochter van de muziekjuf die wél ging
![]()
Ik ben daar dus ook geweestquote:Op zondag 27 maart 2011 20:13 schreef alors het volgende:
[..]
Schitterend tochik wou dat mijn ouders me naar de Spice Girls hadden laten gaan, wat waren mijn vriendinnen en ik jaloers op de dochter van de muziekjuf die wél ging
![]()
Ja dat heb ik eerder al eens gehoord ja, ik vind het nog steeds oprecht jammer dat ik het heb gemist. Als ze ooit weer in de buurt komen ga ik zeker heen!!quote:
Ik en m'n vriendinnen mochten van onze ouders spijbelen om naar het Take That concert te gaan. Een meisje op school mocht NIET gaan van haar ouders. Toen ging ze naar de conrector om ons te verklikken want ze was jaloers.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:13 schreef alors het volgende:
[..]
Schitterend tochik wou dat mijn ouders me naar de Spice Girls hadden laten gaan, wat waren mijn vriendinnen en ik jaloers op de dochter van de muziekjuf die wél ging
![]()
quote:Op zondag 27 maart 2011 20:15 schreef themauster het volgende:
Gelukkig hebben we de beelden nog Alors:
Muziek is goed.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:15 schreef themauster het volgende:
Gelukkig hebben we de beelden nog Alors:
quote:Op zondag 27 maart 2011 20:19 schreef Allrounder het volgende:
Ik wou vroeger net als die gozer van Five zo'n piercing door mijn wenkbrauw.
Blijft maar laden.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:22 schreef Pino112 het volgende:
http://www.ustream.tv/cha(...)29&utm_medium=social
CoenFM.
Beeld is er niet, alleen geluid.quote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 20:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Beeld is er niet, alleen geluid.
Ik vroeg dus die Slipknotversie van Bieber aan, maar dat weigert ie te draaien.
google?quote:Op zondag 27 maart 2011 20:35 schreef alors het volgende:
schijtzooi het schiet echt niet op met mijn opdracht, moet ook allemaal dingen doen waarbij ik gewoon geen idee heb waar ik het moet zoeken
Daar schold ik vroeger ook opquote:Op zondag 27 maart 2011 20:08 schreef themauster het volgende:
maar misschien wel de dingen die je met google vindtquote:Op zondag 27 maart 2011 20:40 schreef alors het volgende:
[..]
nee google voldoet niet als wetenschappelijke bron
hm nou ik denk het ook niet, nee ik moet gaan schrijven over theorieën die ik ga gebruiken, maar jezus, daar heb ik me nog echt niet in verdiept het leek me nou wel een idee om daar tijdens het onderzoek achter te komen...quote:Op zondag 27 maart 2011 20:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]
maar misschien wel de dingen die je met google vindt![]()
![]()
Oh gewoon voor mijn bachelorproject, geen hoogstaande research maar ik heb morgenvroeg, ja 's ochtendsquote:
Kom je lekker op tijd meequote:Op zondag 27 maart 2011 20:55 schreef alors het volgende:
[..]
Oh gewoon voor mijn bachelorproject, geen hoogstaande research maar ik heb morgenvroeg, ja 's ochtendsdaarvoor een deadline.
PM me maar even.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Weet iemand het bankrekeningnummer van het nationale Cee-fonds?
Ja eerder kon niet, ik ben weggeweest, had nog andere deadlines en mijn onderwerp was nog niet goedgekeurd...quote:
ja okay, maar dat is dus van Coen Swijnenberg...quote:Op zondag 27 maart 2011 21:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/cha(...)29&utm_medium=social
Ja, die samen met Sander de Coen en Sandershow doet.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:27 schreef alors het volgende:
[..]
ja okay, maar dat is dus van Coen Swijnenberg...
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, die samen met Sander de Coen en Sandershow doet.
where do you where do you go?? My lovely??quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klaas = baasquote:Op zondag 27 maart 2011 22:12 schreef Allrounder het volgende:
Die Klaas doet toch ook zo'n programma op Ned3 op zaterdagochtend?
Dat programma met al die experimenten/ proefjes toch? Best leuk is dat.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:18 schreef alors het volgende:
[..]
Klaas = baas
maar hij doet wel kinderprogramma's ook en Jong volgens mij soms ook
Nee dat is denk ik professor dokter testKees...quote:Op zondag 27 maart 2011 22:20 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Dat programma met al die experimenten/ proefjes toch? Best leuk is dat.
Heb het even opgezochtquote:Op zondag 27 maart 2011 22:29 schreef alors het volgende:
[..]
Nee dat is denk ik professor dokter testKees...waarom weet ik dit?
Deze week haar album gehaald: heerlijke cd, zeker `n aanschaf waardquote:
M'n pa heeft een gesigneerd exemplaarquote:Op zondag 27 maart 2011 23:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Deze week haar album gehaald: heerlijke cd, zeker `n aanschaf waard![]()
Ik vind het wel een lekker nummer op de (nederlandse) tekst naquote:
Miranda om 02:00 Barend en Joey en Wijnand zijn niet echt EO types.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:18 schreef alors het volgende:
5 pagina's voor een zondag is echt veel
wat is er nu trouwens op? die EO mongols van een Joey en nog iemand?
terwijl hij amper er invloed op heeftquote:
Tja.quote:Op maandag 28 maart 2011 03:00 schreef hole1988 het volgende:
[..]
terwijl hij amper er invloed op heeft
whehehe...quote:
Nope, morgen 2 hertentamens en het is me te ver weg. Ben wel benieuwd of het gaat lukkenquote:Op maandag 28 maart 2011 13:29 schreef heloef het volgende:
Gaat er iemand nog naar die crowdsurf vanmiddag?
[Rutte]quote:Op maandag 28 maart 2011 14:09 schreef Sirolf het volgende:
Zo, en zoals nu op de webcam te zien is zijn er weer een paar schermen bijgekomen in de 3FM-studio, namelijk 2 grote schermen aan de wand in DJ-2, net als altijd al was in DJ-1.
Heb je ze aangeraakt ?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:57 schreef heloef het volgende:
Zit ik rustig op een bankje in Hilversum doemen Domien en Timur voor me op.
Ik durfde nietquote:
Waardefuck sta jij dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik durfde niet![]()
Ik zie Giel nu staan trouwens.
EDIT: Nu staat mijn natte droom Geraldine voor mijn neus.
Nee, t was een dance-achtige plaat met tekst.quote:
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstatsquote:Op maandag 28 maart 2011 15:49 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Nee, t was een dance-achtige plaat met tekst.
Ik heb t ook effe gevraagd in het muziek-topic, maar misschien dat iemand het hier gehoord heeft en t weet?!
Ik luisterde op dat moment niet, maar ik denk dat rond half 5 of 5 uur de uitzending wel online staat en dan kun je het terugluisterenquote:Op maandag 28 maart 2011 15:49 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Nee, t was een dance-achtige plaat met tekst.
Ik heb t ook effe gevraagd in het muziek-topic, maar misschien dat iemand het hier gehoord heeft en t weet?!
Ik had al op de site gezocht, tussen IlsedeLange en Gunsn'Roses staat geen plaat.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats
Thanks ik was al aan t zoeken naar de uitzending..quote:Op maandag 28 maart 2011 15:52 schreef alors het volgende:
[..]
Ik luisterde op dat moment niet, maar ik denk dat rond half 5 of 5 uur de uitzending wel online staat en dan kun je het terugluisteren
Nieuwe?quote:Op maandag 28 maart 2011 15:47 schreef themauster het volgende:
Vanavond trouwens ook een nieuwe Klusjesmannen op Nederland 3 tijdens De Gekste Dag uitzending. Volgens mij doet Timur radioverslag als ik 101tv zo zie en Domien doet de muziek zie ik.
Nee niet echt, en Domien weet niet hoe hij moet uitleggenquote:
De uitzending op 101tv faalt in ieders geval behoorlijk qua geluid enzo.quote:
Jep, zuur geluid/beeld.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:09 schreef themauster het volgende:
[..]
De uitzending op 101tv faalt in ieders geval behoorlijk qua geluid enzo.
Had 538 laatst ook al ja.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:09 schreef themauster het volgende:
[..]
De uitzending op 101tv faalt in ieders geval behoorlijk qua geluid enzo.
Die zenden dan ook uit met webcams uit 2002 zo slecht is dat beeld somsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |