maar misschien wel de dingen die je met google vindtquote:Op zondag 27 maart 2011 20:40 schreef alors het volgende:
[..]
nee google voldoet niet als wetenschappelijke bron
hm nou ik denk het ook niet, nee ik moet gaan schrijven over theorieën die ik ga gebruiken, maar jezus, daar heb ik me nog echt niet in verdiept het leek me nou wel een idee om daar tijdens het onderzoek achter te komen...quote:Op zondag 27 maart 2011 20:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]
maar misschien wel de dingen die je met google vindt![]()
![]()
Oh gewoon voor mijn bachelorproject, geen hoogstaande research maar ik heb morgenvroeg, ja 's ochtendsquote:
Kom je lekker op tijd meequote:Op zondag 27 maart 2011 20:55 schreef alors het volgende:
[..]
Oh gewoon voor mijn bachelorproject, geen hoogstaande research maar ik heb morgenvroeg, ja 's ochtendsdaarvoor een deadline.
PM me maar even.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Weet iemand het bankrekeningnummer van het nationale Cee-fonds?
Ja eerder kon niet, ik ben weggeweest, had nog andere deadlines en mijn onderwerp was nog niet goedgekeurd...quote:
ja okay, maar dat is dus van Coen Swijnenberg...quote:Op zondag 27 maart 2011 21:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/cha(...)29&utm_medium=social
Ja, die samen met Sander de Coen en Sandershow doet.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:27 schreef alors het volgende:
[..]
ja okay, maar dat is dus van Coen Swijnenberg...
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, die samen met Sander de Coen en Sandershow doet.
where do you where do you go?? My lovely??quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klaas = baasquote:Op zondag 27 maart 2011 22:12 schreef Allrounder het volgende:
Die Klaas doet toch ook zo'n programma op Ned3 op zaterdagochtend?
Dat programma met al die experimenten/ proefjes toch? Best leuk is dat.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:18 schreef alors het volgende:
[..]
Klaas = baas
maar hij doet wel kinderprogramma's ook en Jong volgens mij soms ook
Nee dat is denk ik professor dokter testKees...quote:Op zondag 27 maart 2011 22:20 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Dat programma met al die experimenten/ proefjes toch? Best leuk is dat.
Heb het even opgezochtquote:Op zondag 27 maart 2011 22:29 schreef alors het volgende:
[..]
Nee dat is denk ik professor dokter testKees...waarom weet ik dit?
Deze week haar album gehaald: heerlijke cd, zeker `n aanschaf waardquote:
M'n pa heeft een gesigneerd exemplaarquote:Op zondag 27 maart 2011 23:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Deze week haar album gehaald: heerlijke cd, zeker `n aanschaf waard![]()
Ik vind het wel een lekker nummer op de (nederlandse) tekst naquote:
Miranda om 02:00 Barend en Joey en Wijnand zijn niet echt EO types.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:18 schreef alors het volgende:
5 pagina's voor een zondag is echt veel
wat is er nu trouwens op? die EO mongols van een Joey en nog iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |