Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Dan is dit wel een goed moment, inderdaad. Even rust in huis.quote:Op zondag 27 maart 2011 10:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ik heb geen zinik heb de laatste tijd veelste weinig in huis gedaan
Dus ik moet van mezelf even de badkamer doen en de kast... (dat is niet iets wat zomaar ff kan doen als ik kindjes beneden heb rondlopen)
Absoluut, even koffie opdrinken en zin makenquote:Op zondag 27 maart 2011 10:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan is dit wel een goed moment, inderdaad. Even rust in huis.
Ja, die horen gewoon bij de KSC, dus gisterenavond is dat weer veranderdquote:Op zondag 27 maart 2011 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
Ah de UI's zijn weer terug in de OP?
OP is gefixed
quote:Op zondag 27 maart 2011 10:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die horen gewoon bij de KSC, dus gisterenavond is dat weer veranderd.
Ja, nu kunnen we ons weer bezighouden met nuttige dingenquote:Op zondag 27 maart 2011 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel
Koffie op, ik ga met mijn emmertje naar boven![]()
Geniet van het mooie weer
WW staat erin, en dat ik Klonk. En zullen we het verder vandaag even niet over de OP hebben?quote:Op zondag 27 maart 2011 10:46 schreef RockNijntje het volgende:
Staat WW niet in de OP
En wie is die met de UI van dat kampvuurtje ook alweer?
Ah ik ben gewoon scheelquote:Op zondag 27 maart 2011 10:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
WW staat erin, en dat ik Klonk. En zullen we het verder vandaag even niet over de OP hebben?.
Mart! Ga jij nog de duinen in vandaag ofzo?quote:
Echt?quote:Op zondag 27 maart 2011 10:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
trouwens.. je hebt het goed gedaan in de F1 manager
Ja, ik ben alles al bij elkaar aan het zoekenquote:Op zondag 27 maart 2011 10:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mart! Ga jij nog de duinen in vandaag ofzo?
Hmpf ik wil ookquote:Op zondag 27 maart 2011 10:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik ben alles al bij elkaar aan het zoeken.
Okquote:Op zondag 27 maart 2011 10:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ga je met mij een stukje wandelen?
Denk niet dat dat kanquote:
Jammer. Maar dan gaan we een andere keer samen wandelen in de duinenquote:Op zondag 27 maart 2011 10:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ok
[..]
Denk niet dat dat kanMoeten straks naar Schoorl, daar zijn ook duinen, maar dan kan ik niet wandelen
![]()
Jaquote:Op zondag 27 maart 2011 11:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jammer. Maar dan gaan we een andere keer samen wandelen in de duinen![]()
.
Temperatuur maakt voor mij weinig uit, als het maar droog isquote:Op zondag 27 maart 2011 11:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JaVorige keer was het echt fucking koud, dit keer maar 's doen met iets beter weer
Morge LDGquote:Op zondag 27 maart 2011 11:17 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgen* ldg wrijft de slaap uit haar oogjes
* pgrferrari aait door ldg haar haartjesquote:Op zondag 27 maart 2011 11:17 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgen* ldg wrijft de slaap uit haar oogjes
Psssst PGR, ze heeft al een vriendjequote:Op zondag 27 maart 2011 11:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
* pgrferrari aait door ldg haar haartjes![]()
Dat weet ikquote:Op zondag 27 maart 2011 11:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Psssst PGR, ze heeft al een vriendje
* ldg begint tevreden te spinnenquote:Op zondag 27 maart 2011 11:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
* pgrferrari aait door ldg haar haartjes![]()
die ligt as we speak zelfs naast me te slapenquote:Op zondag 27 maart 2011 11:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Psssst PGR, ze heeft al een vriendje
Ahhwquote:Op zondag 27 maart 2011 11:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die ligt as we speak zelfs naast me te slapen
quote:Op zondag 27 maart 2011 11:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* ldg begint tevreden te spinnen![]()
Dus als we zachtjes doen merkt hij niksquote:Op zondag 27 maart 2011 11:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die ligt as we speak zelfs naast me te slapen
Trevquote:Op zondag 27 maart 2011 11:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus als we zachtjes doen merkt hij niks
Whehehehequote:Op zondag 27 maart 2011 11:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
soms ligt ie in zn slaap heel mooi te zijnquote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 11:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
soms ligt ie in zn slaap heel mooi te zijnen dan moet ik me echt bedwingen om niet de hele tijd aan m te zitten
daar wordt ie dan wakker van enzo en das ook weer zielig
Wat valt daar nou niet aan te snappenquote:
Oh jullie zijn volgens mij echt heel schattig samenquote:Op zondag 27 maart 2011 11:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
soms ligt ie in zn slaap heel mooi te zijnen dan moet ik me echt bedwingen om niet de hele tijd aan m te zitten
daar wordt ie dan wakker van enzo en das ook weer zielig
zachtjes doen is niet mn specialiteitquote:Op zondag 27 maart 2011 11:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hij baalt gewoon dat hij het niet gezegd heeftquote:Op zondag 27 maart 2011 11:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat valt daar nou niet aan te snappen
Ghehe, ik bespeur hier een kern van waarheidquote:Op zondag 27 maart 2011 11:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hij baalt gewoon dat hij het niet gezegd heeft
He jammerquote:Op zondag 27 maart 2011 11:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zachtjes doen is niet mn specialiteit
quote:Op zondag 27 maart 2011 11:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh jullie zijn volgens mij echt heel schattig samen![]()
Nee hoorquote:Op zondag 27 maart 2011 11:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hij baalt gewoon dat hij het niet gezegd heeft
BatsSlowChatquote:
Hoihoiquote:
Jaquote:Op zondag 27 maart 2011 11:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoihoi![]()
Alles weer wat beter daar?
Hmmz, presentatie morgen en nu een onderwerp weten... Je moet er nog aan beginnen?quote:Op zondag 27 maart 2011 11:36 schreef summer2bird het volgende:
Ik weet een onderwerp voor mijn presentatie morgen
Ja, maar die leraar zei dat we het best gewoon wat van het internet konden halenquote:Op zondag 27 maart 2011 11:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hmmz, presentatie morgen en nu een onderwerp weten... Je moet er nog aan beginnen?
Ik vind dat ze nog snel isquote:Op zondag 27 maart 2011 11:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hmmz, presentatie morgen en nu een onderwerp weten... Je moet er nog aan beginnen?
Wtfquote:Op zondag 27 maart 2011 11:38 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja, maar die leraar zei dat we het best gewoon wat van het internet konden halen
HALLOOOOOOOOOOOO wakker wordequote:
[Gaston-modus]BEEEEEEEEEN IIIIIIIIIK AAAAAAAAALquote:
ok dan is het goedquote:Op zondag 27 maart 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[Gaston-modus]BEEEEEEEEEN IIIIIIIIIK AAAAAAAAAL[/Gaston-modus]
ik ookquote:Op zondag 27 maart 2011 11:53 schreef Ajacied422 het volgende:
De zomertijd is kut, ik heb tot 7:50 geslapen
gewoon even lang hoorquote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 12:01 schreef RockNijntje het volgende:
10 bedrijven uitgebrand in Mierlo, damn zo... zo dichtbij![]()
![]()
In een hal van 14.000 m2quote:
Dat jij smorgens tot 7:00 of langer in bed blijftquote:Op zondag 27 maart 2011 11:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://home.hccnet.nl/v.d(...)st_zonsondergang.htm
Hier een tijd geleden ook al ergens fik geweest, toen ook door wiet kwekerijquote:
Morgen(volgens wintertijd en)Middag(volgens zomertijd) MPGquote:
Ja dat weet ik ook niet hequote:
FM ?quote:
Football Manager, Moet nu met mijn Barcelona tegen AZ. Wordt een vette overwinning. Zit in een keimakkelijke poule. 2011/2012quote:Op zondag 27 maart 2011 12:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
FM ?
ik ben CV aan het spelen tijdens de Thee
WTF?? Ik woon daar o_O *heeft niks gehoord...*quote:Op zondag 27 maart 2011 12:01 schreef RockNijntje het volgende:
10 bedrijven uitgebrand in Mierlo, damn zo... zo dichtbij![]()
![]()
Dan heb je dus goed geslapen vannachtquote:Op zondag 27 maart 2011 12:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
WTF?? Ik woon daar o_O *heeft niks gehoord...*
Zie nu.nl en 112brabantquote:Op zondag 27 maart 2011 12:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
WTF?? Ik woon daar o_O *heeft niks gehoord...*
Mierlo is ook niet al te groot hequote:Op zondag 27 maart 2011 12:11 schreef PriemGirl het volgende:
Heel goed.. Zo te zien.. Het is best dichtbij namelijk
Doeidoei en geen pyromaantje meer spelenquote:Op zondag 27 maart 2011 12:13 schreef PriemGirl het volgende:
Hmm heftig. (en nee mierlo is idd niet zo groot.
Maar: Ik moet er vandoor ! Doeg
Was een gezellige Compagnie brandquote:Op zondag 27 maart 2011 12:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zie nu.nl en 112brabantop 112brabant zelfs 18aanv erbij
Bis Later PGquote:Op zondag 27 maart 2011 12:13 schreef PriemGirl het volgende:
Hmm heftig. (en nee mierlo is idd niet zo groot.
Maar: Ik moet er vandoor ! Doeg
de winnaar is al bekend hequote:Op zondag 27 maart 2011 12:17 schreef pgrferrari het volgende:
* pgrferrari om 13.00uur formule 1 gaat kijken.
Bedoel je niet de voorbeschouwing? de hh van de race zelf begint pas om 14:00quote:Op zondag 27 maart 2011 12:17 schreef pgrferrari het volgende:
* pgrferrari om 13.00uur formule 1 gaat kijken.
quote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 12:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bedoel je niet de voorbeschouwing? de hh van de race zelf begint pas om 14:00
afwas zequote:
Yeaauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:
Het is heel goedquote:Op zondag 27 maart 2011 12:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Yeaauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
HoEst?
Vertel!quote:
*Kuchequote:Op zondag 27 maart 2011 12:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Yeaauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
HoEst?
Ik heb een bazenteam met football manager met bazentactiek biij barçaquote:
Zo man, heftig, sterkte ermeequote:Op zondag 27 maart 2011 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een bazenteam met football manager met bazentactiek biij barça![]()
Alleen sta ik 2eSpeelde gelijk tegen Villareal en Madrid heeft niks verloren
Vorig seizoen had ik een keer verloren in (2010/2011) 105 puntenquote:Op zondag 27 maart 2011 12:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zo man, heftig, sterkte ermee
Het zal je maar gebeuren!
Plat engels is om te jankenquote:Op zondag 27 maart 2011 12:31 schreef RockNijntje het volgende:
Er komt een man op de kinderboerderij, hij ziet een witte geit, vraagt hij: 'was da vor un bist? Witte gai't?'![]()
Ghehe die eerste zin, lekker fout
ik snap 'm nietquote:Op zondag 27 maart 2011 12:31 schreef RockNijntje het volgende:
Er komt een man op de kinderboerderij, hij ziet een witte geit, vraagt hij: 'was da vor un bist? Witte gai't?'![]()
Brabants ookquote:
eeeh lastigquote:Op zondag 27 maart 2011 12:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
afwas ze
Of ehh...
Was ze af?
Was af ze?
Nee... ook niet,
euhhh...
ik snapte hem alquote:Op zondag 27 maart 2011 12:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Brabants ook
Een 'witte geit' wordt hier uitgesproken als 'witte gait', 'weet jij het' wordt uitgesproken als 'witte gai ut' of 'witte gai't'
Errug flauw dus wel
Man reageer eens niet overal op, dit was uitleg voor TFMquote:
Spreek grapjes werken niet als je ze typtquote:Op zondag 27 maart 2011 12:31 schreef RockNijntje het volgende:
ohhhh, nu snap ik 'mquote:Op zondag 27 maart 2011 12:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Brabants ook
Een 'witte geit' wordt hier uitgesproken als 'witte gait', 'weet jij het' wordt uitgesproken als 'witte gai ut' of 'witte gai't'
Errug flauw dus wel
Kloptquote:Op zondag 27 maart 2011 12:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Spreek grapjes werken niet als je ze typt
Net als die Belg met een pot mayonaise in de autoquote:Op zondag 27 maart 2011 12:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ohhhh, nu snap ik 'm![]()
errruggg flauw ja![]()
HOLY SH*Tquote:
dan noem je mij ee nspammer ????quote:
En ik dacht nog wel rustig te posten de laatste tijdquote:Op zondag 27 maart 2011 12:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
HOLY SH*T
Gefeliciteerd, spammerig meisje
gefeliciflaperdiedapperdedopsiedomquote:Op zondag 27 maart 2011 12:41 schreef Ladylike het volgende:
Vandaag is mn lief jarig
Zometeen (over een uurtje of zo) naar zn verrassingsfeest
Hey LLquote:Op zondag 27 maart 2011 12:41 schreef Ladylike het volgende:
Vandaag is mn lief jarig
De eerste dag dat je hier was welquote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 27 maart 2011 12:41 schreef Ladylike het volgende:
Vandaag is mn lief jarig
quote:Op zondag 27 maart 2011 12:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De eerste dag dat je hier was welOp álles reageren
Je leerde het gelukkig snel afquote:Op zondag 27 maart 2011 12:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je moet toch iets om binnen te komen
says who?quote:Op zondag 27 maart 2011 12:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De eerste dag dat je hier was welOp álles reageren
laterquote:Op zondag 27 maart 2011 12:43 schreef Crazy-M het volgende:
maar goed, ik ga weer weg.
iedereen een fijne middag![]()
Gewoon lekker meeposten over het onderwerp wat te brespreken isquote:Op zondag 27 maart 2011 12:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je moet toch iets om binnen te komen
Jij ook, Bis Laterquote:Op zondag 27 maart 2011 12:43 schreef Crazy-M het volgende:
Thanxquote:
Bij deze ben je uitgenodigd.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey LL![]()
Waarom zijn wij niet uitgenodigd?
Gefeliciteerd![]()
Thanxquote:
Buhbyequote:Op zondag 27 maart 2011 12:43 schreef Crazy-M het volgende:
Er zijn zoooooveel KSC'ers waar ik nooit op reageerquote:
Jah bedanktquote:
Ik zeg hier vandaag niks over.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon lekker meeposten over het onderwerp wat te brespreken is
Kom je nu meequote:Op zondag 27 maart 2011 12:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Thanx
[..]
Bij deze ben je uitgenodigd.
We zitten in Eben Ezer
[..]
Thanx
[..]
Buhbye
Tis dat ik je niet ff snel kan oppikkenquote:Op zondag 27 maart 2011 12:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kom je nu meezet ook nog even een auto voor me neer zodat ik er kan komen?
Dat is ook jammerquote:Op zondag 27 maart 2011 12:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tis dat ik je niet ff snel kan oppikken
En nee ik bedoel niet de typoquote:
Zekerquote:Op zondag 27 maart 2011 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn jullie wel eens gekke voor/achternamen tegen gekomen?
Ik ken een docent op school Meneer Quadvliegquote:Op zondag 27 maart 2011 12:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zeker
Suzanne Pijper zat bij mij in de klas
en Janine Pakbier
onze leraar scheikunde heet(te) Troket met zn achternaam, maar wij noemden hem natuurlijk Kroketquote:Op zondag 27 maart 2011 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ken een docent op school Meneer Quadvlieg
quote:Op zondag 27 maart 2011 12:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
onze leraar scheikunde heet(te) Troket met zn achternaam, maar wij noemden hem natuurlijk Kroket
holadio!quote:
Vraag; hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op zondag 27 maart 2011 12:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Troket, nieuw instrument inplaats van trompet
Als het maar raar is , ook rare namen zoals een slager die hans worsth eetquote:Op zondag 27 maart 2011 12:51 schreef RockNijntje het volgende:
En is Ietje Verhappen ook een vreemde naam?
Je mag een bundel takken bij je bak leggen dus als het om takken gaat; zaag maar doorquote:Op zondag 27 maart 2011 12:52 schreef Pien85 het volgende:
Tuintje wordt weer mooi
Maar nu kan ik niet meer verder want de groene bak zit vol
Hier nietquote:Op zondag 27 maart 2011 12:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je mag een bundel takken bij je bak leggen dus als het om takken gaat; zaag maar door![]()
en hoi binnenkomer
Stomquote:
nieuwe prooi nijn?quote:
Dan wordt mij nu ineens veel duidelijkquote:
OMG, please doe me dat niet aanquote:
Je moet hier zelfs opletten dat ie niet te vol zitquote:
Ik weet niet wat jouw type isquote:
Oh mijn godquote:Op zondag 27 maart 2011 12:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je moet hier zelfs opletten dat ie niet te vol zitAls ie meer dan 5cm open staat omdat ie vol is legen ze 'm niet
Dat niet iigquote:
óooooh, alweer een jaartje ouder!quote:
alsof jij zoveel ouder bentquote:Op zondag 27 maart 2011 12:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan wordt mij nu ineens veel duidelijk
Bekant 2 jaar jonguhquote:
En de bakken moeten 2 aan 2 aan de straat zodat de vuilniswagen ze kan pakken. En dat doe niemand dus nu heeft de gemeente een mannetje en dat mannetje loopt voor de vuilniswagen uit om de bakken neer te zettenquote:
weet je ook eens hoe dat voeltquote:Op zondag 27 maart 2011 12:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bekant 2 jaar jonguh
Nee, maar ik kon zijn humor af en toe niet plaatsen, nu wel
Dat meeeeen je niet...quote:Op zondag 27 maart 2011 12:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En de bakken moeten 2 aan 2 aan de straat zodat de vuilniswagen ze kan pakken. En dat doe niemand dus nu heeft de gemeente een mannetje en dat mannetje loopt voor de vuilniswagen uit om de bakken neer te zetten
Je vinger?quote:Op zondag 27 maart 2011 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Er zit wat in mijn oog. En het zit op een kutplek
Whehe waar heb jij je oog zitten dan?quote:Op zondag 27 maart 2011 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Er zit wat in mijn oog. En het zit op een kutplek
Nee,quote:Op zondag 27 maart 2011 13:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je vinger?
en als het op een kutplek zit, heb jij je oog wel laag zitten
doordenkers.....quote:Op zondag 27 maart 2011 13:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whehe waar heb jij je oog zitten dan?
A dirty mind is a joy foreverquote:
neem gelijk ook even wat voor mij meequote:
je was me net voorquote:
Gewoon op het station staan, krijg je ook nog koffie gratisquote:
Daarom kan je het niet vroeg genoeg hebbenquote:
Jepquote:Op zondag 27 maart 2011 13:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
weet je ook eens hoe dat voelt
[..]
Dat meeeeen je niet...![]()
!
Nee, het laatste stukje is hetquote:Op zondag 27 maart 2011 13:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
neem gelijk ook even wat voor mij mee
quote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 13:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JepDe folder van "Twee aan twee! Doet u mee?" nog een keer bezorgen is blijkbaar duurder dan 5 dagen in de week mannetjes voor de vuilniswagen uit te laten lopen
quote:
Woesj, luxe hoorquote:
je dacht toch niet door hè...?quote:
Zo'n stomme blije slogan ook echtquote:
Nee, maar BB. Al die patsertjes hebben er een terwijl het eigenlijk maar overrated telefoons zijn. Verschrikkelijk duur en dan nog zo'n touchscreenloos minischermquote:
ze zijn 129 euro nuquote:Op zondag 27 maart 2011 13:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, maar BB. Al die patsertjes hebben er een terwijl het eigenlijk maar overrated telefoons zijn. Verschrikkelijk duur en dan nog zo'n touchscreenloos minischerm
Oh ik dacht dat het dure dingen warenquote:
bij de kijkshop ga ik 'm halen. toch een spotprijsje voor zo'n ding vind ik.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het dure dingen waren
Sonata Arctica. Ja. Dat is morgen alquote:Op zondag 27 maart 2011 13:11 schreef RockNijntje het volgende:
Eui Bos, ga je morgen al naar Son-dinges?(sorry even de naam vergeten
)
maar niet uit het hartquote:
Yayquote:
eet schmackelijkquote:
Neequote:Op zondag 27 maart 2011 13:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Yay
Nog andere concerten op de planning staan?
Rambler is volgens mij wel de moeite waard indd.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee
Misschien een keer naar The Rambler ofzo. Die hebben wel eens goede optredens voor 5 euro. Echt bekende bands zijn meestal net te duur voor me.
Ergens eind april weer 's samen gaan wandelen?quote:Op zondag 27 maart 2011 13:28 schreef DaMart het volgende:
En weer thuis... was heerlijk in het duin. Geheugenkaart van 8GB is vol, dus straks eens kijken hoe de foto's zijn geworden
.
Die wandeling was overigens wel goed voor de conditie, want ik ben maar weer eens van de paden afgeweken en heb hoge duintoppen beklommen... wat een schitterend ver uitzicht gaf dat.
Ja, ik ben er in oktober nog geweest.Traden 2 bands op. Helaas maar 1 band gezien, de jongen met wie ik was, moest zijn trein naar Dordrecht halen en toen ging het ook wat minder met me dat 1 band wel voldoende voor me was, daar ik de volgende dag een FOK! meet had.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Rambler is volgens mij wel de moeite waard indd.
Jammer dat er bij ons meestal niemand zin heeft om te bobben...
Is goed hoorquote:Op zondag 27 maart 2011 13:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ergens eind april weer 's samen gaan wandelen?
Okquote:
Ja, wel op tijd doen, dan kunnen we aan het KNMI doorgeven dat ze mooi weer moeten regelen die dagquote:Op zondag 27 maart 2011 13:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
OkPrikken we binnenkort wel even een datum
Muckquote:Op zondag 27 maart 2011 13:32 schreef Muck het volgende:
Man man man, wat een weer
Door dat kleine briesje in combinatie met de zon droogt de was supersnel
Hehe, ja... laten we maar even wachten tot we weten wat het weer gaat doenquote:Op zondag 27 maart 2011 13:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, wel op tijd doen, dan kunnen we aan het KNMI doorgeven dat ze mooi weer moeten regelen die dag.
Hey Muckiequote:Op zondag 27 maart 2011 13:32 schreef Muck het volgende:
Man man man, wat een weer
Door dat kleine briesje in combinatie met de zon droogt de was supersnel
Adquote:Op zondag 27 maart 2011 13:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muck.
Ben je al een beetje gekleurd in de zon?.
Goed weer is het ookquote:Op zondag 27 maart 2011 13:28 schreef DaMart het volgende:
En weer thuis... was heerlijk in het duin. Geheugenkaart van 8GB is vol, dus straks eens kijken hoe de foto's zijn geworden
.
Die wandeling was overigens wel goed voor de conditie, want ik ben maar weer eens van de paden afgeweken en heb hoge duintoppen beklommen... wat een schitterend ver uitzicht gaf dat.
Jaquote:Op zondag 27 maart 2011 13:36 schreef Muck het volgende:
Vraarieeee
Naast het podium vandaag!
Ajacied
quote:Op zondag 27 maart 2011 13:37 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
Da'lijk naar de boot, de antivries verwijderen en vaarklaar maken![]()
Gaat echt weer kriebelen met ditweer
Hey Friemelquote:Op zondag 27 maart 2011 13:37 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
Da'lijk naar de boot, de antivries verwijderen en vaarklaar maken![]()
Gaat echt weer kriebelen met ditweer
Lakkah in het zonnetje?quote:
Zit alleen nog ff te wachten tot m'n matroosje zover is dat hij mee kan ......quote:
Ik kon hem niet betalenquote:
Ik zeg niets meerquote:Op zondag 27 maart 2011 13:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet verklappen, ik weet al wie er gewonnen heeft maar wil de rest gewoon zelf nu zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |