Goedemorgenquote:Op zondag 27 maart 2011 08:07 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 opent de KSC en gaat opzoek naar de verse koffiebonen.
* Barretje80 haalt de koffiebonen door de koffie maler en doet het bruine goedje in de koffie houders
* Barretje80 drukt op de knoppen en er verschijnen twee heerlijk geurende kopjes espresso..
any one??![]()
* Barretje80 gaat vervolgens naar de waterkoker en zet de knop om.
* Barretje80 pakt ook nog een pak melk en zet die ook in de KSC..
GOEDEmorgen!
oeh.. die croissantjes zijn een goed idee!!quote:Op zondag 27 maart 2011 09:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goedemorgen
* LovelyLady pakt de danerolle uit de koelkast en gaat croissantjes maken
* LovelyLady pakt de eitjes en zet die met wat water op het vuur
Goeiemorgen allemaal
Jammie. Ik heb lekker appeltaartquote:Op zondag 27 maart 2011 09:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
oeh.. die croissantjes zijn een goed idee!!
* Barretje80 gaat d'r bedje uit en zet de oven alvast aan
Soms heb ik wel goede ideetjesquote:Op zondag 27 maart 2011 09:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
oeh.. die croissantjes zijn een goed idee!!
* Barretje80 gaat d'r bedje uit en zet de oven alvast aan
dat heb ik ook nooit beweerd!quote:
Met een d meisjequote:Op zondag 27 maart 2011 09:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat heb ik ook nooit beweerd!
is het nou met een d of een t??
zomertijd!quote:
het is idd een beetje vroeg voor "uitslapen "quote:Op zondag 27 maart 2011 10:08 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Lang geleden dat ik tot half tien heb uitgeslapen.
Nee, meestal ben ik ergens rond acht uur wakker, dus half tien is uitslapen voor mijquote:Op zondag 27 maart 2011 10:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het is idd een beetje vroeg voor "uitslapen "
of bedoelde je dat nou niet??
Ja, met het tempo van vannacht verwachtte ik dat hij wel vol zou zijn, maar het is blijkbaar stilgevallen ineensquote:
trouwens.. je hebt het goed gedaan in de F1 managerquote:
inderdaadquote:Op zondag 27 maart 2011 10:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, met het tempo van vannacht verwachtte ik dat hij wel vol zou zijn, maar het is blijkbaar stilgevallen ineens.
Zou ik eigenlijk ook moeten doen... Maar huiswerkquote:Op zondag 27 maart 2011 10:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is zondagochtend, veel mensen slapen nog uit of gaan van het mooie weer genieten.
Het is ook prachtig weer..quote:Op zondag 27 maart 2011 10:28 schreef DaMart het volgende:
Ik ga dat zo doen. Lekker een stuk wandelen in het duin en de nieuwe camera uitproberen.
Je gaat dus toch maar niet mee?quote:Op zondag 27 maart 2011 10:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is ook prachtig weer..
De jongens gaan zo treintjes kijken, en ik ga even lekker mijn badkamertje soppen en de kast uitmesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |