Ik geloof Eric ook. Welkom Fennekequote:Op zondag 27 maart 2011 00:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik geloof Eric op zijn blauwe ogen. En ik ben uberhaupt nogal goedgelovig.
Ja die was eerder dacht ik, maar ach we hebben een feestje.quote:
dat dus!quote:
Er is meerdere keren gezegd dat het op Lapo gaat, niet om wie eerder is want dan krijg je dubbele topicsquote:
Condoleren is meer op zijn plaatsquote:Op zondag 27 maart 2011 00:18 schreef evaxsis het volgende:
Goeienacht, ik ben op tijd voor Laura's verjaardag.
Gefeliciteerd U all
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:18 schreef sjampoeh het volgende:
oke opnieuw mijn grap : LANG zal ze leven... zij leve HOOG zo HOOG
ha Eva, welkom op Laura haar kinderfeestje...pyama party begint zoquote:Op zondag 27 maart 2011 00:18 schreef evaxsis het volgende:
Goeienacht, ik ben op tijd voor Laura's verjaardag.
Gefeliciteerd U all
Jo dat was ik [COS#751]Gaat het de nacht worden van Laura en Alex?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er is meerdere keren gezegd dat het op Lapo gaat, niet om wie eerder is want dan krijg je dubbele topics
Ik kom net binnenvallen vertelquote:Op zondag 27 maart 2011 00:19 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Condoleren is meer op zijn plaats
Vind het een hele goeie, maar je collega's denken en handelen anders, erg verwarrend.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er is meerdere keren gezegd dat het op Lapo gaat, niet om wie eerder is want dan krijg je dubbele topics
ik ook....heb hem tijdens de gouden kooi ontmoet en sta een paar keer met hem op de foto...hijs echt heel leuk !quote:Op zondag 27 maart 2011 00:19 schreef Pablolaatje het volgende:
@mevrouwdebok: dat kan ik zeker bevestigen dat Eric lief is
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:19 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Jo dat was ik [COS#751]Gaat het de nacht worden van Laura en Alex?
Maar laat maar geen verdere discussie
Echt? Volgens mijn ding was de mijn het laatste.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:19 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Jo dat was ik [COS#751]Gaat het de nacht worden van Laura en Alex?
Maar laat maar geen verdere discussie
ik ookquote:Op zondag 27 maart 2011 00:20 schreef Stability het volgende:
Pablolaatje mag ik vragen hoe je hier op FOK! terecht bent gekomen? ik vind het echt leuk dat je er bij bent
Gaan we straks nog stoelen dansen?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:19 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
ha Eva, welkom op Laura haar kinderfeestje...pyama party begint zo
lex en moquote:Op zondag 27 maart 2011 00:20 schreef Tamaartje het volgende:
Hello all! Wie heeft Laura gekozen voor het eten??
Alex en Monique (ze had liever Joanna)quote:Op zondag 27 maart 2011 00:20 schreef Tamaartje het volgende:
Post 302 hahahahahahaquote:Op zondag 27 maart 2011 00:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt? Volgens mijn ding was de mijn het laatste.
Anders sorry
Solide basis. Jezus bevestigde net via Mohammed op twitter dat zijn vader stiekem Jozef is.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Eric heeft bevestigd dat Pablolaatje de vrouw van Gerard is, Fenneke dus![]()
![]()
Welkom op FOK! Fennekequote:Op zondag 27 maart 2011 00:19 schreef Pablolaatje het volgende:
@mevrouwdebok: dat kan ik zeker bevestigen dat Eric lief is
Mo en Alex, en de andere bewoners hebben een beetje mee kunnen kijkenquote:Op zondag 27 maart 2011 00:20 schreef Tamaartje het volgende:
Pilav, draadjesvlees met perzikenquote:Op zondag 27 maart 2011 00:20 schreef Tamaartje het volgende:
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:22 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Pilav, draadjesvlees met perziken
Wel snel he. Dacht dat het nu pas begon is het alweer afgelopenquote:
huh??quote:Op zondag 27 maart 2011 00:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alex en Monique (ze had liever Joanna)
Pas de FAQ dan ook even aan:quote:Op zondag 27 maart 2011 00:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:In tegenstelling tot wat op FOK! gebruikelijk is, geldt voor de COS niet per se de regel dat de user met de laatste post het nieuwe topic opent. De doorloopsnelheid is op drukke tijden zó hoog, dat het niet prettig is als daarop gewacht moet worden. Een nieuwe COS kan geopend worden als de bestaande bijna vol is. Het is wel handig om in de lopende COS aan te kondigen dat je dat gaat doen, en zéker dat je dat gedaan hebt.
Oh wat leuk!!quote:Op zondag 27 maart 2011 00:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Eric heeft bevestigd dat Pablolaatje de vrouw van Gerard is, Fenneke dus![]()
![]()
Mods posten soms door slotjes en het is je vergeven hoor.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zie het idd. Er was een post niet geladen en zag bij mezelf 301 staan.
Sorry, mijn fout
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Solide basis. Jezus bevestigde net via Mohammed op twitter dat zijn vader stiekem Jozef is.
Wat ik al zei geeft niksquote:Op zondag 27 maart 2011 00:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zie het idd. Er was een post niet geladen en zag bij mezelf 301 staan.
Sorry, mijn fout
Het is ook een kinderfeestje hequote:Op zondag 27 maart 2011 00:22 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Wel snel he. Dacht dat het nu pas begon is het alweer afgelopen
Ik zie het met verjaardagshoedjes, slingers en al....LOLquote:Op zondag 27 maart 2011 00:19 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
ha Eva, welkom op Laura haar kinderfeestje...pyama party begint zo
Meer muziek?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Waar wachten ze nu zo overduidelijk op?
Het teken dat ze naar bed mogen. Alex en Laura met aardbeien condoom gekregen van de stem ofzo ?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Op drie dagen verdiende bedrust om bij te komen.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Tip van de oude rotten in het RLS vak...jawel..DGK-Eric & Sylquote:Op zondag 27 maart 2011 00:20 schreef Stability het volgende:
Pablolaatje mag ik vragen hoe je hier op FOK! terecht bent gekomen? ik vind het echt leuk dat je er bij bent
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:24 schreef TimeJumper het volgende:
Nazi Flip zegt tegen Joanne, ik ben thuis echt een saaie lul
Nou Flip dat hadden wij allang gezien
Ja, want jij bent er weer.quote:
Ohhh, je kent Sylvia ook !quote:Op zondag 27 maart 2011 00:24 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Tip van de oude rotten in het RLS vak...jawel..DGK-Eric & Syl
haha ok dan ! thanks eric dat je fenneke op ons hebt gewezenquote:Op zondag 27 maart 2011 00:24 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:24 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
PS. Je wordt thuisgebracht.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:24 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
We krijgen zo ons snoepzakje en moeten dan weer gaan
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, want jij bent er weer.
* De_Kardinaal zet drankje weg.
Je moet je zwemspullen meenemen maar ik zeg niet wat we gaan doenquote:
YW!quote:Op zondag 27 maart 2011 00:25 schreef Stability het volgende:
[..]
haha ok dan ! thanks eric dat je fenneke op ons hebt gewezen
god! wat was ik altijd blij dat ik snoepzakjes kon uitdelen ...hoppa! en nu weg!quote:Op zondag 27 maart 2011 00:24 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
We krijgen zo ons snoepzakje en moeten dan weer gaan
Nee ze zei tegen Monique, ohww lastig met Alex je snapt me wel he, en met een gezicht dat ze Alex er helemaal niet bij wilde.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze had liever Joanna meegenomen ipv Monique
jullie hebben geen kinderen wel ?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:24 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Ook nog maar heb geen drank gehad, krijgen we dat mee in ons snoepzakje?quote:
Joanna is gaan liggen, opgezwollen en wel.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het waren echt UREN, jawel UREN, dat er niemand op bed lag. Zeldzame avond wel![]()
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:26 schreef dasaliz het volgende:
Geen muziek meer :/
Maar ook geen meezingen
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:26 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Je moet je zwemspullen meenemen maar ik zeg niet wat we gaan doen
Toch wel... dan staat het verkeerd op de website.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:26 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nee ze zei tegen Monique, ohww lastig met Alex je snapt me wel he, en met een gezicht dat ze Alex er helemaal niet bij wilde.
Maar dat werd snel opgelost want Alex nodigde zichzelf uit met de vraag wat ze die avond gingen eten
Sylquote:Op zondag 27 maart 2011 00:24 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Kun je dat niet wat tactvoller brengen.quote:
Zelfs de kin zei ze vanavondquote:Op zondag 27 maart 2011 00:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Joanna is gaan liggen, opgezwollen en wel.
Ze zit nuquote:Op zondag 27 maart 2011 00:28 schreef Niki.P het volgende:
Laura is nog steeds niet helemaal gaan zitten echt ik verdenk haar van een missie!!
nu moet ik weer denken aan de 2 bijnamen van philipos .... flip flop ...flip flop... Eric op zijn slippersquote:
IK IK IK IK WIL AANDACHT!!quote:
Is ze familie van opgestroopte mouw Bart?quote:
Ja oke, maar daar voor heeft ze volgens mij 2 uur niet gezeten of zo volgens mij is dat echt een record!!quote:
Ze zal wel moe zijn en de komende 36uur in bed liggen.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:30 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja oke, maar daar voor heeft ze volgens mij 2 uur niet gezeten of zo volgens mij is dat echt een record!!
Je zou er maar aan vast zitten zeg!quote:
LOL! Ik denk dat dat iets Wassenaars isquote:Op zondag 27 maart 2011 00:28 schreef snetje het volgende:
[..]
nu moet ik weer denken aan de 2 bijnamen van philipos .... flip flop ...flip flop... Eric op zijn slippers
Geer heeft Syl leren kennen omdat hij met de boot naar Barcelona is gegaan, waar ze woont. Via Syl Eer leren kennen. Met allebei goed bevriend geraakt. Wat wel toevallig is allemaal want Geer wist toen nog helemaal niet dat ie zelf later ook een soortgelijk avontuur zou meemaken..!quote:
wie weet zit er voor geer straks nog veel meer aan te komen, geluksvogel dat ie isquote:Op zondag 27 maart 2011 00:31 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Geer heeft Syl leren kennen omdat hij met de boot naar Barcelona is gegaan, waar ze woont. Via Syl Eer leren kennen. Met allebei goed bevriend geraakt. Wat wel toevallig is allemaal want Geer wist toen nog helemaal niet dat ie ook een soortgelijk avontuur zou meemaken..!
Busje komt zoquote:Op zondag 27 maart 2011 00:32 schreef iBenny het volgende:
Ze wachten nu tot ze naar huis gebracht worden?
Wat is de wereld soms klein dan he ?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:31 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Geer heeft Syl leren kennen omdat hij met de boot naar Barcelona is gegaan, waar ze woont. Via Syl Eer leren kennen. Met allebei goed bevriend geraakt. Wat wel toevallig is allemaal want Geer wist toen nog helemaal niet dat ie zelf later ook een soortgelijk avontuur zou meemaken..!
Je noemt hem echt Geer? Ik dacht alleen Goor, Geer, noemde!quote:Op zondag 27 maart 2011 00:31 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Geer heeft Syl leren kennen omdat hij met de boot naar Barcelona is gegaan, waar ze woont. Via Syl Eer leren kennen. Met allebei goed bevriend geraakt. Wat wel toevallig is allemaal want Geer wist toen nog helemaal niet dat ie ook een soortgelijk avontuur zou meemaken..!
Proest..Ik nam net een slokje wijnquote:Op zondag 27 maart 2011 00:32 schreef iBenny het volgende:
Ze wachten nu tot ze naar huis gebracht worden?
Ik vermoedde al zoiets , gezien Geer"s I L BCN shirtquote:Op zondag 27 maart 2011 00:31 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Geer heeft Syl leren kennen omdat hij met de boot naar Barcelona is gegaan, waar ze woont. Via Syl Eer leren kennen. Met allebei goed bevriend geraakt. Wat wel toevallig is allemaal want Geer wist toen nog helemaal niet dat ie zelf later ook een soortgelijk avontuur zou meemaken..!
Leuk dat je het deelt. Als ik dat van te voren had geweten had ik waarschijnlijk een smaakje gehad van 'ons kent ons' , nu totaal niet!quote:Op zondag 27 maart 2011 00:31 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Ik vond het meer klinken als kattengejankquote:Op zondag 27 maart 2011 00:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zat wel een beetje italiaans bij
sharon vandaag niet gehoord dan?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:34 schreef ABundy het volgende:
Wat me opvalt is dat alle mannen in het bijzijn van Geer met hem over geld praten terwijl de vrouwen dat niet doen. Hoezo aasgieren?
Het lijkt me zo raar als je man ineens door half Nederland herkent wordt. En mensen allemaal ineens een mening over hem hebben.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:31 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Dat is precies de reden dat ik er ook niks eerder over gemeld hebquote:Op zondag 27 maart 2011 00:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Leuk dat je het deelt. Als ik dat van te voren had geweten had ik waarschijnlijk een smaakje gehad van 'ons kent ons' , nu totaal niet!
Ze mag ze zo dadelijk allemaal een harde douw gevenquote:Op zondag 27 maart 2011 00:34 schreef Niki.P het volgende:
Ze zitten echt raar zo met zijn alle verkeerd om op de bank en Laura daarvoor op de grond...
[ afbeelding ]
Dan hoop ik dat die niet teveel aan Alex hangt, die die zijn beste mattie noemt.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:32 schreef Stability het volgende:
[..]
wie weet zit er voor geer straks nog veel meer aan te komen, geluksvogel dat ie is
Ik heb oordopjesquote:Op zondag 27 maart 2011 00:34 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik vond het meer klinken als kattengejank
en wát voor ander...pffffffffff ik was na 3 minuten al afgehaaktquote:Op zondag 27 maart 2011 00:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het lijkt me zo raar als je man ineens door half Nederland herkent wordt. En mensen allemaal ineens een mening over hem hebben.
Maar nog raarder is het als je je tv aanzet en je ziet je man daar ineens rondspringen terwijl die geboeid zit aan de een of ander
quote:
Geer, Gé, Gerie, Gerebeer & gewoon Gerard..quote:Op zondag 27 maart 2011 00:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je noemt hem echt Geer? Ik dacht alleen Goor, Geer, noemde!
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:36 schreef Flow3r het volgende:
hier een achterovergevallen miljonair![]()
[ afbeelding ]
Aasgieren eten kadavers. Die wachten tenminste nog netjes op de erfenis.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:34 schreef ABundy het volgende:
Wat me opvalt is dat alle mannen in het bijzijn van Geer met hem over geld praten terwijl de vrouwen dat niet doen. Hoezo aasgieren?
Ja, dat begrijp ik ook wel, siert je!quote:Op zondag 27 maart 2011 00:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat is precies de reden dat ik er ook niks eerder over gemeld heb
Gerebeerquote:Op zondag 27 maart 2011 00:36 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Geer, Gé, Gerie, Gerebeer & gewoon Gerard..
Ook niet via spixtv.?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:36 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]![]()
Ze kan sinds kort wel de afleveringen terugkijken
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:36 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
en op dat moment zegt alex. ik denk dat ik naar bed gaquote:Op zondag 27 maart 2011 00:36 schreef Niki.P het volgende:
SecretstoryNL tweet net dat de nacht nog jong is...
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:36 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh het was nog een bestaand liedje ook, dat kon ik er niet uithalenquote:Op zondag 27 maart 2011 00:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb oordopjesDe tekst Eva, che serà
En ik zeg dat F1 morgen heel vroeg isquote:Op zondag 27 maart 2011 00:36 schreef Niki.P het volgende:
SecretstoryNL tweet net dat de nacht nog jong is...
Alex nodigde zelfs Laura al bij gerard thuis uit omdat Geer een thuisbioscoop zou hebben..quote:Op zondag 27 maart 2011 00:35 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat die niet teveel aan Alex hangt, die die zijn beste mattie noemt.
want zo'n vent zonder ruggegraat wat moet je daar nu mee![]()
Sinds Geer zijn geheim bekend heeft blijft die Faalex maar lullen over geld
Who gives a shit
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:37 schreef chufi het volgende:
Geer is er onderste boven van
[ afbeelding ]
Gerebeer!quote:Op zondag 27 maart 2011 00:36 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaa we hebben er weer eentjequote:
Ik vind vooral Gerard een bofkont met zo'n vrouw...quote:Op zondag 27 maart 2011 00:21 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Welkom op FOK! Fenneke
Wat ben jij een boffert zeg met zo'n man. Ik doe elke dag weer van hem genieten,
dat moest ik even aan je kwijt
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En ik zeg dat F1 morgen heel vroeg is
Hoe laat? 6 uur?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En ik zeg dat F1 morgen heel vroeg is
Balen zeg. Misschien kwaliteit (user op Fok!)eens pm sturen of hij het kan doorlinken?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:38 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]We hebben echt vanalles geprobeerd!
Van een Italiaanse gecastreerde 1000%zekerwetenzwerendevlekkentyfuskatquote:Op zondag 27 maart 2011 00:34 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik vond het meer klinken als kattengejank
Raar is t inderdaad wel maar tegelijkertijd ook erg grappig. Ik ga slapen truste allemaal!quote:Op zondag 27 maart 2011 00:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het lijkt me zo raar als je man ineens door half Nederland herkent wordt. En mensen allemaal ineens een mening over hem hebben.
Maar nog raarder is het als je je tv aanzet en je ziet je man daar ineens rondspringen terwijl die geboeid zit aan de een of ander
Das discriminazi!quote:Op zondag 27 maart 2011 00:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Geen enkele Fokker kan via het buitenland kijken...overigens de niet fokkers ook niet
bol kijkt in frankrijkquote:Op zondag 27 maart 2011 00:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Geen enkele Fokker kan via het buitenland kijken...overigens de niet fokkers ook niet
ik weet er een die het wel kan, vraag me niet hoe, maar het is zoquote:Op zondag 27 maart 2011 00:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:39 schreef Datweetjeniethé het volgende:
NOu ik wens jullie nog heel veel plezier met het feestje van Laura..
Ik hou het voor gezien hahahaha.
Sterkte jullie !
BAAS Geer bekijkt alles uit alle standen.............die heeft de laatste dagen de gangen van de huigelaars allang in de gaten.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:37 schreef chufi het volgende:
Geer is er onderste boven van
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:40 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Raar is t inderdaad wel maar tegelijkertijd ook erg grappig. Ik ga slapen truste allemaal!
slaap lekkerquote:Op zondag 27 maart 2011 00:40 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Raar is t inderdaad wel maar tegelijkertijd ook erg grappig. Ik ga slapen truste allemaal!
Dat dus, heb er al meer gezien hier vandaar dat ik het me afvroeg?quote:
Meerderenquote:
ikke wel hoorquote:Op zondag 27 maart 2011 00:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zo onbeschoft zeg.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Alex nodigde zelfs Laura al bij gerard thuis uit omdat Geer een thuisbioscoop zou hebben..
bollokus kijkt toch ook vanuit frankrijk?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik weet er een die het wel kan, vraag me niet hoe, maar het is zo
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:41 schreef Stability het volgende:
[..]
bollokus kijkt toch ook vanuit frankrijk?
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:41 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Dat is mijn persoonlijke favoriet..:)
Wel met de nodige storing in je toetsenbordquote:Op zondag 27 maart 2011 00:41 schreef bollokus het volgende:
[..]
ikke wel hoorvani la France kan ik het via een omweg gewoon kihjken
Trusten mop!!quote:Op zondag 27 maart 2011 00:40 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
misschien heeft gerebeer daarom wel weinig vriendenquote:Op zondag 27 maart 2011 00:41 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Zo onbeschoft zeg.
Gerard zal er toch wel aan gewend zijn dat er van die wannabee vriendjes zijn, maar soms door zijn uitspraken begin ik er licht aan te twijfelen
Droom fijn.en dat de weken maar snel om mogen gaan en je je mannetje weer in armen kan sluiten.Hij doet het goed en veel fansquote:Op zondag 27 maart 2011 00:40 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Van mij ook. Jij dacht dat Alex de enige was met wie die geknuffeld had? Ik laat de Gereberenput verder maar dichtzitten anders worden er teveel geheimen geraden.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:41 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Dat is mijn persoonlijke favoriet..:)
Die moeten de stekker er es in stoppen en verder kan iedereen ergens anders jankenquote:
Hij heeft te veel lol met Joanna gehad.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:43 schreef Ifa het volgende:
Mootje tegen Maik, pruilend: "je doet ssstommm". Wat nou weer?
Hey meissiequote:Op zondag 27 maart 2011 00:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind vooral Gerard een bofkont met zo'n vrouw...
Pm dat even naar Eric zodat Syl ook kan kijken 24/7quote:Op zondag 27 maart 2011 00:41 schreef bollokus het volgende:
[..]
ikke wel hoorvani la France kan ik het via een omweg gewoon kihjken
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Die moeten de stekker er es in stoppen en verder kan iedereen ergens anders janken
hij kan echt weinig goed doen bij haar he. zo vaak commetaar op hem.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:43 schreef Ifa het volgende:
laat ze een PM of DM dturen dan help ik ze verderquote:Op zondag 27 maart 2011 00:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan weet ik nog wel 2 rls die-hards die willen weten hoe hij dat doet
Ze heeft gelijk, mister badjas is meestal ssssstommquote:Op zondag 27 maart 2011 00:43 schreef Ifa het volgende:
Wat zeg jij nu?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Die moeten de stekker er es in stoppen en verder kan iedereen ergens anders janken
trusten en succes voor gerard ! top ! En leuk dat je langs komt hierquote:Op zondag 27 maart 2011 00:40 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven daarquote:Op zondag 27 maart 2011 00:44 schreef bollokus het volgende:
[..]
laat ze een PM of DM dturen dan help ik ze verder
Dat noemen volwassenen nou een relatie!quote:Op zondag 27 maart 2011 00:44 schreef suzi1 het volgende:
[..]
hij kan echt weinig goed doen bij haar he. zo vaak commetaar op hem.
dan moet ze hem gewoon dumpen en niet zo irriterend doenquote:Op zondag 27 maart 2011 00:44 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk, mister badjas is meestal ssssstomm
Wow jij luistert te vaak naar Joquote:Op zondag 27 maart 2011 00:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Van een Italiaanse gecastreerde 1000%zekerwetenzwerendevlekkentyfuskat
Wat een kunst op zich is.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij heeft te veel lol met Joanna gehad.
Jank hier dat je streams het niet doen. # 2quote:Op zondag 27 maart 2011 00:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
er is een 'jank hier dat je streams het niet doen topic '
Truste Fennekequote:Op zondag 27 maart 2011 00:40 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
In de SC ben je meer te genieten, doe hier ook eens aardigquote:Op zondag 27 maart 2011 00:43 schreef Soury het volgende:
[..]
trusten, wij houden wel een oogje op je manquote:Op zondag 27 maart 2011 00:40 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:24 schreef Ceetje.. het volgende:
Piet, vraagje aan je, dat account van de vrouw van Gerard, fenneke, was dat een kloon of was het echt, of weten jullie het nog niet?
of is het een Secret?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het was een kloon. Verder weet ik er echt niks van, Gert heeft 't opgepakt. Heb 't rustig aan gedaan laatste 2 dagen.
Doe es gewoon op streams reageren !!!!!! En in die kut SC zie je me al niet meer !! WTFquote:Op zondag 27 maart 2011 00:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
In de SC ben je meer te genieten, doe hier ook eens aardig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |