Je zou er maar aan vast zitten zeg!quote:
LOL! Ik denk dat dat iets Wassenaars isquote:Op zondag 27 maart 2011 00:28 schreef snetje het volgende:
[..]
nu moet ik weer denken aan de 2 bijnamen van philipos .... flip flop ...flip flop... Eric op zijn slippers
Geer heeft Syl leren kennen omdat hij met de boot naar Barcelona is gegaan, waar ze woont. Via Syl Eer leren kennen. Met allebei goed bevriend geraakt. Wat wel toevallig is allemaal want Geer wist toen nog helemaal niet dat ie zelf later ook een soortgelijk avontuur zou meemaken..!quote:
wie weet zit er voor geer straks nog veel meer aan te komen, geluksvogel dat ie isquote:Op zondag 27 maart 2011 00:31 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Geer heeft Syl leren kennen omdat hij met de boot naar Barcelona is gegaan, waar ze woont. Via Syl Eer leren kennen. Met allebei goed bevriend geraakt. Wat wel toevallig is allemaal want Geer wist toen nog helemaal niet dat ie ook een soortgelijk avontuur zou meemaken..!
Busje komt zoquote:Op zondag 27 maart 2011 00:32 schreef iBenny het volgende:
Ze wachten nu tot ze naar huis gebracht worden?
Wat is de wereld soms klein dan he ?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:31 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Geer heeft Syl leren kennen omdat hij met de boot naar Barcelona is gegaan, waar ze woont. Via Syl Eer leren kennen. Met allebei goed bevriend geraakt. Wat wel toevallig is allemaal want Geer wist toen nog helemaal niet dat ie zelf later ook een soortgelijk avontuur zou meemaken..!
Je noemt hem echt Geer? Ik dacht alleen Goor, Geer, noemde!quote:Op zondag 27 maart 2011 00:31 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Geer heeft Syl leren kennen omdat hij met de boot naar Barcelona is gegaan, waar ze woont. Via Syl Eer leren kennen. Met allebei goed bevriend geraakt. Wat wel toevallig is allemaal want Geer wist toen nog helemaal niet dat ie ook een soortgelijk avontuur zou meemaken..!
Proest..Ik nam net een slokje wijnquote:Op zondag 27 maart 2011 00:32 schreef iBenny het volgende:
Ze wachten nu tot ze naar huis gebracht worden?
Ik vermoedde al zoiets , gezien Geer"s I L BCN shirtquote:Op zondag 27 maart 2011 00:31 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Geer heeft Syl leren kennen omdat hij met de boot naar Barcelona is gegaan, waar ze woont. Via Syl Eer leren kennen. Met allebei goed bevriend geraakt. Wat wel toevallig is allemaal want Geer wist toen nog helemaal niet dat ie zelf later ook een soortgelijk avontuur zou meemaken..!
Leuk dat je het deelt. Als ik dat van te voren had geweten had ik waarschijnlijk een smaakje gehad van 'ons kent ons' , nu totaal niet!quote:Op zondag 27 maart 2011 00:31 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Ik vond het meer klinken als kattengejankquote:Op zondag 27 maart 2011 00:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zat wel een beetje italiaans bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |