Ik geloof Eric ook. Welkom Fennekequote:Op zondag 27 maart 2011 00:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik geloof Eric op zijn blauwe ogen. En ik ben uberhaupt nogal goedgelovig.
Ja die was eerder dacht ik, maar ach we hebben een feestje.quote:
dat dus!quote:
Er is meerdere keren gezegd dat het op Lapo gaat, niet om wie eerder is want dan krijg je dubbele topicsquote:
Condoleren is meer op zijn plaatsquote:Op zondag 27 maart 2011 00:18 schreef evaxsis het volgende:
Goeienacht, ik ben op tijd voor Laura's verjaardag.
Gefeliciteerd U all
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:18 schreef sjampoeh het volgende:
oke opnieuw mijn grap : LANG zal ze leven... zij leve HOOG zo HOOG
ha Eva, welkom op Laura haar kinderfeestje...pyama party begint zoquote:Op zondag 27 maart 2011 00:18 schreef evaxsis het volgende:
Goeienacht, ik ben op tijd voor Laura's verjaardag.
Gefeliciteerd U all
Jo dat was ik [COS#751]Gaat het de nacht worden van Laura en Alex?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er is meerdere keren gezegd dat het op Lapo gaat, niet om wie eerder is want dan krijg je dubbele topics
Ik kom net binnenvallen vertelquote:Op zondag 27 maart 2011 00:19 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Condoleren is meer op zijn plaats
Vind het een hele goeie, maar je collega's denken en handelen anders, erg verwarrend.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er is meerdere keren gezegd dat het op Lapo gaat, niet om wie eerder is want dan krijg je dubbele topics
ik ook....heb hem tijdens de gouden kooi ontmoet en sta een paar keer met hem op de foto...hijs echt heel leuk !quote:Op zondag 27 maart 2011 00:19 schreef Pablolaatje het volgende:
@mevrouwdebok: dat kan ik zeker bevestigen dat Eric lief is
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:19 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Jo dat was ik [COS#751]Gaat het de nacht worden van Laura en Alex?
Maar laat maar geen verdere discussie
Echt? Volgens mijn ding was de mijn het laatste.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:19 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Jo dat was ik [COS#751]Gaat het de nacht worden van Laura en Alex?
Maar laat maar geen verdere discussie
ik ookquote:Op zondag 27 maart 2011 00:20 schreef Stability het volgende:
Pablolaatje mag ik vragen hoe je hier op FOK! terecht bent gekomen? ik vind het echt leuk dat je er bij bent
Gaan we straks nog stoelen dansen?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:19 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
ha Eva, welkom op Laura haar kinderfeestje...pyama party begint zo
lex en moquote:Op zondag 27 maart 2011 00:20 schreef Tamaartje het volgende:
Hello all! Wie heeft Laura gekozen voor het eten??
Alex en Monique (ze had liever Joanna)quote:Op zondag 27 maart 2011 00:20 schreef Tamaartje het volgende:
Post 302 hahahahahahaquote:Op zondag 27 maart 2011 00:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt? Volgens mijn ding was de mijn het laatste.
Anders sorry
Solide basis. Jezus bevestigde net via Mohammed op twitter dat zijn vader stiekem Jozef is.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Eric heeft bevestigd dat Pablolaatje de vrouw van Gerard is, Fenneke dus![]()
![]()
Welkom op FOK! Fennekequote:Op zondag 27 maart 2011 00:19 schreef Pablolaatje het volgende:
@mevrouwdebok: dat kan ik zeker bevestigen dat Eric lief is
Mo en Alex, en de andere bewoners hebben een beetje mee kunnen kijkenquote:Op zondag 27 maart 2011 00:20 schreef Tamaartje het volgende:
Pilav, draadjesvlees met perzikenquote:Op zondag 27 maart 2011 00:20 schreef Tamaartje het volgende:
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:22 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Pilav, draadjesvlees met perziken
Wel snel he. Dacht dat het nu pas begon is het alweer afgelopenquote:
huh??quote:Op zondag 27 maart 2011 00:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alex en Monique (ze had liever Joanna)
Pas de FAQ dan ook even aan:quote:Op zondag 27 maart 2011 00:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:In tegenstelling tot wat op FOK! gebruikelijk is, geldt voor de COS niet per se de regel dat de user met de laatste post het nieuwe topic opent. De doorloopsnelheid is op drukke tijden zó hoog, dat het niet prettig is als daarop gewacht moet worden. Een nieuwe COS kan geopend worden als de bestaande bijna vol is. Het is wel handig om in de lopende COS aan te kondigen dat je dat gaat doen, en zéker dat je dat gedaan hebt.
Oh wat leuk!!quote:Op zondag 27 maart 2011 00:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Eric heeft bevestigd dat Pablolaatje de vrouw van Gerard is, Fenneke dus![]()
![]()
Mods posten soms door slotjes en het is je vergeven hoor.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zie het idd. Er was een post niet geladen en zag bij mezelf 301 staan.
Sorry, mijn fout
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Solide basis. Jezus bevestigde net via Mohammed op twitter dat zijn vader stiekem Jozef is.
Wat ik al zei geeft niksquote:Op zondag 27 maart 2011 00:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zie het idd. Er was een post niet geladen en zag bij mezelf 301 staan.
Sorry, mijn fout
Het is ook een kinderfeestje hequote:Op zondag 27 maart 2011 00:22 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Wel snel he. Dacht dat het nu pas begon is het alweer afgelopen
Ik zie het met verjaardagshoedjes, slingers en al....LOLquote:Op zondag 27 maart 2011 00:19 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
ha Eva, welkom op Laura haar kinderfeestje...pyama party begint zo
Meer muziek?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Waar wachten ze nu zo overduidelijk op?
Het teken dat ze naar bed mogen. Alex en Laura met aardbeien condoom gekregen van de stem ofzo ?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Op drie dagen verdiende bedrust om bij te komen.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Tip van de oude rotten in het RLS vak...jawel..DGK-Eric & Sylquote:Op zondag 27 maart 2011 00:20 schreef Stability het volgende:
Pablolaatje mag ik vragen hoe je hier op FOK! terecht bent gekomen? ik vind het echt leuk dat je er bij bent
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:24 schreef TimeJumper het volgende:
Nazi Flip zegt tegen Joanne, ik ben thuis echt een saaie lul
Nou Flip dat hadden wij allang gezien
Ja, want jij bent er weer.quote:
Ohhh, je kent Sylvia ook !quote:Op zondag 27 maart 2011 00:24 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Tip van de oude rotten in het RLS vak...jawel..DGK-Eric & Syl
haha ok dan ! thanks eric dat je fenneke op ons hebt gewezenquote:Op zondag 27 maart 2011 00:24 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:24 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
PS. Je wordt thuisgebracht.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:24 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
We krijgen zo ons snoepzakje en moeten dan weer gaan
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, want jij bent er weer.
* De_Kardinaal zet drankje weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |