quote:Op zondag 27 maart 2011 00:36 schreef Flow3r het volgende:
hier een achterovergevallen miljonair![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En ik zeg dat F1 morgen heel vroeg is
Hoe laat? 6 uur?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En ik zeg dat F1 morgen heel vroeg is
Balen zeg. Misschien kwaliteit (user op Fok!)eens pm sturen of hij het kan doorlinken?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:38 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]We hebben echt vanalles geprobeerd!
Van een Italiaanse gecastreerde 1000%zekerwetenzwerendevlekkentyfuskatquote:Op zondag 27 maart 2011 00:34 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik vond het meer klinken als kattengejank
Raar is t inderdaad wel maar tegelijkertijd ook erg grappig. Ik ga slapen truste allemaal!quote:Op zondag 27 maart 2011 00:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het lijkt me zo raar als je man ineens door half Nederland herkent wordt. En mensen allemaal ineens een mening over hem hebben.
Maar nog raarder is het als je je tv aanzet en je ziet je man daar ineens rondspringen terwijl die geboeid zit aan de een of ander
Das discriminazi!quote:Op zondag 27 maart 2011 00:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Geen enkele Fokker kan via het buitenland kijken...overigens de niet fokkers ook niet
bol kijkt in frankrijkquote:Op zondag 27 maart 2011 00:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Geen enkele Fokker kan via het buitenland kijken...overigens de niet fokkers ook niet
ik weet er een die het wel kan, vraag me niet hoe, maar het is zoquote:Op zondag 27 maart 2011 00:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:39 schreef Datweetjeniethé het volgende:
NOu ik wens jullie nog heel veel plezier met het feestje van Laura..
Ik hou het voor gezien hahahaha.
Sterkte jullie !
BAAS Geer bekijkt alles uit alle standen.............die heeft de laatste dagen de gangen van de huigelaars allang in de gaten.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:37 schreef chufi het volgende:
Geer is er onderste boven van
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:40 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Raar is t inderdaad wel maar tegelijkertijd ook erg grappig. Ik ga slapen truste allemaal!
slaap lekkerquote:Op zondag 27 maart 2011 00:40 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Raar is t inderdaad wel maar tegelijkertijd ook erg grappig. Ik ga slapen truste allemaal!
Dat dus, heb er al meer gezien hier vandaar dat ik het me afvroeg?quote:
Meerderenquote:
ikke wel hoorquote:Op zondag 27 maart 2011 00:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zo onbeschoft zeg.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Alex nodigde zelfs Laura al bij gerard thuis uit omdat Geer een thuisbioscoop zou hebben..
bollokus kijkt toch ook vanuit frankrijk?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik weet er een die het wel kan, vraag me niet hoe, maar het is zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |