sharon vandaag niet gehoord dan?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:34 schreef ABundy het volgende:
Wat me opvalt is dat alle mannen in het bijzijn van Geer met hem over geld praten terwijl de vrouwen dat niet doen. Hoezo aasgieren?

Het lijkt me zo raar als je man ineens door half Nederland herkent wordt. En mensen allemaal ineens een mening over hem hebben.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:31 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Geer heeft Syl leren kennen omdat hij met de boot naar Barcelona is gegaan, waar ze woont. Via Syl Eer leren kennen. Met allebei goed bevriend geraakt. Wat wel toevallig is allemaal want Geer wist toen nog helemaal niet dat ie zelf later ook een soortgelijk avontuur zou meemaken..!

Dat is precies de reden dat ik er ook niks eerder over gemeld hebquote:Op zondag 27 maart 2011 00:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Leuk dat je het deelt. Als ik dat van te voren had geweten had ik waarschijnlijk een smaakje gehad van 'ons kent ons' , nu totaal niet!

Ze mag ze zo dadelijk allemaal een harde douw gevenquote:Op zondag 27 maart 2011 00:34 schreef Niki.P het volgende:
Ze zitten echt raar zo met zijn alle verkeerd om op de bank en Laura daarvoor op de grond...
[ afbeelding ]

Dan hoop ik dat die niet teveel aan Alex hangt, die die zijn beste mattie noemt.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:32 schreef Stability het volgende:
[..]
wie weet zit er voor geer straks nog veel meer aan te komen, geluksvogel dat ie is

Ik heb oordopjesquote:Op zondag 27 maart 2011 00:34 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik vond het meer klinken als kattengejank

en wįt voor ander...pffffffffff ik was na 3 minuten al afgehaaktquote:Op zondag 27 maart 2011 00:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het lijkt me zo raar als je man ineens door half Nederland herkent wordt. En mensen allemaal ineens een mening over hem hebben.
Maar nog raarder is het als je je tv aanzet en je ziet je man daar ineens rondspringen terwijl die geboeid zit aan de een of ander

quote:

Geer, Gé, Gerie, Gerebeer & gewoon Gerard..quote:Op zondag 27 maart 2011 00:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je noemt hem echt Geer? Ik dacht alleen Goor, Geer, noemde!

quote:Op zondag 27 maart 2011 00:36 schreef Flow3r het volgende:
hier een achterovergevallen miljonair![]()
[ afbeelding ]

Aasgieren eten kadavers. Die wachten tenminste nog netjes op de erfenis.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:34 schreef ABundy het volgende:
Wat me opvalt is dat alle mannen in het bijzijn van Geer met hem over geld praten terwijl de vrouwen dat niet doen. Hoezo aasgieren?

Ja, dat begrijp ik ook wel, siert je!quote:Op zondag 27 maart 2011 00:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat is precies de reden dat ik er ook niks eerder over gemeld heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |